mikko k 24.07.2005 19:41:55 | |
---|
Terve Elikkäs bassokamoja olen hommaamassa. Tuota Hartken nuppia olen jonkunaikaa jo miettiny ja kävin sitten Viiking musiikissa kuopiossa katselemassa noita vermeitä. Myyjä rupesi tarjoamaan tollasta 8x10" kaappia. Eli kysymys kuuluu että olenko tekemässä pahaa ylilyöntiä jos ostan noin ison kaapin ja riittääkö tossa nupissa tehot tohon kaappiin? Ja onko nuo laadullisesti miten hyvä yhdistelmä? Beheinger vähän kyllä hirvittää mutta kyllä ainakin Viiking musiikin myyjä kehu niitä ihan kohtalaisen hyviksi. Basso on kuitenkin minullekin vähän kakkossoitin ni ei oikein viitsi yli 1000€ sijottaa noihin kamoihin, mutta kuitenkin välttävät ja riittävän kokoiset kamat pitää ostaa. Kertokaa omia mielipiteitä ja kertokaa jos tulee jotain vaihtoehtoja mieleen.. Kiitoksia! -mikko k |
vanttera 24.07.2005 20:30:42 | |
---|
Pakko mainostaa, että 350 euron hintaan saat multa eri-hyvän 4x10 trace elliotin. Behku kuulostaa kitarakaapilta. *h4liih* |
pardy 24.07.2005 21:10:36 | |
---|
Pakko mainostaa, että 350 euron hintaan saat multa eri-hyvän 4x10 trace elliotin. Behku kuulostaa kitarakaapilta. Hehe, tuo uskomus on siis edelleen liikkeellä...:) Se taisi kuitenkin olla niin että se kenellä kokemusta noista Behkun kaapeista oli, oli nimenomaan soittanutkin bassolla Behkun kitarakaapin läpi... En tiiä, veikkaan ettei ne kyllä silti oo lähelläkään yhtä ponnekkaita ku toi Trace vaikkapa näin esimerkiksi. |
Kieppi 24.07.2005 23:52:02 | |
---|
...ja mulle ainakin yritettiin eräässä nimeltämainitsemattomassa soitinkaupassa lähellä Helsingin Mechelininkatua myydä sitä Behkun skittakaappia bassokaapiksi... Kalamies #10 >-)))>. Aut Warwick, aut nihil.
Kuunteles musaa. |
vanttera 25.07.2005 08:05:14 | |
---|
Hehe, tuo uskomus on siis edelleen liikkeellä...:) Se taisi kuitenkin olla niin että se kenellä kokemusta noista Behkun kaapeista oli, oli nimenomaan soittanutkin bassolla Behkun kitarakaapin läpi... En tiiä, veikkaan ettei ne kyllä silti oo lähelläkään yhtä ponnekkaita ku toi Trace vaikkapa näin esimerkiksi. Oo hiljaa. Kävin testailemassa paikallisessa Phaser-musiikissa sitä 8x10-kaappia, ja se kuulosti kitarakaapilta. Verrokkeena Ampegin vastaava. Saatana tuu mulle saneleen! :P *h4liih* |
hemmo 25.07.2005 08:08:51 | |
---|
Oo hiljaa. Kävin testailemassa paikallisessa Phaser-musiikissa sitä 8x10-kaappia, ja se kuulosti kitarakaapilta. Verrokkeena Ampegin vastaava. Saatana tuu mulle saneleen! Hoho! Vande tylyttää. Oikke. Tosin se perustuu omiin emppiirisiin ensi käden tietoihin. Tarttee kyä kokkeilla tuota Pehkun 8x10 ennen kuin sanon siittä mitn. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Teijo K. 25.07.2005 10:00:43 | |
---|
Hoho! Vande tylyttää. Oikke. Tosin se perustuu omiin emppiirisiin ensi käden tietoihin. Tarttee kyä kokkeilla tuota Pehkun 8x10 ennen kuin sanon siittä mitn. Jep, vähän mietityttää se tarina EBS-pomosta testaamassa Pehkua. Tuskin olisi kalvennut jos se kuulostaisi kitarakaapilta... "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
hemmo 25.07.2005 10:03:46 | |
---|
Jep, vähän mietityttää se tarina EBS-pomosta testaamassa Pehkua. Tuskin olisi kalvennut jos se kuulostaisi kitarakaapilta... Jos hän oli maistissa? Eikö ne ruattalaiset oo aina vähän...;-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Teijo K. 25.07.2005 10:04:35 | |
---|
Jos hän oli maistissa? Eikö ne ruattalaiset oo aina vähän...;-= Hapansilakkaa ei voi syödä kuin maistissa. Kaippa se siitä... "Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista." -von Ranke. |
Karlsson 25.07.2005 10:12:42 | |
---|
EBS=hapansilakkasoundi? |
absqua 25.07.2005 10:19:19 (muokattu 25.07.2005 10:23:07) | |
---|
EBS=hapansilakkasoundi? Ootteko muuten maistaneet ko. perinneruokaa? Aika ns. tiukkaa settiä. Arva on ihan oikeassa siinä että on ihan pakko ottaa vähintään pari-kolme tiukkaa snapsia alle ennenkuin hapansilakka-astian kantta uskaltaa edes raottaa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
mikko k 25.07.2005 11:56:41 | |
---|
jooh no josko sitä sitten miettis tuota trace elliottia..jos se kerta olis parempi/laadukkaampi? kiitoksia kaikille vastanneille -mikko k |
Kallekorvola 25.07.2005 13:25:04 | |
---|
ja mulla olis trace elliotin 2x10" ja 1x15" myynnissä kohtuuhinnalla. Lähetäpä vaik pikistä... |
hemmo 25.07.2005 15:19:26 | |
---|
jooh no josko sitä sitten miettis tuota trace elliottia..jos se kerta olis parempi/laadukkaampi? kiitoksia kaikille vastanneille -mikko k Nimim. Vantteralla on myynnissä oikein hyvä Trace 4x10, halavalla. Siittä sullen. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
hemmo 25.07.2005 15:20:37 | |
---|
Ootteko muuten maistaneet ko. perinneruokaa? Aika ns. tiukkaa settiä. Juu, kyllä. Nam! Ja islantilainen kuopassa mädätetty hai on kanssa aikas herkkua. Arva on ihan oikeassa siinä että on ihan pakko ottaa vähintään pari-kolme tiukkaa snapsia alle ennenkuin hapansilakka-astian kantta uskaltaa edes raottaa. Absolut inte. 8-= "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
absqua 25.07.2005 15:22:39 (muokattu 25.07.2005 15:24:24) | |
---|
Absolut inte. 8-= Oot kyllä kova jos hapansilakka, mädästä haista puhumattakaan, uppoaa ilman snapsia. edit: sorry offtopic! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hemmo 25.07.2005 15:25:13 | |
---|
Oot kyllä kova jos hapansilakka, mädästä haista puhumattakaan, uppoaa ilman snapsia. edit: sorry offtopic! Ei, vaan ei kits ruattalaista Absolut-väkijuomaa, vaan taskulämmintä kossua. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
absqua 25.07.2005 15:27:57 | |
---|
Ei, vaan ei kits ruattalaista Absolut-väkijuomaa, vaan taskulämmintä kossua. Just. Mieltymyksensä kullakin. Sopivasti viilennettynä melkein mikä tahansa viina/vodka svengaa kyllä. Snapsiksi siis. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
pardy 25.07.2005 17:40:49 | |
---|
Sopivasti kännissä mikä tahansa viina/vodka svengaa kyllä. |
Just. Mieltymyksensä kullakin. Sopivasti viilennettynä melkein mikä tahansa viina/vodka svengaa kyllä. Snapsiksi siis. tsekkiläinen luumuviina, slivovice! kotitekoisena tietty, 52% täyttä tavaraa. mmmmnam! |