Aihe: Fender Telecaster Lite Ash
1
Imper
24.07.2005 04:46:35

Kellään kokemusta? Kova telecaster-kuume ja budjetti ~500e. Thomannilta ajattelin tollasta summamutikassa tilata, menenkö pahasti metsään? Ei oo mahdottoman kalliskaan.

http://www.thomann.de/thoiw3_fender … ster_lite_ash_natural_prodinfo.html

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0265102521

Kaunis kuin mikä. Duncanin mikit vakiona, paremmat kun Fenderin perustelemikit?
Everyone is a per-son
Arnett
24.07.2005 10:04:19
Kyllä toi näij äkkiseltään vaikuttaa ihan mainiolta peliltä. Mikit luulisi olevan ihan kohtuu hyvät, ellei jopa paremmat kuin saman hintaluokan fenkuissa. Toisaalta tuo on kyl omannut suht' ruman ulkoisen olemuksen... minun mielestäni :)
carlos
24.07.2005 10:52:38
Toisaalta tuo on kyl omannut suht' ruman ulkoisen olemuksen... minun mielestäni :)

Toihan on ihan tajuttoman hieno, osta pois!
Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi __
Spike
24.07.2005 11:49:44
Mikäs juju tossa on kun hinta on noin alhainen?
Onko noita Suomessa päin?
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Mursuviiksi
24.07.2005 11:54:20
Mikäs juju tossa on kun hinta on noin alhainen?

Valmistusmaa Korea ja kaikki yksilöt mitä olen päässyt kokeilemaan olisivat kyllä vaatineet hieman soitinhuoltajan hellää kosketusta. Mutta kyllähän ne ihan mukavilta ovat kuitenkin vaikuttaneet.
"I like rice. Rice is great if your hungry and want 2000 of something." - Mitch Hedberg (R.I.P.)
msm40
24.07.2005 12:51:48
Kyllästyin muuten niin loistavan Thinline Telen kierto ongelmiin ja vaihdoin sen tollaseen eikä ole tarvinnut katua.

Plussia:
+Mattalakattu ja muutenkin sopiva kaula, käy hyvin käteen.
+Hyvät mikit vakiona.
+Kaulan säätö lavan puolelta.
+SAUNDI

Miinukset:
-Kaulamikin säätöruuvit pleksin alla.

Vire ongelmat ratkaisin laittamalla kitaraan kompensoidut tallapalat. Body on aavistuksen ohuempi ja reunat pyöristetympiä kuin normi Telessä, hyvä vai huono? En tiedä, ihan sama minulle. Hintalapussa luki 750€, maksoin 500€. Olen tyytyväinen, suosittelen.
All you really need is your imagination... And few pedals...
Imper
24.07.2005 14:15:33 (muokattu 24.07.2005 14:18:43)

Kiitoksia hyvistä vastauksista. Taidan tuollaisen ostaa, ei tossa pahasti voi metsään mennä eikä ole kalliskaan :)

Mistäs muuten msm40 ostit tuon? Ei äkkiseltään näkynyt olevan Suomen kaupoissa hyllyssä noita.
Everyone is a per-son
Imper
24.07.2005 14:47:46

Ostin Jyväskylän Musikantista. Toi roikku siellä jonkun aikaa, en tiedä miksi ei kelvannut muille. Kyllähän tota pitäs tilaamalla liikkeeseen kuin liikkeeseen saada.

Just kävin Musikantissa muttei siellä ollut tollasta. Joo, kyllähän sitä tilaamalla saisi. No kattoo nyt mistä hankkii. Tuliko Musikantista mitään gigbackia mukaan?
Everyone is a per-son
msm40
24.07.2005 14:56:07
Just kävin Musikantissa muttei siellä ollut tollasta. Joo, kyllähän sitä tilaamalla saisi. No kattoo nyt mistä hankkii. Tuliko Musikantista mitään gigbackia mukaan?

Juu siitä on pari kuukautta kun ton poistin Musikantista. Ei tullut mitään pussia mukana.
All you really need is your imagination... And few pedals...
Pertsa
25.07.2005 00:26:43 (muokattu 25.07.2005 00:30:31)
Lite Ash Telestä on muutama keskustelu ollut. Hae hakusanalla lite, niin löytyy ainakin jotain. Itselläni on myös tuollainen Tele ja kirjoitin yhteen keskusteluun pienen arvioni ko. kitarasta.

Täältä löytyy. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=89722

Kuva kitarasta on jäsenkuvauksessa ja tuo musiikkinäytteessä oleva soolon räpellys on myös soitettu Lite Ash Telellä - kirjoituksessani mainittujen modien kera.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)