silloin kun kuvasi nään tietyt asiat pääsevät pääni sisään silloin kun yritän unohtaa näen joka puolella tuhat kuvaa sinusta silloin kun silmät ummistan en voi nukahtaa silloin kun on hetki miettiä maailmaa silloin kun järki lähtee äänet jäävät huutaan sisimpään ja ahdistamaan minua miltä tuntuu olla yksin omassa talossasi? eikä ketään vierelläsi miltä tuntuu kun ääni jää yksin huutaan pimeään kerto: tahdon ulos tästä ruumiista, liian paljon kauniita muistoja sinusta tahdon pois tästä maailmasta levittää kultaiset siipeni ja lentää kauas pois nämä tietyt asiat minua ahdistaa aina iltaisin kun menen nukkumaan saman valokuvan kaivan kukkaroni välistäni ja sinun kasvojasi katson olisi kai helpompaa ajoissa lopettaa tai ehkäpä vain unohtaa olisi kai helpompaa jos voisin pyyhkiä menneet pois elämästäni kerto: tahdon ulos tästä ruumiista, liian paljon kauniita muistoja sinusta tahdon pois tästä maailmasta levittää kultaiset siipeni ja lentää kauas pois kerto: tahdon ulos tästä ruumiista, liian paljon kauniita muistoja sinusta tahdon pois tästä maailmasta levittää kultaiset siipeni ja lentää kauas pois tahdon ulos tästä vankilasta ja lentää vapaana kuin lintu taivaalla tahdon unohtaa jo menneet enkä ajatella vanhoja asioita jotka minua kahlitsivat
Kommenttia saa pistää Jeesus on Herra
http://www.mikseri.net/artistit/?id=41880
kalamies#8 >-)))> |
Ihan menevää huttua, jota 40-vuotiaat elämässä epäonnistuneet voivat kuunnella kyynel silmäkulmassa. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |