Silppuri 24.07.2005 14:06:25 | |
---|
Onko kellään kokemuksia ko. kitarasta? Saakohan sitä Suomesta mistään ja paljo on hintaa? "I haven´t slept since I woke up." |
Onko kellään kokemuksia ko. kitarasta? Saakohan sitä Suomesta mistään ja paljo on hintaa? Käytettynä ehkä hyvällä tuurilla, koska noitahan ei ole tehty enää hetkeen aikaan. Aika harvinaisia kuitenkin näillä leveysasteilla nuo ESP/LTD:n lopetetut 7-kieliset. "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Silppuri 24.07.2005 20:21:03 | |
---|
Kaveri ois vaan myymässä tuollasta ja ajattelin vähän kysellä, että paljo siitä kannattaa maksaa. "I haven´t slept since I woke up." |
Incarnation 24.07.2005 21:43:32 | |
---|
En ainakaan itse lähtisi yli 500 euroa maksamaan, sillä Ameriikan mantereella pyörivät $300 - $500 välillä kyseiset mallit. 300 eukkoa tarjoat. Sano jos nappaa. "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Silppuri 18.11.2005 18:51:15 | |
---|
Nonni! Kesti hieman tuo ostopäätöksen teko (116 päivää), mutta nyt laitoin tuon F-207:n. Vaikuttaa pirun hyvältä vehkeeltä. Mun mielestä tosi hyvä soittaa ja ainaki H-207:aan verrattuna tää on paljo parempi. Ainoa vika, mitä tulee äkkiä mieleen, on tuo floikka. Sitä en tarvi ja totutteleminen siihen on vähän vaikeaa. Muuten hyvä keppi! "I haven´t slept since I woke up." |
Incarnation 18.11.2005 19:00:54 | |
---|
Nonni! Kesti hieman tuo ostopäätöksen teko (116 päivää), mutta nyt laitoin tuon F-207:n. Vaikuttaa pirun hyvältä vehkeeltä. Mun mielestä tosi hyvä soittaa ja ainaki H-207:aan verrattuna tää on paljo parempi. Ainoa vika, mitä tulee äkkiä mieleen, on tuo floikka. Sitä en tarvi ja totutteleminen siihen on vähän vaikeaa. Muuten hyvä keppi! Kuvia! "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
7-kielinen mies 18.11.2005 19:25:55 | |
---|
Nonni! Mun mielestä tosi hyvä soittaa ja ainaki H-207:aan verrattuna tää on paljo parempi. Ainoa vika, mitä tulee äkkiä mieleen, on tuo floikka. Sitä en tarvi ja totutteleminen siihen on vähän vaikeaa. Muuten hyvä keppi! Kyllä toi H on parempi, ei tartte säätää floikan kans. :p Tee ep:llä palikka sinne floikan alle niin ei tartte säätää. -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
luopio 18.11.2005 23:43:29 | |
---|
Kyllä toi H on parempi, ei tartte säätää floikan kans. :p Tee ep:llä palikka sinne floikan alle niin ei tartte säätää. No tuskin siitä floikasta muodostuu ongelmaa jos sitä ei kauheesti runkkaa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |