Blackmore 24.07.2005 17:54:29 (muokattu 24.07.2005 18:16:35) | |
---|
Olis keltases pörssissä line6 flextone60w + iso floorboard 430€. Kannattaiskohan moinen ostaa. tai mitä muuta suosittelisitte 500€:llä, ja aika kovaa heviä soittelen itselläni on tällä hetkellä 30w behringer :P |
Öyvind 24.07.2005 18:20:40 | |
---|
no torilla tuntuu olevan ainakin sama hässäkkä 250 euron hintaan. |
Perza 24.07.2005 20:47:34 | |
---|
Älä hyvä mies osta flextone. toki monipuolinen, mutta saudit aika syvältä, ainaki bändisoitossa, ei erotu ollenkaan ja varmaan yks huonoimmista vahvistimista tohon hintaan. Osta mielummin joku putki styrkka esim. Peavey Classikki. Parempi yks hyvä ku sata paskaa saundia. Turhaa |
Samuel P. 24.07.2005 22:05:02 | |
---|
Älä hyvä mies osta flextone. toki monipuolinen, mutta saudit aika syvältä, ainaki bändisoitossa, ei erotu ollenkaan ja varmaan yks huonoimmista vahvistimista tohon hintaan. En ihan kyllä allekirjoita tätä. Ei mulla ole ollut mitään ongelmia tulla kuulluksi muun bändin seasta treeneissä. Keikoilla vehje on tietystä mikitetty, jos paikka on ollut vähänkin suurempi. Soundeista sen verran, että mun mielstä raskaampi osasto on Flexussa hyvin hallussa, puhtaat sen sijaan eivät. Kaikki on loppupeleissä kiinni siitä, mitä haetaan. Peavey Classic, jonka mainitsit, on hyvä peli, mutta en tiedä miten se taipuu ahtojunttaheviin? Käytettyjen flexujen tämän hetken hinnoista en tiedä. Kannattanee seurailla vähän ja tutkiskella, jos ei raha polta näpeissä. |
...And Justice For All 24.07.2005 22:07:42 | |
---|
Vertailin omaa Cube 60:stä kaverin flextoneen, ja voin käsi raamatulla vannoa, että cube pesi line6:n mennen tulleen. Cubessa on säröt paljon paremmat, ja soundi yleensäkin. Efektitkin pesee osin flextonen. Mm...beer... |
rainmaker 24.07.2005 22:28:24 | |
---|
Vertailin omaa Cube 60:stä kaverin flextoneen, ja voin käsi raamatulla vannoa, että cube pesi line6:n mennen tulleen. Cubessa on säröt paljon paremmat, ja soundi yleensäkin. Efektitkin pesee osin flextonen. vertailin omaa flextone kolmosta naapurin cube30:neen, ja voin käsi raamatulla vannoa, että line6 pesi cuben mennen tullen. miusta flextone on floorboardin ansiosta kätevämpi käyttää. lisäksi siinä on enemmän mallinnoksia, tosin muutama hyvä korvaa tusinan huonoja. säröt tuossa flextonessa on mielestäni kohdallaan. cleanitkin omiin tarpeisiin on ihan välttävät. mitä olen cubea juuri naapurissa ja soitinliikkeessä testannut, niin ei ne cleanit soundit ole sen kummemmat kuin flextonessakaan. cube on toki halvempi kuin flexu, niin ehkä se niitten cleanien osalta on sitten parempi. mut nämähän on mielipideasioita, parhaimman kuvan jokainen saa kun menee sellaseen musaliikkeeseen, joka myy molempia vahvistimia ja testaa itse. Daavidin fuzz!! |
...And Justice For All 24.07.2005 22:32:39 | |
---|
mut nämähän on mielipideasioita, parhaimman kuvan jokainen saa kun menee sellaseen musaliikkeeseen, joka myy molempia vahvistimia ja testaa itse. Joo, näinhän soon. Makuasia. Mm...beer... |
Jucciz 24.07.2005 22:40:25 | |
---|
tai mitä muuta suosittelisitte 500€:llä, ja aika kovaa heviä soittelen No tällä hetkellä Uraltonea ja gain-modia siihen. Lähtee semmoset surinat etten olis ikinä uskonu. Lisäksi se on hieno käsintehty putkikone: soundi on miljoona kertaa parempi kuin noissa avaruusaluksissa, joita korjaa insinööri, ATK-ammattilainen eikä varsinkaan vahvistinkorjaaja, kun ne hajoavat. Eikä varmasti kannata odottaa että käytetyn Flextonen arvo nousisi lähivuosina. Mutta luota kuitenkin korviisi. Osta se, minkä soundista tykkäät. Eihän muulla lopulta ole väliä. |
laite 24.07.2005 22:41:00 | |
---|
Makuasia, itselläni flex2, 60W. Soundeista sen verran, että mun mielstä raskaampi osasto on Flexussa hyvin hallussa, puhtaat sen sijaan eivät. Tämän komppaan. Kyllä minä oon hyvin kuulunut reeneissä ja räyhääkin vielä mukavasti, nimenomaan tämmöinen heavy/rock- osasto. Ja kyllä sillä bluesiakin harjoitteli ennen kuin uskalsin viimein putkivehkeen ostaa :) R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero. |
Dr. Muff 24.07.2005 22:41:58 | |
---|
Osta mielummin joku putki styrkka esim. Peavey Classikki. Mä en ole kamalan paljoa soitellut Line6 Flextone I:llä (2x10"), mutta jonkun verran kun oli lainassa sellainen. Ottaisin sen anytime jos pitäisi valita Peavey Classicin ja Flexun välillä. Parempi monta kohtuullista soundia kuin yksi huono :) Nomut makuasioita. Tuumasta toiseen. |
superfly 24.07.2005 22:48:58 | |
---|
No tällä hetkellä Uraltonea ja gain-modia siihen. Tuossa on vain se ongelma tuo rakennussarja pitäisi vielä osata kootakin. Ei se ihan joka jampalta onnistu. Ainakaan turvallisesti. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
slerbis 24.07.2005 23:46:15 (muokattu 24.07.2005 23:47:46) | |
---|
Tuossa on vain se ongelma tuo rakennussarja pitäisi vielä osata kootakin. Ei se ihan joka jampalta onnistu. Ainakaan turvallisesti. tuo taasen riippuu asenteesta pitkälti. Jos lähdetään kieli poskella tekeen, niin varmana saa iskua näpeille. Jos lähdetään siitä, että turvallisuus ja huolellisuus ennen kaikkea, niin saakin sitten tosi hyväsoundisen laitoksen :) edit: Ja jos nyt ei kolvi edes pysy kädessä, niin ei tietenkään kannata lähteä soveltamaan. Tosin jo peruskoulun käsityötunneilta saama tietotaito riittää hyvin. Näin ainakin allekirjoittaneella. Trying is the first step towards failure THV-klubi #33 |
luopio 25.07.2005 00:03:03 | |
---|
vertailin omaa flextone kolmosta naapurin cube30:neen, ja voin käsi raamatulla vannoa, että line6 pesi cuben mennen tullen. Totta, cubesta ei voi edes phua samassa lauseessa flextonen kanssa. Kun Spiderikin pieksee sen mennen tullen. Sen mitä Cubee oon kokeillu nii aika kauhee loota. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
E C 25.07.2005 04:55:33 | |
---|
Älä hyvä mies osta flextone. toki monipuolinen, mutta saudit aika syvältä, ainaki bändisoitossa, ei erotu ollenkaan ja varmaan yks huonoimmista vahvistimista tohon hintaan. Osta mielummin joku putki styrkka esim. Peavey Classikki. Parempi yks hyvä ku sata paskaa saundia. taikakuun komokallio, yhtenä esimerkkinä, on käyttänyt flextonea aika pitkään, ja homma toimii... |
nahkalipsi 25.07.2005 08:59:18 | |
---|
Mulla on kyseinen aparaatti, ja toimii heviä soitellessa aivan mainiosti. Halvemmallakin tosin voit paketin saada. roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Jaffe 25.07.2005 09:36:20 | |
---|
kotona soitteluun oikeen hyvä laite. reenikselle en veisi. "arhementtoonvahingossajaepähuomiossasyntynytuusikieliperhejokaperustuupääasiassalaiskuuteenjaerimurteidenyhdistelyyn" - Hemmo |
juu no täytyy kattella sit ehkäpä jotain putkijyrää kun toriltakin oli tuo halpa 250€:n.. |
MoFo 25.07.2005 10:34:28 | |
---|
Omistan 60W flexII:n. Oon soitellut sillä reilun puoli vuotta ja neljä keikkaa. Nyt kerään uuteen vahvistimeen rahoja, kun keikkasoundit on aika inhottavat. Yksin sillä vahvistimella on mukava soitella, mutta bändisoittoon ostaisin jotain muuta. Meillä bändin toisella kitaristilla on Marsun Valvestate, niin soundeja ei meinaa millään saada soimaan yhdessä. (Voi toki johtua ammattitaidon puutteesta) Toinen miinuspuoli kyseiselle vahvistimelle on, että kunnon soundit saa ulos vasta todella isoilla volyymeillä. Kerros- ja rivitalosoitossa; ei mukava :) The only pain is to feel nothing at all |
Jucciz 25.07.2005 10:40:32 | |
---|
Toinen miinuspuoli kyseiselle vahvistimelle on, että kunnon soundit saa ulos vasta todella isoilla volyymeillä. Kerros- ja rivitalosoitossa; ei mukava :) Eikös noiden Linekutosten pitäsi nimen omaan olla kuuluisia siitä, että ne soivat "hyvin" hiljaakin, kun ei ole putkia mitä rääkätä vaan koko homma hoidetaan alusta loppuun tietokoneilla? Tietty jos se kaiutinkartio näyttää parhaat puolensa vasta kun sitä kunnolla tuutataan, mutta en jotenkin jaksa uskoa... |
Spike 25.07.2005 10:52:52 | |
---|
Eikös noiden Linekutosten pitäsi nimen omaan olla kuuluisia siitä, että ne soivat "hyvin" hiljaakin, kun ei ole putkia mitä rääkätä vaan koko homma hoidetaan alusta loppuun tietokoneilla? Omien kokemusten pohjalta sanoisin, et noi trankkupäätteiset toimii parhaiten puhevolyymeista volumenupikan puoleenväliin asti. Sen jälkeen alkaa mennä mössöksi. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |