Davos 13.07.2005 19:13:27 | |
---|
Näin Off-topic: Mutta kuinka paljon teillä o kapuloita ja montaako eri lajia? Olen aina ihmetellyt tyyppejä jollai on just ne yhdet kapulat ja uudet ostetaan vasta kun vanhat on katki..... kummaa touhua..... Heh :D Mä oon just tollanen, lähinnä huonosta rahatilanteesta johtuen. Löytyy yhdet kohta vuoden (!) käytössä olleet Pro-Mark Portnoy signaturet jotka on oikeesti älyttömän toimivat. Ne alkaa kyllä kohta napsumaan poikki, näyttävät vähän syödyiltä Sitte on nää Pro-Mark Millenium 7A:t jotka odottelee korkkausta kunhan Portnoyt pääsee taivaaseen :P |
VeeKoo 13.07.2005 20:00:49 | |
---|
Nyt tein limsapullosta kapulakotelon (oma kuva). ihan kätevä toi on, laitoin nippusiteillä kiinni rumpupöydänjalkaan (näet senkin omasta kuvasta) suositeelen kaikille vähävaraisille.. Tos kuvas on sitten öhöm- mielenkiintoisia kapuloita (kourasin äkkiä muutaman, kun tein ton valmiiks ja kuvasin...) (ompas paljon sulkeita) hehe |
Matjardo 25.07.2005 16:19:28 | |
---|
Minä en mitään telineitä tartte. Köyhä kun olen, niin ei minulla yleensä ole yhtä, kahta kapula paria enempää kapuloita. Toiset on lattialla ja toiset virvelin päällä. Ei ne sieltä lattialta mihinkään häviä. Two coke or not two coke? |
ihotauti 25.07.2005 16:31:41 | |
---|
Itse kyhäsin loistokkaan kapulapussin farkunlahkeesta, joka oli menossa roskiin kun farkut muuttuivat sortseiksi. Ihan itse ompelin sen pohjasta kiinni ja vielä lisäsin semmossen koukkuvirityksen siihen. Isotomin kylkeen, ja hyvin toimaa. |
VilleKoo 25.07.2005 16:43:42 | |
---|
Kapulapussissa tai ite väsätyssä kapulaständissä :D |
Jaska 25.07.2005 17:01:20 | |
---|
Pori Sound City kapulapussi. Siinä on siis ne mitä voi käyttää. Sitten on kaks viinipullon koteloa täynnä sellasia "nääthän on suht hyvässä kunnossa, jos joskus tarvin" -kapuloita |
"nääthän on suht hyvässä kunnossa, jos joskus tarvin" -kapuloita Munla on näitä iso muovikassillinen seitsemän vuoden ajalta. Joskus kerran vuodessa saattaa sieltä yhden kapulan ottaa. |
Deino 25.07.2005 19:43:28 | |
---|
Siinä ne sellaisessa hyllyn tapaisessa makaavat. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Kosminen 25.07.2005 21:08:50 | |
---|
Kapulapussi roikkuu lattiatomin tapeissa. "Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))> |
**Bexar** 25.07.2005 23:30:54 | |
---|
Missä säilytät kapulat? Säilytän kapulat treenikämpän sohvalla. Joo.. on se rumpali. |
Jeltz 26.07.2005 00:36:04 | |
---|
Kapulat säilyy tuossa rumpupenkistä roikkuvassa kapulapussissa. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
sandman178 14.08.2005 21:56:24 | |
---|
pringles-purkki toimii Tell me kid, have you ever danced with the devil in the pale moonlight? |
*Aleksi* 14.08.2005 22:11:41 | |
---|
Mulla säilyy ProMarkin kapula pussissa, lattia tomissakiinni. .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |
-imp- 16.08.2005 01:04:45 | |
---|
Sellainen jumalattoman kätevä mistälie tehty, millälie päällystetty musta putki, mihin on kiinnitetty avaimenperälenkki, jonka saa roikkumaan haitsuständiin. nimim: Palikat aina käden ulottuvilla... ketkä vitun muut? |
spede from hell 16.08.2005 04:45:40 | |
---|
Hanuristin hanurissa... No pakkohan se oli sanoa... ThickFingerz |
brj 16.08.2005 09:03:38 | |
---|
Pro-Markin kapulapussissa, lattiatomissa kiinni. Ja keikalle varakapulat basarin päälle, siitä on helpompi vauhdissa vaihtaa. |
opa2 16.08.2005 09:23:17 | |
---|
Ite ompelin sellasen kassin jossa kulkee kapulat, metronomi, nuotit ja muuta tarpeellista. Jokaiselle parille on oma loossinsa, joten ei mee sekaisin. Ja mikä hienointa: ei maksanut kuin vaivan, kun äipän jämäkankaista pistelin kasaan. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
musti_dog 16.08.2005 10:58:18 | |
---|
Kapulapussissahan ne säilyy. Mallina Coffin Case. Nätti säilyttää myös viritysavaimia ja muuta, mita saattaa keikalla tarvia! Taisi maksaa jotain 50 €. Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!! |
rm_wispila 16.08.2005 13:35:25 | |
---|
Isompi nippu kulkee/säilyy vanhassa asiakirjasalkussa. Kylkiin on kertynyt vuosien varrella asiaankuuluvia tarrojakin, ettei sekoo jonkun pörssipellen "kassiin". Siinä kulkee sitten mukana kaikkee muutakin roinaa... Kiinasta löysin myös jostain paikallisesta "Berjozkasta" uusia Mao-armeijan vihreitä karttalaukkuja, kangaspintainen hihnallinen neliökotelo, päällä kansi. Vetoisuus 8 kapulaa. Kyljessä jotain kiinaa - varmaankin Respect! - tai sitten jotain ihan muuta ... hintakin oli varmaan 50 senttii, mutta pönttönä ei tajunnut hankkia yhtä enempää. Soittaessa kapulat noissa säilyttimissä, lisäksi yksi pari varalla basarin päällä. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Speedy 16.08.2005 16:15:40 | |
---|
Minäkin kuulun yhden kepin miehiin..=) Ostan aina semmosen olikohan siinä 12 paria olevan boxin.. ProMarkin Elvareita.. Kapula pussina toimii samaa merkkiä oleva halpis_kukka_keppi_malli, mutta pysyypähän ainakin kasassa. Tai niin no niitä Tanskalaisia en muista merrkiä mutta malli on taffel, ne on jaska keikoilla.. Itse asiassa siellä on kyllä paljon muitakin kapuloita joita en juuri käytä.. miljoona katkennutta taffelia, yhdet marssikapulat, parit Gaddin ja yhdet vanhat Weckelitkin on.. parit sudit ja yhdet bompulat.. Nyt on pakko kysyä toinen Off-Topic että minne porukka laittaa ne katkenneet kapulat? Ittelläni on, uskokaa tai älkää, melkein kaikki tallessa..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro ----------------------------- Rumputavaraa myytävänä, ostakkee poes!;) |