aisa 25.07.2005 16:22:12 | |
---|
sinäkin urkuseni! petriä ammuttiin tuala mettässä. |
isojussi 25.07.2005 16:23:29 | |
---|
...olin minä missä tahansa osiossa mukana, niin se painaa enemmän kuin normaali duo. Pitäskö meidän perustaa sun, Aisan ja Mäkin kanssa kvartetti? Raiderissa lukis, että esiintymislavan on oltava erityisen vahva..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
uruttaja 25.07.2005 16:24:46 | |
---|
Pitäskö meidän perustaa sun, Aisan ja Mäkin kanssa kvartetti? Raiderissa lukis, että esiintymislavan on oltava erityisen vahva..... Metallivahvikkeinen lava, saisivat rattorilla testata estä kestaa pogota. |
Pitäskö meidän perustaa sun, Aisan ja Mäkin kanssa kvartetti? Raiderissa lukis, että esiintymislavan on oltava erityisen vahva..... vain sillä ehdolla että hommaat joka jannulle sen lehemä asun. ja heti seuraavaks myydään keikka lehmä-esan kulttuurihalliin. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
Timi 25.07.2005 16:26:55 | |
---|
Isojussi!Ookkona Espan lavalla tänään vai oliko se huomenna?Jäi takaraivoon et pisti silmään jostain lehdestä. |
isojussi 25.07.2005 16:35:44 | |
---|
vain sillä ehdolla että hommaat joka jannulle sen lehemä asun. ja heti seuraavaks myydään keikka lehmä-esan kulttuurihalliin. Jeee! Iso J ja mahtavat fliisiläiset! Ne on kyllä helevetin mukavat kuteet. Vai käviskö paremmin pantteri? Tiukemmin tiikeri? Olisko leopardi legendaarisempi? Mulla on tuttu tekstiilitukkuri, jolta löytyy noita kuosillisia fleece-kankaita vaikka mihin lähtöön. On muuten sairaan mukavat päällä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 25.07.2005 16:36:49 | |
---|
Isojussi!Ookkona Espan lavalla tänään vai oliko se huomenna?Jäi takaraivoon et pisti silmään jostain lehdestä. Ee-en se on se samanniminen jazzpianisti. Se kyllä on kuulemma kova. En oo kuullu ite, vaan kaverit on kertonu, mutta johan nimikin velvoittaa... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
jon lord 25.07.2005 16:40:56 | |
---|
Pitäskö meidän perustaa sun, Aisan ja Mäkin kanssa kvartetti? Raiderissa lukis, että esiintymislavan on oltava erityisen vahva..... Ja sitten mainoksessa lukisi: esittävät kevyttä musiikkia: Miten on? |
aisa 25.07.2005 16:44:01 | |
---|
Jeee! Iso J ja mahtavat fliisiläiset! ja heti sitten sun nimellä myyntiin? taiteilija ainesta selvästi.. Mulla on tuttu tekstiilitukkuri, jolta löytyy noita kuosillisia fleece-kankaita vaikka mihin lähtöön. onko läpituttu..? ;) petriä ammuttiin tuala mettässä. |
aisa 25.07.2005 16:44:27 | |
---|
Ja sitten mainoksessa lukisi: esittävät kevyttä musiikkia: Miten on? nooh, kevyttä ja kevyttä... petriä ammuttiin tuala mettässä. |
Tankero 25.07.2005 16:59:09 | |
---|
Metallivahvikkeinen lava, saisivat rattorilla testata estä kestaa pogota. Salen rumpukoroke vois olla teille sopiva. |
jon lord 25.07.2005 17:00:14 | |
---|
Suosikissa oli aikanaan tuollainen sarjakuva missä Demis Roussos, Jamppa Tuominen ja Fredi esittivät kevyttä musiikkia ja portsari yritti saada ihmisiä kapakkaan nauttimaan kirkasta. |
Tankero 25.07.2005 17:07:22 | |
---|
Tuo on PAHA!!!! Legendaarinen kuuluttaja Kaisu Puuska-Joki kuulutti: Led Zeppelin lauloi yhtyeen myötäillessä kappaleen Whole Lotta Love. Tapahtui joskus 60/70-lukujen taitteessa. Kuulin itse. Pikkasen nakratti. Ja tietäjäveljeni oli taannoin kuullut, kun Pookissa joku nuori typyskä spiikkas: Malmsten George esitti kappaleen Leila. |
isojussi 25.07.2005 18:02:47 | |
---|
ja heti sitten sun nimellä myyntiin? taiteilija ainesta selvästi... Kukas se kissan hännän nostaa, jollei... onko läpituttu..? ;) Ei mulle. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Chysleri 25.07.2005 20:40:03 | |
---|
-Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Chysleri 25.07.2005 20:43:36 | |
---|
-Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
pekkajau 25.07.2005 21:39:13 | |
---|
me tehdään puukon kanssa poikkeus. varmasti painetaan enemmän. Kovia on kuulema pojat "painamaan"!Pikkulinnut ovat kertoneet! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
aisa 25.07.2005 21:46:00 | |
---|
Kovia on kuulema pojat "painamaan"!Pikkulinnut ovat kertoneet! höpöhöpö. juttuja, juttuja... petriä ammuttiin tuala mettässä. |
pekkajau 25.07.2005 21:48:03 | |
---|
höpöhöpö. juttuja, juttuja... Niin niin! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
pekkajau 25.07.2005 21:55:51 | |
---|
Rumpali vittuili mulle ylipainosta vähän niinku jatkuvasti ja joka käänteessä! Etsin ja kyttäsin sen "heikkoa kohtaa" pitkään että pääsisin iskemään takaisin! Sitten kerran se näin miten se asetteli nopeassa tahdissa harventuvia "hiuksiaan" niin jotta ei sisäkumi vaan paista mistään kulmasta melkein puoli tuntia siinä peilin edessä. Sillon minä sanoin sille:"Hei! Lainaatko mulle kampaa?Muutaman vuoden päästähän sinä voit antaa sen mulle kokonaan lahjaksi koska silloin sinä et itse enää sitä tarvitse!" Se mursi sen kaverin! Eto kommentti! Kirjoitin mitä kirjoitin! |