Aihe: Moniko on kokeillut naisten vaatteita? (Miehet siis)
1 2 3 4 5 6 7
Nimismies
13.05.2003 11:17:41

Niin, se tuntuu jotenkin tavallaan yliryhdikkäältä. Tai sitten tyttöystävän liivit ovat vain liian pieniä mulle.

Se tuntuu oikeastaan aika härskiltä. Nyt tiedänkin mitä toivon kaikilta synttärilahjaksi. Rintaliivejä.

No enpä nyt sentään. Eiköhän siinä yhdessä kerrassa ollut ihan hetkeksi kokeilua.
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
SURf
13.05.2003 14:31:41
Onneksi ei ole sattunut riitävän isoja naistenvaatteita lähistölle kun on ollut riittävän liikuttuneessa mielentilassa moiseen kokeiluun.
"The freaks will stay together, they´re a tight ol´crew. See the pigfaced-man and the monkeygirl, come and see the big fat lady." M.K.
Kitarasankari
13.05.2003 16:53:48
onhan sitä joskus kännispäissään tullu kokeiltua. yhdet kaverit meni jopa tissibaariin naisten vaatteissa siis jätkät, että pääsivät ilmaiseksi sisälle...
Tonnikala ei ole kalaa vaan kissan lihaa...
Lähikauppias
13.05.2003 16:59:39

onhan sitä joskus kännispäissään tullu kokeiltua. yhdet kaverit meni jopa tissibaariin naisten vaatteissa siis jätkät, että pääsivät ilmaiseksi sisälle...

Tästäpä tuli mieleen, että onko kukaan koskaan kokeillut vauvojen tai vanhusten vaatteita?

Takaa-ajatuksena se, että kaverini meni kerran baariin aikuisvaippa housujen tilalla. Huvittavaa oli seurata sivusta, kun portsari katsoi kyllä paperit, muttei tajunnut tarkistaa, onko miehellä housut. Ei siis tullut vilkaisseeksi niin alas.
Nimismies
13.05.2003 20:22:14 (muokattu 13.05.2003 20:22:39)

Tästäpä tuli mieleen, että onko kukaan koskaan kokeillut vauvojen tai vanhusten vaatteita?

Meillä oli lukiossa näin ekana vuonna vauvapäivät, eli 2.luokkalaiset pisti meidät pukeutumaan vauva-asusteisiin ja nöyryyttivät meitä sitten. Eli sitäkin on tullut kokeiltua.

...ai niin, meitsi valittiin koulumme Vuoden Poikavauvaksi. Respektiä??

EDIT: Viilasin vähän.
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
Maisteri
20.05.2003 15:23:05
Viime kesän ilosaaressa saatiin kaverin kanssa sellanen kuningasidea, että pyydetäänpä tyttöystäviemme hellemekkoja lainaan. Suostuivat lainaamaan ja sitten tallusteltiin ja tanssiittiin pitkin ravileirintää pelkissä pikkumekoissa. Pari kuvaakin on muistona. Valitettavasti.
Definhel
03.06.2003 13:26:43
Twisted Sister, oi, tuo muistojeni "look like women, talk like men, play like motherfuckers"-bändi, siinä oli asennetta, siinä oli rokkia, siinä oli sitä jotain.

*Hetken hiljaisuus erään heavyn historian parhaimman bändin muistoksi...*
Be Chrool To Your Scuel
Guderian
03.06.2003 14:06:24

Mies naisen vaatteita? Teufel...kerran olin myöhästyä, inttiaikoina, lomabussista, niin piti polkea typyni polkupyörällä asemalle. Oli sekin tarpeeksi nöyryyttävää...otti miehisyydelleni.

Vaatteita?! Ihanko oikeasti?! Teufel.
Klotzen, nicht Kleckern!
James Mc Brown
03.06.2003 17:29:25

Niin, se tuntuu jotenkin tavallaan yliryhdikkäältä. Tai sitten tyttöystävän liivit ovat vain liian pieniä mulle.

Tai sitten sulla on niin isot rinnat.
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us.
Velli
03.06.2003 18:46:04
Pari vuotta takaperin kokeilin naisten tukkaa. Se oli semmonen luonnonkihara puoleen selkään saakka ulottuva. Nykyään pääni on kuitenkin kalju, ja ei, en ole armeijassa. Jääköön tuo viimeiseksi kokemukseksi naisille kuuluvien juttujen kokeilusta.
Sulla täytyy olla mieli ku vitusta.
noir
03.06.2003 19:17:00
Jääköön tuo viimeiseksi kokemukseksi naisille kuuluvien juttujen kokeilusta.

Kaksimielisessä porukassa vältettävä lause.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang
Pantse
04.06.2003 16:00:02
Naisten paitaa olen käyttänyt kerran, ja meikkejäkin oli. Mutta se oli penkkareissa, joten sitä ei kai lasketa...
I`m not an asshole, I`m just an ass.
Jabbe
28.06.2003 22:03:28
Kerran käytin tyttöystävän lapasia.

Voi vittu. Luin väärin. "Lapsia". Sairasta, kuka pukeutuu lapsiin?

Samaa tasoa sen "kerran kissa toi kotiin lumiukon.." lukihärön kanssa. Hoho.
Ja ei, minä en ole koukussa Muusikoiden.nettiin, käyn täällä vain joka päivä.
Toveri
29.06.2003 17:20:17 (muokattu 29.06.2003 17:20:27)

En oo kokeillu. Ainoastaan vaatteiden alla olevaa.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
qfleax
29.06.2003 19:02:02 (muokattu 29.06.2003 19:03:28)
Kerran yksi nainen puki mulle päälle naisten vaatteet. Ei ne ollut yhtään mukavat edes, mutta pakko oli hyväksyä tilanne.

Nyt kun muistelen niin se tapahtui muuten Helsingin Forumin katolla.. öh..
Nimismies
29.06.2003 20:22:07
Kerran yksi nainen puki mulle päälle naisten vaatteet. Ei ne ollut yhtään mukavat edes, mutta pakko oli hyväksyä tilanne.

Nyt kun muistelen niin se tapahtui muuten Helsingin Forumin katolla.. öh..

Älä_kerro_enempää.
Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea.
jannu
29.06.2003 20:34:00
Minä mukaanlukien.
qfleax
30.06.2003 12:31:52
Älä_kerro_enempää.

En. Tosin siinä kyllä tulikin jo kaikki oleellinen ja kiinnostava kerrottua..
Miekkonen
01.07.2003 22:04:16
Itse tuli testattua tuossa joulun jälkeen entisen tyttöystäväni kuteita..Pistettiin vielä rintaliivit ja niihin täytteeksi rukkaset. Kaverit oli pudota penkiltä naurusta kun näkivät uuden, seksikkään olemukseni. Etenkin takamukseni näytti melkoisen tyylikkäältä tiukoissa farkuissa.

Älä ota tavaksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)