Aihe: Monitaitoiset jokamiehet
1 2 3 4
eleeton
22.07.2005 20:24:03
Mistä kitarasta sitten kannattaisi maksaa 5tonttua?

'' eipä kannattaisi edes gibsonista '' ... hmmh

Tää on tätä offtopikkia.
No oli tietysti vähän kärjistetty että "ei gibsonista", eli eipä ole tullut eteen että tehdastekoisista tai edes käsintehdyistä (vaikka ruokangas) YLEENSÄ maksettaisiin 5000 euroa, ennemminkin 1000-2000 tehdaskitaroista ja 2000-4000 käsintehdyistä. Yli 5 tonnia taitaa olla lähinnä sitten keräily-yksilöitä, jotka voivat tietenkin olla gibsoneitakin, tai jotain harvinaisempia yksilöitä.

Pointti oli että harvemmin ne pappa betala -tapaukset ovat niitä 5 tonnin kitaroita, vaan niitä tonnin jacksoneita tai ibanezeja.
Tai ei kai mitään pointtia ollu, kunhan nipotan.
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
Keppis
24.07.2005 17:16:11
Niin siis raha voi viakuttaa siinä mielessä, että jos minulla olisi paljon rahaa olisin jo vuosia soittanut kitaran lisäksi rumpuja ja ehkä olisin bassonkin hankkinut.
Mikä vitun clean-kanava? http://www.mikseri.net/fobia
mikko1
24.07.2005 20:08:06
Komppaanpa itse tähän väliin tuota muutamien ykkössivulla mainitsemaa Nicke Anderssonia. Itse olen ollut kyllä tietoinen miehen multitaitoisuudesta jo vaikka miten pitkään, mutta vain Entombed on ollut musiikillisesti tuttu. Nyt on tullut aloiteltua myös The Hellacoptersiin tutustuminen ja johan sujuu vaikka minkälainen materiaali. Jos sama kaveri on osallisena ykkösluokan death-metallissa (parhaimmillaan hänen itsensä osalta Clandestinessa) ja ykkösluokan rock/hardrockissa, niin ehdottomasti ansaitsee kunnioitukseni. Sujuu huuto-, örinä- ja puhdas rock-vokalisointi, minkä lisäksi mies on ollut molemmissa bändeissä vastuussa myös mm. säveltämisestä, rummuista ja kaiketi myös kitaroista sekä vaikka mistä muista soittimista. Tässähän riittää pureskeltavaa vielä pitkään.

Jatkakaa!

Ei kannata myöskään unohtaa miehen soul-projekti The Solutionia.
Necromuru
25.07.2005 12:34:26

Rumpalesta ei silmääni osunut vanhaa kunnon Cozy Powellia
jolta kompit taittuivat niin Rainbown kaltaiseen heviin (oli se silloin aikoinaan heviä) ja tarvittaessa aivan umpijazziin saakkaa.
Onhan kaveri ollut innoittajana monille nykypäivänkin kannuttelijoille.
"Soolon soitto on kuin tarinan kertomista" Eli tarinat pitää kertoa hitaasti tavuttaen, että niissä olisi tunnetta.
fidZi
23.10.2005 00:59:04
Täällä on jo Lucassen, Townsend(!!!) ja Patton mainittu useaan otteeseen, samaa mieltä olen.
Steven Wilsonia voisi korostaa, sillä hänhän soittaa monella PT:n albumilla lähes kaiken: kitarat, basson, koskettimet, laulaa, jopa soittaa huilua.
Andrew W.K. on myöskin varmaan jonkin sortin monitoimimies.
Suomesta ainoana tulee mieleen Kärtsy Hatakka.

Mutta miten on voitu unohtaa Mike Portnoy? Vaikka mies ei soitakaan kuin rumpuja, niin hän laulaa DT:n taustavokaalit, säveltää ja sanoittaa ahkerasti, tuottaa, ohjaa DVD:t, suunnittelee keikat, on oman bändinsä epävirallisen keulamiehuuden lisäksi vaikka kuinka monessa muussa mukana (Transatlantic, OSI, LTE, Neal Morse...) sekä antaa rumpuklinikoita. Siinä monitoimisuutta kerrakseen.
"And I'm not unafraid but no longer afraid of you anymore." -D. Townsend
vomithrash
24.10.2005 22:40:27
...Rainbown kaltaiseen heviin (oli se silloin aikoinaan heviä)

No on se kyllä edelleenkin enemmän Heviä kuin monet nykypäivän paskat.
Ben_D
24.10.2005 22:41:20

No on se kyllä edelleenkin enemmän Heviä kuin monet nykypäivän paskat.

Totta turiset.
Iscariah
25.10.2005 16:03:52
ekana tulee mieleen varg vikernes ja Widar. yhdenmiehen bändien starat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)