Pikaisesti tuota testasin joskus ja sellainen mielikuva jäi, että saa hyvän putkivahvarin kuulostamaan flextonelta noin kärjistetysti. Soitin tuota Fenderin hotrod deluxeen. Löytyi laatikosta oikein käyttökelpoisiakin soundeja, mutta jollainlailla se oli myös sen putkimaisen dynamiikan tappaja. En oikein osaa sanoa, että mikä pedaalin perimmäisin ajatus on, kun se ei oikein ole säröpedaali, eikä kuitenkaan Podikaan. Testiajo oli kuitenkin varsin lyhytaikainen, eli suosittelen kokeilemaan itse. |
Pikaisesti tuota testasin joskus ja sellainen mielikuva jäi, että saa hyvän putkivahvarin kuulostamaan flextonelta noin kärjistetysti. Soitin tuota Fenderin hotrod deluxeen. Löytyi laatikosta oikein käyttökelpoisiakin soundeja, mutta jollainlailla se oli myös sen putkimaisen dynamiikan tappaja. En oikein osaa sanoa, että mikä pedaalin perimmäisin ajatus on, kun se ei oikein ole säröpedaali, eikä kuitenkaan Podikaan. Testiajo oli kuitenkin varsin lyhytaikainen, eli suosittelen kokeilemaan itse. Samallaisen kuvan oon itsekkin saanu noista Linen kamoista yleensäkkin. Ei niissä oo sitä samanlaista dynamiikkaa, kun putkistyrkkareissa. Juuup! |