Aihe: humppamuusikko liikenteessä
1 2 3 4
mack the knife
25.07.2005 14:43:37
Ylöjärvellä menossa Vaasaan päin. Kaksi kaistaa molempiin suuntiin, U-käännös tietysti kielletty. Jäähallin risteyksen kohdalla rupeaa edessä ajava nuori kolli sitten tekemään sitä U-käännöstä. Sain juuri jarrutettua millin päähän sen puskurista, niin takaa tuli 609 Mersu suoraan perseeseen. Kuski oli katsellut sivulle, eihän se voinut tietää, että noin vois edessä käydä. Auto meni tällä tavalla poikki: ^ . Takarenkaat niin jumiin, että oli kova vedättäminen bussipysäkille pois ajoradalta.
Poliisien käynnin jälkeen suoraan Ikaalisten pesulaan humpalle, ei mitään onneksi käynyt kenellekään.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
Musiikkia korville
25.07.2005 14:45:34

Kyllä se on vaan ihme, ettei esmes noita hirvikolareita satu enemmälti. Nimittäin niitä otuksia kun näkee keikoilta tullessa kuitenkin aina sillon tällön. Ei voi muuta sanoa, ku ajakaa pojat (ja tytöt?) hirveen varovasti.

Ajettiin muuten viikonloppuna pupun päälle... Voi pupuparkaa.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
M.i.k.key
25.07.2005 14:46:35

Mä listin pari lintua tuossa muutama viikko sitten...
Mä lopetan nää hommat!
mr.muzak
25.07.2005 14:50:09
Kyllä se on vaan ihme, ettei esmes noita hirvikolareita satu enemmälti. Nimittäin niitä otuksia kun näkee keikoilta tullessa kuitenkin aina sillon tällön. Ei voi muuta sanoa, ku ajakaa pojat (ja tytöt?) hirveen varovasti..

Me liiskattiin yks hirvi viime kesänä, onneksi oli tarpeeksi iso auto niin ei juuri tuntunut missään. Hirvikin delas heti. Mutta kyllä se silti vitutti odottaa poliiseja lähimmästä kaupungista 45min kun matkaa oli himaan vielä se 9 tuntia... Henkilöautolla / keikkamesellä oiskin helposti ollut sit tilanne vähän toinen...
Janus
25.07.2005 14:51:44
Mä listin pari lintua tuossa muutama viikko sitten...

Mä sain viikonloppuna väistettyä täpärästi kahta ketunpentua, mutta siiliparalle kävi vähän huonommin.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Martso
25.07.2005 14:52:59
Tod.näk. meni kaksi liito-oravaa perjantaina.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
isojussi
25.07.2005 15:53:46

Tosta on enää paha pistää paremmaks....:D
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
isojussi
25.07.2005 16:08:57
Ei sais nauraa, mutta...

Hahhahahaaaa...

ei perskeles...

Ny pistit pahan....

:D
jon lord
25.07.2005 16:52:27
Isto H. kertoi aikanaan, kun tuli keikkareissulta kotiin niin ajoi kissa raukan päälle. Pysäytti auton ja meni katsomaan tuliko keulaan vaurioita niin huomasi että kissa käveli tien penkalla. Ei prk.. voiko se jäädä henkiin tuon törmayksen jälkeen. I ajatteli että se on vaan shokissa ja pahasti haavoittunut ja otti kiven tien reunalta ja lopetti kissan kärsimykset siihen. Meni sitten katsomaan auton keulaa ja vaurioita ja huomasi auton alle jääneen kissan raadon. Katseli vähän aikaa kissan raatoa ja sitten toista kissan raatoa tien penkalla jonka oli juuri kivittänyt hengiltä. No näinkin voi sattua.
Tankero
25.07.2005 16:55:27
Kyllä se on vaan ihme, ettei esmes noita hirvikolareita satu enemmälti. Nimittäin niitä otuksia kun näkee keikoilta tullessa kuitenkin aina sillon tällön. Ei voi muuta sanoa, ku ajakaa pojat (ja tytöt?) hirveen varovasti.

Kylläpä kyllä tosiaan näkyy. Perjantaiyönä nähtiin 5 hirveä 65 kilsan matkalla ja lauantaiyönä kolme.
Tankero
25.07.2005 16:58:08

Mulla meni eilen mäyräkoira.
aisa
25.07.2005 17:12:20
Mulla meni eilen mäyräkoira.

sinä se olet syntyny vitsi suussa...
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Riksteri
25.07.2005 18:09:02 (muokattu 25.07.2005 18:11:23)
isojussi
25.07.2005 18:12:28
...lauantaiyönä kolme.

Sama määrä. Kolme helvetinmoista mötköö 25:sen varrella.

Tuli mieleen tosta kissajutusta oma kokemus:

Mä tulin jouluna -87 joulupukkikeikalta yhden tutun luota ja kotipaikkani ohi kulkevan tien perusparannus oli jääny syksyllä kesken. pari sataa metriä ennen kotia oli tiessä sellainen parikyt senttiä syvä ja viitisentoista meerijä pitkä notkelma, kun oli tielaitos korjannu yhtä routimakohtaa.

No totta munassa meirän kissä oli ylittämässä tietä sen notkelman kohdalla enkä nähny sitä ajoissa, kun valot heitti varjon siihen notkelmaan - ja eikun yli....

Volvo toppiin ja kattoon kuinka katin kävi. Siellähän se raahas halvaantunutta takapäätään ojanpenkalla. No mikä neuvoks? Jaa mutta olihan auton takaluukussa ristikkoavain.

Ja eikun minä ristikkoavaimella lopettamaan kissaa ja vastapäisestä suunnasta tulee auto. Etupenkillä isä ja äiti. Takapenkillä kaks mukulaa. kaikki töllää mua silmät kahveetasseina.

Siinnä samassa äkkäsin, että mullahan oli viälä joulupukinvaatteet päällä....
aisa
25.07.2005 18:17:19 (muokattu 25.07.2005 18:17:41)
...valkopartaaaaa vanha ukkiii....

on siinä ollu isällä autossa selittämistä pikkuisilleen. XO
isojussi
25.07.2005 18:19:10
...valkopartaaaaa vanha ukkiii....

on siinä ollu isällä autossa selittämistä pikkuisilleen. XO

Eihän isi joulupukki tuu meille, eihän?

Totuus on tarua ihmeellisempää...
uruttaja
25.07.2005 18:21:51
No jospas minäkin yhden jutun:

Oltiin Häkäpönttönä, siis Arto Sotavallan bändinä keikalla muistaakseni Pellossa. Siihen viikkoon sisältyi muistin mukaan torstaista sunnuntaihin kestänyt "rundi", oli Tervolaa, Rolloa, Pelloa ja Iitä. Näin muistelen. No anyway:

Ajelin keikkabussia syyskuisena yönä takaisin Ouluun päin, mitään hässäkkää ei ollut koko rundilla kunnes epäilin psyykkeeni laukeavan kynsiin, nimittäin luulin näkeväni näkyjä: Muka bussin tuulilasi liikkuu itsestään.

No, alku meni tietenkin miettiessä että väsyttääköhän mua, tai onkohan aktiivinen alkkoholin käytö rapauttanut vielä verraten nuorta keskushermostoa.

Jossain Kemin persiissä se tuulilasi näytti kallistuvan. Eikä siinä mennyt montaa kilsaa, niin se lasi tuli ehjänä syliin yläreunastaan alkaen. Tuli muuten jonninverran liikettä nukkumaosastolle kun virkeä meri-ilmasto lasahti bussin läpi. Aika pitkiä oli syysöiset kilometrit...

Eikä siinä vielä kaikki: Meillä oli seuraavana päivänä (joka oli sunnuntai) keikka Iissä. Sunnuntaina bussin korjaaminen ei ollut mahdollista. Joten, Artolla oli varmaan Mantereen Eekin vanha lentäjän nahkalakki, se mulle päähän, soittajat ja pystö henkilöautolla ja meikäläinen ilman tuulilasia 34 kilometriä suuntaansa.

Onneksi ei satanut.

Se keskushermosto ei oo enää nuori, eikä välttämättä enää niin virkeäkään.
aisa
25.07.2005 19:03:24
tuo selittää paljon sun nykytilaa.
Chysleri
25.07.2005 20:04:38

Varokaa Aavasaksan ja Muurolan välillä.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)