Ihme nysväystä! Jokainen biisihän lopetetaan tietenkin legendaariselta Made in Japan-äänitteeltä löytyvän Smoke on the waterin live-version tyyliseen lopetukseen: Tättärättättärättätdädädä-DÄÄ-DÄ! . Reilu kaksi vuotta sitten kun perustimme Purple coverimme niin laulusolisti sanoi yhden ehdon bändin liittymiseen . smoke on the Wateria ei sitten treenata ei treenattu ja aina se on mennyt yhtä hyvin noi loppu fillit ja rymistelyt mukaan lukien. |
Lennu 06.10.2005 21:01:05 | |
---|
--- |
poppamies 06.10.2005 22:07:31 | |
---|
Meillä oli tänään laulajahanuristinn kanssa tylsää, joten mentiin treenikämpälle. Läppäri mukaan ja tallentamaan. Ainakin lopetus on mainio ;) http://www.kolumbus.fi/teemu.leinonen/poppia/Yksin2.mp3 Joo eka kerta kun kuulen että kappale loppuu jotta, cha-cha-cha. On muuten helevetilliset nuo konerummut. Pitäis jollain lailla tai astuksella kieltää. Myydään EBS MultiComp bassokompura *MYYTY* |
Lennu 06.10.2005 22:30:33 | |
---|
Joo eka kerta kun kuulen että kappale loppuu jotta, cha-cha-cha. On muuten helevetilliset nuo konerummut. Pitäis jollain lailla tai astuksella kieltää. Hehheh, aivan samaa mieltä. --- |
baron 06.10.2005 22:43:22 | |
---|
Joo eka kerta kun kuulen että kappale loppuu jotta, cha-cha-cha. On muuten helevetilliset nuo konerummut. Pitäis jollain lailla tai astuksella kieltää. 1. Musta näyte on hyvä 2. Mun bändin diili on, että kaksi piisiä koko illan keikan aikana saa loppua siten. The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
pekkajau 06.10.2005 23:01:51 | |
---|
Minua on ruvennut kiehtomaan se puolen minuutin Tarzan-huudon tekeminen joka biisin loppuun, josta eräs hyvin korkealle arvostamani kirjoittaja mainitsi tuolla ihan toisessa yhteydessä! Kävin tänään jo katselemassa paikallisessa "muotiliikkeessä" Leopardi-tangoja! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Martso 06.10.2005 23:17:12 | |
---|
Minua on ruvennut kiehtomaan se puolen minuutin Tarzan-huudon tekeminen joka biisin loppuun, josta eräs hyvin korkealle arvostamani kirjoittaja mainitsi tuolla ihan toisessa yhteydessä! Kävin tänään jo katselemassa paikallisessa "muotiliikkeessä" Leopardi-tangoja! Meillä eräs pieni kalju karjuu sitä ainaki kerran illassa. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Musiikkia korville 07.10.2005 08:47:12 | |
---|
Meillä eräs pieni kalju karjuu sitä ainaki kerran illassa. Meillä pieni kalju ei karju mitään, on vähän hiljasempaa sorttia, mut sitäkin vikkelämpi. Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät. |
pekkajau 07.10.2005 09:33:51 | |
---|
Meillä eräs pieni kalju karjuu sitä ainaki kerran illassa. Sehän sopiikin vallan hyvin siihen "Banaani"-lauluun! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
jon lord 07.10.2005 12:38:47 | |
---|
Meillä eräs pieni kalju karjuu sitä ainaki kerran illassa. Ja on tehnyt sitä jo useampiakin vuosia. Muistini mukaan 80-luvun puolella kun kävin katsomassa. Ikävä vain että kukaan ei enää näyttele napaansa niinkuin eräs entinen jäsen ruukasi tehdä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 07.10.2005 19:42:43 | |
---|
...Ikävä vain että kukaan ei enää näyttele napaansa niinkuin eräs entinen jäsen ruukasi tehdä. Haluutsä tosissaan nähä Martzon navan? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 07.10.2005 21:15:59 | |
---|
Oisko ollut Pablon napa? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Martso 08.10.2005 08:17:17 | |
---|
Ja on tehnyt sitä jo useampiakin vuosia. Muistini mukaan 80-luvun puolella kun kävin katsomassa. Ikävä vain että kukaan ei enää näyttele napaansa niinkuin eräs entinen jäsen ruukasi tehdä. Vai ei näytellä napaa? :) No laitoin "oma kuvaksi" hieman todisteita. Otan ton illalla pois. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
aisa 08.10.2005 12:13:46 | |
---|
Vai ei näytellä napaa? :) No laitoin "oma kuvaksi" hieman todisteita. Otan ton illalla pois. kaunista katseltavaa. kovetuin. "kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta" |
isojussi 08.10.2005 12:32:29 | |
---|
Vai ei näytellä napaa? :) No laitoin "oma kuvaksi" hieman todisteita. Otan ton illalla pois. Lohjaa ei lasketa! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Martso 08.10.2005 12:37:52 | |
---|
Lohjaa ei lasketa! Minä näin Lohjalla itte asiassa jotain kaunistaki eilen: semmonen tien pätkä Lohjan aseman lähellä. Kauniita, venhempia 1½-kerroksisia puutaloja omine pikkupihoineen. Semmonen olis kiva. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
kuunsirppi 08.10.2005 12:42:11 | |
---|
Meillä oli tänään laulajahanuristinn kanssa tylsää, joten mentiin treenikämpälle. Läppäri mukaan ja tallentamaan. Ainakin lopetus on mainio ;) http://www.kolumbus.fi/teemu.leinonen/poppia/Yksin2.mp3 kuuntelin just ton biisin ja sopi kyllä hyvin tähän mun alakuloseen vireeseen. Se ei suinkaan lisänny alakuloa, mutta jotenki oli huomattavasti parempi, ku joku räväkkä rokki .. Mun mielestä siis hyvä, jos ei selvinny tästä vuodatuksesta! virsistä rokkiin |
manjaana 08.10.2005 12:48:16 | |
---|
Lohjaa ei lasketa! ;o((( Ei se koskaan niin ole, etteikö se jotenkin olisi |
isojussi 08.10.2005 12:56:54 | |
---|
Minä näin Lohjalla itte asiassa jotain kaunistaki eilen: semmonen tien pätkä Lohjan aseman lähellä. Kauniita, venhempia 1½-kerroksisia puutaloja omine pikkupihoineen. Semmonen olis kiva. Täällä olis viä kauniimpaa. Tietäisin pari kaunista omakotitaloo, jotka on myynnissä. Osta se auto ja muuta tänne. Täällä on paljon toimintaa ja monta hyvää syytä nuorella miehellä olla nousuhumalassa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 08.10.2005 12:57:52 | |
---|
kuuntelin just ton biisin ja sopi kyllä hyvin tähän mun alakuloseen vireeseen..... Reimannia....."Kun aamu saapuessaan...." Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |