..on minun mielestäni ihan pelle jätkä. Musas ei oo mitää vikaa mut miten oon kuullu sen käyttäytyvän. Esim. mulla oli koneella pätkä jostai 90- luvun alkupään festareilta, jossa Axl itkee sitä ku on nyt tullu tämmönen "alternative" musiikki, joka vie meiltä kuulijoita. Kyllähän meki olla kunnon oikee alternative-band. Ja tota rataa. On siin paljon muutaki. Nii ja oisha se saanu vähä reippaammin ja löysemmin pukeutuu ;)). Mut toi oli nyt vaa mun mielipide. Jatkakaa jutusteluu. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
...Axl itkee sitä ku on nyt tullu tämmönen "alternative" musiikki, joka vie meiltä kuulijoita. Kyllähän meki olla kunnon oikee alternative-band... Mitä oon netistä löytäny näitä uudempia gnr -biisejä, niin ihan hyvinhän Axl on ajan hengessä pysyny mukana. Mut luulenpa, että jos alkuperäinen porukka olis pysyny kasassa ja tehny sen levyn silloin kymmenen vuotta sitten milloin sen olis pitäny ilmestyä, niin sillä olis epäilemättä ollu suuri vaikutus koko gnr -tyyppisen hardrock -genren säilymiseen. Skid Row:lta loppui paukut, Aerosmith jäi yksin sinne osastoon. Motleykin ajettiin matalalle profiilille... kyllä gnr olis pelastanu stadionrockin! Niin no, ainahan meillä on ac/dc. No problemo! |