Zarmo 13.05.2003 13:16:59 | |
---|
Joten arvosteluja kehiin!! En kyllä kovin tarkkaan kuunnellut, tuossa taustalla pyöri. Ihan kiva. Vähän pliisu. Hyvinhän te soititte. Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Treplev 13.05.2003 23:14:29 | |
---|
Vähän pitkä oli. |
Jabbe 14.05.2003 07:07:12 | |
---|
Vähän pitkä oli. No kun oli paljon soittajia... |
Anarkiapurilainen 14.05.2003 12:27:30 | |
---|
Ihan hauska idea ja hyvä toteutus. Luulisi kuitenkin että muusikoiden.netin kokoisesta yhteisöstä löytyisi kotistudion omistavia rumpaleita ja basisteja, konetaustat bluesissa = yök. (No, paha tässä vaiheessa valittaa, olisi pitänyt varmaan seurata projektia alusta asti ja tarjoutua nauhoittamaan rupiset bassottelut tuohon..) "Free your mind and your ass will follow" |
Bluesmies 14.05.2003 12:47:00 | |
---|
Olen tässä jo mielessäni alkanut miettimään seuraava projektia: "Mnet-Blues2 - The Revange of the Telecaster". Siihen pääsee 15 soittajaa mukaan. Nauhoitukset olisi tarkoitus aloittaa kesäkuun alussa. Blues on siis tyylilaji ja tällä kertaa yritetään saada oikeat bassot ja rummut. Mullontele. |
HS 14.05.2003 17:45:59 | |
---|
...Nauhoitukset olisi tarkoitus aloittaa kesäkuun alussa. Blues on siis tyylilaji ja tällä kertaa yritetään saada oikeat bassot ja rummut. Terve vetäkää sit mollissa :) Huomio, työnjohtaja! Viitospenkin mutterit ovat löysällä! |
superfly 14.05.2003 17:51:23 (muokattu 14.05.2003 17:51:35) | |
---|
Olen tässä jo mielessäni alkanut miettimään seuraava projektia: "Mnet-Blues2 - The Revange of the Telecaster". Siihen pääsee 15 soittajaa mukaan. Nauhoitukset olisi tarkoitus aloittaa kesäkuun alussa. Blues on siis tyylilaji ja tällä kertaa yritetään saada oikeat bassot ja rummut. Onko pakko omistaa Tele, jotta pääsee mukaan? :) Harppu on alaston piano |
Socialite 14.05.2003 21:55:22 | |
---|
No, tuota...Idea on hieno! Kokonaisuutena aikamoista räpellystä. Missä se blues on? plussana muutamat hyvät lickit ja jabben synailu! Voisin osallistua seuraavaan blues hässäkkään oigein mielelläni. Keppi kädessä joka ilta. |
Jabbe 14.05.2003 23:12:53 | |
---|
Tehdäänkö jotain muuta kuin Bluesia ensi kerralla? Mä ainakin haluaisin jotain afroam.rytmimusaa tehdä, jotain missä on kunnon groovea! Esim. funk, jazz, soul jne. Löytyiskö soittajia? |
superfly 14.05.2003 23:15:25 | |
---|
Funk ja soul kiinnostavat erityisesti. Taidot ei ihan taida jatsiin taipua vielä... Soolon soittelu kiinnostaisi kyllä. Harppu on alaston piano |
Bluesmies 15.05.2003 12:35:29 | |
---|
Onko pakko omistaa Tele, jotta pääsee mukaan? :) Ei ole!! =) Voisin jo alustavasti ottaa tähän uuteen blues biisiin osallistujia. Eli lisätkää itsenne listaan, mikäli olette kiinnostuneita. Tämä järjestys ei ole pysyvä. 1. Bluesmies 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Vaatimuksina taas siis saada soolo nettiin. Ja kappaleen nimihän on siis "Mnet Blues2 - The ravange of the Telecaster"
Mullontele. |
Kitaranraiskaaja 15.05.2003 19:22:23 | |
---|
Voisin jo alustavasti ottaa tähän uuteen blues biisiin osallistujia. Eli lisätkää itsenne listaan, mikäli olette kiinnostuneita. Tämä järjestys ei ole pysyvä. Minä voisin jotain kokeilla, mutta jos ei synny mitään järjellistä, en ole mukana. 1. Bluesmies 2. Kitaranraiskaaja 3. . . . 15. |
superfly 15.05.2003 20:09:30 | |
---|
Koska nää sessiot on? En ole varma ehdinkö... Harppu on alaston piano |
Bluesmies 15.05.2003 21:07:58 | |
---|
Koska nää sessiot on? En ole varma ehdinkö... Aloitetaan vasta kesäkuussa... eli ihan rauhassa. Ei tod. kiirettä! Mullontele. |
superfly 15.05.2003 21:21:29 | |
---|
No perskele kun olen kesäkuun puoleenväliin lomalla. Pistäkää tempo ja sävellaji, niin voin soittaa soolon etukäteen valmiiksi :) Harppu on alaston piano |
Hornanturska 15.05.2003 21:38:01 (muokattu 15.05.2003 21:46:59) | |
---|
1. Bluesmies 2. Kitaranraiskaaja 3. Machine Gun 4.Hornanturska 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Ainakin näin alustavasti...en vaan tiedä olenko kesällä nauhoitus kunnossa if juu nou wat ai miin ;) En ole hirmu haka jazzissa mun "Kakkosvitoset" rajoittuu noin 5 lickkiin...pitäisi varmaan pölliä(eikun siis keksiä) lisää... Mutta luussiahan tässä taidettiin tarkoittaakkin... ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Johtaja 15.05.2003 22:08:15 | |
---|
Pitäisikö tämä laittaa tuonne /demostudio/:oon? Pysyisi ainakin tallessa, ja pitäisi täältä valua imuroinnitkin suht vikkelästi.. "Älä ota sitä vakavasti." |
Pitäisikö tämä laittaa tuonne /demostudio/:oon? Pysyisi ainakin tallessa, ja pitäisi täältä valua imuroinnitkin suht vikkelästi.. Joo, kiitos paljon! Mullontele. |
Bluesmies 16.05.2003 09:57:55 | |
---|
Voi hitsi... mulla ois jo kova hinku päästä skulaa:) Niin, minkästyylinen biisi nyt olisi tulossa? Bluesbiisi... lataa tuo edellinen, niin saat vähän osviittaa tulevasta.
Mullontele. |
Vilhelmus 16.05.2003 23:13:13 | |
---|
No mäkin heitän pari kommenttia 1. Bluesmies Tulee heti sellaista kunnon blueshenkeä, jotain iskuja vois mennä vähän enemmän taimissa, mutta hyvä näin. 2. Jabbe Asiallinen urkuvedätys, joskin soundi on vähän kirkas makuuni. Siis sillai hassusti kirkas, ei mikään liian yläpäävoitoinen kuitenkaan loppupeleissä ;). Hyvää meininkiä, joskin parin nopemman kohdan mukanaan tuomaa fiilistä olisin kaivannut vähän lisää. 3. Baarimikko Hyvä tatsi, ideaa vielä hiukan lisää niin bueno! 4. Snowblind Sellaista.. hmm.. sympaattista blueshenkeä! Vähän mennään välillä skaalan sivusta kiertäen, mutta hyvä fiilis. 5. geeta shredda Ihme pörinää soiton välissä. Tekniikka ok, mutta ei oikein IMO sovi tyyliin, eikä kaikki nuotit biisiin. Vähän sellainen "harjoittelen kotona tilutusta" -juttu. 6. PJS Mukavaa fiilistelyä! Oikein hyvä idea soittaa akustisella. Pari nuottia vielä kohdalleen ja lisää melodista ideaa niin bueno! 7. TheGlassPrison Paistaa läpi innostus soittaa kitaraa. Hyviä juttuja, mutta vielä vähän parannettavaa. Paljon hyvää tosiaan. 8. Shoggoth Jees, mutta kun aika "tavallista" soittoa on tullut jo muutama soolo, hukkuu vähän massaan. Ei lainkaan huono. 9. tekemällätehtywannabe Tavallaan muikea soundi! Vähän tulee sellainen "ei oo oikein mietitty" -fiilis Mutta ok! Hauska tilu loppupuolella. 10. Vilhelmus Olisi voinut kehittää jotain melodista ideaa sen sijaan, että vältti pelokkaasti virheitä, joita tuli mm. hirveän epävirenuotin muodossa. Äh. Näen Maheja kaikkialla. |