Aihe: CD, jossa suosituimmat hitaat valssit
1
Ami
02.06.2005 21:33:53
Löytyykö CD:tä, jossa olisivat suosituimmat hitaat valssit?
Olen 5-vuoden ajan etsinyt tällaista levyä onnistumatta.
Toiveenani olisi äänitys, jossa on vain hitaita valsseja.
Mikäli joku olisi asiasta kiinostunut tekemään tällaisen, voin mainita noin 50 hidasta valssia. Lisäksi toiveenani olisi saada tämä CD solistien esittämänä.
Torniojaws
02.06.2005 21:46:06

En tiedä virallisista, mutta aika helppohan tuollainen on itse koostaa, kun vain omistat kappaleet jotka siihen haluat. Jos et itse omista polttavaa CD/DVD-asemaa, niin pyydä joltain tutulta.

Keräät siis vain haluamasi kappaleet koneelle mielellään pakkaamattomana ja poltat ne haluamaasi järjestykseen CD:lle.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Wiitala
03.06.2005 15:39:48
Haiskahtaa humppakeikalta.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
Ami
25.07.2005 17:40:18 (muokattu 25.07.2005 17:42:00)
En tiedä virallisista, mutta aika helppohan tuollainen on itse koostaa, kun vain omistat kappaleet jotka siihen haluat. Jos et itse omista polttavaa CD/DVD-asemaa, niin pyydä joltain tutulta.

Keräät siis vain haluamasi kappaleet koneelle mielellään pakkaamattomana ja poltat ne haluamaasi järjestykseen CD:lle.

Mistä netissä voisi löytyä näitä hitaita valsseja, jotta voisin ne polttaa CD:lle? Löytyykö niitä tanssilajin mukaan lajiteltuna? 2) Löytyykö niitä kappaleen nimen perusteella?
Paljonko yhden kappaleen hinta suunilleen tällöin on?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)