Aihe: Roland Cube 30 vs. Peavey Envoy 110?
1
Backlet
24.07.2005 16:17:16

Nyt joku nero tulee valittamaan että käytä hakua. Olen jo käyttänyt ja lukenut kaikki aiheet läpi ties kuinka monta kertaa mutta teinpä silti uuden ketjun.

Elikkä uutta vahvistinta olisin hankkimassa ja noita kahta olen miettinyt sopiviksi. Kotona olisi tarkoitus soittaa. Tuossa Cubessa olisi noita efektejä aika liuta ja sitä olisi luultavasti helpompi mennä testaamaankin, joten se houkuttelisi enemmän. Tosin Peavey olisi hienompi mutta eihän sillä nyt paljon kotona ole väliä. Saa toki ehdotella muitakin vahvareita. Niin ja soitan siis heviä.
Tärkein kysymys onkin: Kummasta lähtee munakkaammat säröt?
Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa.
Billsner
24.07.2005 17:35:23
Kummasta lähtee munakkaammat säröt?

Eiköhän tuo selviä testaamaalla.

Envoy on sellainen perusvarma kotivahvari, samoin kuin moni muukin. Hevin soittoon kyllä erittäin passeli.

Cube30:stä en ole testannut.
Carrier Of Wounds
Kreon
26.07.2005 13:04:48
Olin itsekkin tota cubea hommaamassa mut sit kuulin kaupassa vox ad15vt:tä joka potki kyllä säröllään munille tosi ankarasti. Heti lähti mukaan eikä maksanu kun 200€, isompi malli kai jtn. 300-350€, ja cleanit on molemmissa peleissä myös voxille ominaisesti hyvät. Efektejä ja vahvistinmallinnuksia löytyy molempia 11. Todella hyvä peli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)