Aihe: Kokemuksia Squier kitaroista??
1 2
kivi
24.07.2005 17:56:38
Siis se on niin kireellä ja syvällä siellä ku sen vaan saa. www.guitarplayer.de , esim noissa videoissa näkyy ku sen saa pysymään paikallaan. Mulla se valahtaa aina alas....:/

Mut tuo stratonkampi on ruuvikierteellä, ja niin kai pitäisi olla sunkin kitarassasi. Totta kai ruuvissa on jossain vaiheessa kohta, ettei se kierry enempää. Niillä main se pysyy paikallaan. Älä väännä liikaa, ettei se katkea, kevyesti vain jos sopiva kohta löytyy.

Tai sitten kammen "holkkiin" voi laittaa jotain, mikä jäykistää sen liikettä. Kuulakynän jousesta pätkän?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Montte
24.07.2005 20:45:07
Mut tuo stratonkampi on ruuvikierteellä, ja niin kai pitäisi olla sunkin kitarassasi. Totta kai ruuvissa on jossain vaiheessa kohta, ettei se kierry enempää. Niillä main se pysyy paikallaan. Älä väännä liikaa, ettei se katkea, kevyesti vain jos sopiva kohta löytyy.

Tai sitten kammen "holkkiin" voi laittaa jotain, mikä jäykistää sen liikettä. Kuulakynän jousesta pätkän?

Onhan se ruuvikierteellä siinä tallassa kiinni, mut kun kiertää sen sinne tappiin saakka, niin vibrakampi sojottaa juuri sopivasti ylöspäin :D Eli sillai en voi pitää.

pistät kierroksen teippiä niihin jenkoihin ja ruuvaat takaisin koloseen. Pysyy sen jälkeen missä asennossa tahansa.

Toi voisi jopa toimia....täytynee kokeilla.

TY
Musiikki on elämys, joka ei koskaan katoa, koska muistot elävät niiden mukana. Cisse Häkkinen
JLM
25.07.2005 16:29:22

82-85 tehdyt Squierit ovat pääsääntoisesti todella hyviä, sen jälkeen laatu laski tasaisesti, kunnes muutama vuosi sitten (20-vuotisjuhlamalleissa 2002) tehdas otti itseään niskasta kiinni ja kitaroiden laatu parani huomattavasti.

Kahden viime vuoden aikana tehdyt tavallisetkin Squierit ovat taas varsin hyviä kitaroita, vaikka ne tehdäänkin Kiinassa ja halvalla.

Näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Oma anniversary Squierini on ihan soitettava peli vaikka ei tietenkään soi ihan niin hienosti kuin kalliimmat stratot. Täysin soittokelpoinen peli joka tapauksessa, kunhan saa säädöt kohdalleen.
Lord of the strings
25.07.2005 19:37:01 (muokattu 25.07.2005 19:38:56)
82-85 tehdyt Squierit ovat pääsääntoisesti todella hyviä, sen jälkeen laatu laski tasaisesti, kunnes muutama vuosi sitten (20-vuotisjuhlamalleissa 2002) tehdas otti itseään niskasta kiinni ja kitaroiden laatu parani huomattavasti.

Oma '82 JV:ni on tälläkin hetkellä sylissäni ja kyllä se on aivan loistava kitara, ei häviä yhtään testaamilleni Jenkkifenkuille. Ainakin tämä minun kitarani on koottu Japanissa. Ainoastaan puuosat on tehty Japanissa ja kaikki osat on tuotu jenkeistä,"Fender"-teksti komeileekin lähes jokaisessa metallipalasessa.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli?
Guitaristi
26.07.2005 00:58:51

No mulla on juuri tommonen.

Niin mullakin. Oiva vehje kyllä.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Lonesome
26.07.2005 13:59:21
Tuolta asiallista infoa JV-mallistosta:

http://www.squierjv.info/

Mainioita pelejä nuo vuosien 82-84 Japan Vintage Squierit. Itellä ollut vm. -83 Vintage '62 strato jo vuodesta -90, jolloin sai edullisesti käytettynä.

Nykyset Squierit on hintaluokassaan varsin asiallisia imo. Standard-sarja on kilpailukykyinen jopa halvempien meksikolaisten Fenkkujen kanssa. Kannattaa testata ja vertailla.
"This is my truth, tell me yours."
käsi
26.07.2005 14:00:23

mun kokemukset ovat: hintalaadultaan hyviä. mukana voipi olla paskaa joten testaaminen on paikallaan.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
Montte
26.07.2005 14:17:39
Nyt on säädöissä vikaa. Satulan viilaus ja intonaation säätö kohdilleen, niin homma helpottaa.

Satulaa olen viilannut, kun vaihdoin 09-kielistä 010-kieliin. ja intonaatio on suurinpiirtein kohillaan.
Musiikki on elämys, joka ei koskaan katoa, koska muistot elävät niiden mukana. Cisse Häkkinen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)