kohtaamatta huomaa kuinka ohitsensa uomaa joen, lipuu pieni kaarnalaiva laittomilla unten mailla, vakavasti tuijottaen sokeana kuunnellen miltä tuntuu vesi juosten läpi unohdettujen vesirataspyöräpuiden huopaamatta ohi muiden jotka eivät nähneet kuulleet aistit kiinni toisissaan, yksi näkymätön kai kaiken kauniin nähdä sai näkemättä, tuntematta vajavuutta tunnustamatta hiljaisella äänellään mukanansa lähtemään kaarnalaivan purjeen alta kutsu kävi matkaajalta sinua ei kukaan kuule minua ei kukaan näe laivaan astu tule mukaan huomaisi ei kukaan astumatta askeltakaan, kohti laivaa, veden rajaan, hukkui ääni, kaunis mieli salaisuuden kaiho kieli, ojentaen kättään kohti kapteenimme mukaan otti rannan reunan katselijan tarinamme kuuntelijan yksi jos vain kuulee toista sanoista ei tyhjää loista toinen jos on unohdettu toisista on uneksittu, meistä kai on totuus tehty heistä kaksin ymmärretty, kaarnalaivoin luokses tulen, jos voit kuulla todeks` unen.. hiljaisella äänellään mukanansa lähtemään, kaarnalaivan purjeen alta kutsu kävi matkaajalta sinua ei kukaan kuule minua ei kukaan näe laivaan astu tule mukaan toisista ei kukaan laivaani ois tervetullut lailla sun, vain sinä tunnut ajatus jos yksi kantaa tarvitse me emme rantaa sinua ei kukaan kuule minua ei kukaan näe laivaan astu tule mukaan huomaisi ei kukaan.. tatta the orginal grazy mama |
Jackpot, nyt osui kultasuoneen, ehtymätön öljylähde. Aivan loistava, kun tuota lukee niin tuntuu kuin valokuva-albumia selais.. jostain syystä (en tiedä miksi) tulee nostalginen fiilis ja sanat muuttuu kuviksi ja väreiksi. Tää on parhautta parhaittesi rinnalla. Olen lähes sanaton, heti ensilukemalta iski kuin salama.. sä jaksat yllättää jatkuvasti. E: Ei hitto, luin tuon vielä moneen kertaan uudestaan.. on kyllä niin toimivaa tekstiä että oksat pois. Jo kaks ekaa säkeistöä ottaa luulot pois välittömästi. Mielettömän hienoa hillittyä ja loogista riimittelyä, ei liian ohutta eikä liian paksua. Ja tuo sisältö, tarina menee jouheasti eteenpäin ja lauserakenteet on selkeitä ja ymmärrettäviä. Lahjakkuus näkyy kyllä väkisillä jo päälle tässä tekstissä, ei voi olla huomaamatta... ..*kumartaa* Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Uskomatonta. Ei pysty juuri muuta sanomaan. Kerrotte sitten heti, kun tuo on valmis kappale! EDIT: On jo:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Äänitettykin? Ei ihan niin nopeita olla;) Jossain vaiheessa, varmaan tässä syksymmällä, äänitellään. On vahvasti suunnitelmissa sellaista. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |