Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp horizon fr II
1 2 3 4
JuhPe
23.07.2005 14:42:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aattelin tilata thomannilta esp horizon fr II kitaran. hintaa sillä kyllä on ihan mukavasti. onkos kenelläkään kokemuksia kitarasta? minkälaiset mikit? ja mites toi tilaus thomannilta oikeen tapahtuu? voiko kitaraan tulla vaurioita matkan varrella? mites noi mikit toimii esim. nauhotuksessa? tuleeko kirkkaat äänet?
 
Crossroad
23.07.2005 14:55:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aattelin tilata thomannilta esp horizon fr II kitaran. hintaa sillä kyllä on ihan mukavasti. onkos kenelläkään kokemuksia kitarasta? minkälaiset mikit? ja mites toi tilaus thomannilta oikeen tapahtuu? voiko kitaraan tulla vaurioita matkan varrella? mites noi mikit toimii esim. nauhotuksessa? tuleeko kirkkaat äänet?
 
kannattanee testata kyseistä mallia esim jossain musaliikkeessä,ennenkuin menee sokkona tilaamaan..kitaraa en ole tilannut mutta ainakin pienemmät (efektit,kielet ym..)ovat tulleet nopeasti ja ongelmitta.
 
JuhPe
23.07.2005 15:39:52 (muokattu 23.07.2005 15:40:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

testaaminen voi olla pitkän matkan päässä. tossa läheisessä musaliikkeesssä tuskin on horizoneja ja muita liikkeitä en tiiä mistään läheltä. ja ei viittis lähteä hesaan asti testamaan yhtä keppiä. ja mulla on nyt sellanen aika halpa kitara ni kyllä se esp luultavasti parempi on :D
 
luopio
23.07.2005 15:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota kitaraa uskallan suositella tilaamaan testaamattakin. Itse ostin saman viime viikolla ja aivan loistava peli. Mikit ovat helvetin hyvät, melko lämmin saundiset. Diggaan enemmän niistä kuin esim. EMGeistä. Antaa palaa jos tuntuu että on noin paljon varaa laittaa kitaraan, omani sain käytettynä.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
EnemyAce
23.07.2005 16:59:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samat ajatukset on ollu mielessä, vaikka kirpaisisi aika perhanasti tuo 1778 mitä musamaailma pyytää. Kuulemma soitin soi helvetin nätisti ja BQ Aqua värityksellä jumalattoman nätti. Paljos maksaa tuolla thomanilla?
 
luopio
23.07.2005 17:03:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samat ajatukset on ollu mielessä, vaikka kirpaisisi aika perhanasti tuo 1778 mitä musamaailma pyytää. Kuulemma soitin soi helvetin nätisti ja BQ Aqua värityksellä jumalattoman nätti. Paljos maksaa tuolla thomanilla?
 
Thomanilla 1599 eli sieltä vaan tilaamaan. Omastani maksoin 900e vuoden käytettynä ja todella hyvä kuntoisena.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
EnemyAce
23.07.2005 17:15:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomanilla 1599 eli sieltä vaan tilaamaan. Omastani maksoin 900e vuoden käytettynä ja todella hyvä kuntoisena.
 
En nyt taida ihan vielä tilata. Eka pitäis päästä eroon RR3 Jacksonista niin ehkä sitten...tosin tällä hetkellä tuntuu aika suolaiselta tuo 1599.
 
JuhPe
23.07.2005 19:47:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites tuo toimitus tapahtuu thomanilta? minkälaisissa paketeissa kitarat tulee? paljon rahti? oon kuullu että 20 € mutta pitääkö paikkaansa?
 
Explorer
23.07.2005 20:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mites tuo toimitus tapahtuu thomanilta? minkälaisissa paketeissa kitarat tulee? paljon rahti? oon kuullu että 20 € mutta pitääkö paikkaansa?
 
Kai nyt Thomannin veppisivulle pääset katsomaan ihan itse:
 
http://www.thomann.de/thoiw3_faq.html
 
Aerosmith: the kings of rock n' roll.
luopio
23.07.2005 20:17:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä kahella kympillä tulee ja postiennakola, helppo homma.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
EnemyAce
24.07.2005 13:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos JuhPe tilaat niin kerrohan olitko tyytyväinen toimitukseen ja kitaraan.
 
luopio
24.07.2005 13:53:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos JuhPe tilaat niin kerrohan olitko tyytyväinen toimitukseen ja kitaraan.
 
No siinä toimituksessa ei ainakaan tule todennäköisesti olemaan mitään vikaa, niin paljon tuolta Suomeen tilataan tavaraa. Ja kitarastikin menisin melkein takuuseen, toki ne yksilöitä ovat.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Silppuri
24.07.2005 13:57:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä nuo kallimmat kitarat yleensä tulee Thomannilta ihan ehjänä ku ne pakataan hyvin. Mä tilasin joku aika sitte tollasen Epin flying-V:n, joka oli jotain alle 400, niin se oli todella surkeasti pakattu. Kitara oli käytännössä tullut paketista läpi ja sen oli näköinenkin. Muutama kolhu siellä täällä ja mikkivalitsin paskana. Otin sitte kuvia ja lähetin vähän palautetta ja sain ihan hyvin korvausta. Kolhut eivät kuitenkaan sointii vaikuttaneet ja hinnaksi jäi vähän yli puolet siitä, mitä suomessa olisi saanut maksaa samasta kepistä.
 
"I haven´t slept since I woke up."
tomi10
24.07.2005 14:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen hankintaa ehdottomasti, itse ostin lauantaina kyseisen kitaran hesasta, voin sanoa että jytää! Oottoko muuten muut FR2 käyttäjät soitelleet minkälaisilla kielillä??? itselläni on DR:n 12-52 setti kiinni, viritys on muuten D mutta alin kieli C.
 
JuhPe
24.07.2005 14:22:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos JuhPe tilaat niin kerrohan olitko tyytyväinen toimitukseen ja kitaraan.
 
joo, kerronhan minä. kyllä mä luultavasti joskus tilaan, mutta ajankohtaa en tiedä.
 
luopio
24.07.2005 15:48:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen hankintaa ehdottomasti, itse ostin lauantaina kyseisen kitaran hesasta, voin sanoa että jytää! Oottoko muuten muut FR2 käyttäjät soitelleet minkälaisilla kielillä??? itselläni on DR:n 12-52 setti kiinni, viritys on muuten D mutta alin kieli C.
 
Normi Eessä ja DRn Dime9-42langoilla vedetään.
 
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
hoffe
25.07.2005 21:24:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

esp horizon fr II. onkos kenelläkään kokemuksia kitarasta? voiko kitaraan tulla vaurioita matkan varrella?
 
Itsellä on kaksi kyseistä kitaraa. Toisen ostin uutena ja toisen käytettynä. En ole katunut kummankaan ostoa hetkeäkään. Vaikka kitaroiden pitäisi olla samanlaisia, olen huomannut soitannollisia pieniä eroja. Kuitenkin tuon hintainen kitara antaa viitteitä siitä, että laatu on tasaista, joten tilaaminen ennen testausta ei ole kauhea riski. Kitarassa on järjestäen laadukkaita osia Gotohin virittimistä orkkis floikkaan, puhumattakaan puuosista tai viimeistelystä.
 
Teknisiä tietoja ja kuviahan löytyy:
 
http://www.espguitars.co.jp/oversea/index_gt.html
 
Vaikka sivustolla FRII:n värivaihtoehtoja on vain kaksi, niin mallia valmistetaan myös DK Brown SB värivariaationa. Mielestäni juuri tuo DKBrownSB on näteimmän näköinen luonnossa. Sivustolla näkyvät värit eivät kerro todellisuutta, esim. tuo STBC (punainen) luonnossa tummempi kuin nettisivulla. Kitaroissa, joissa on sama värivaihtoehto, saattavat jopa sävyltään erota toisistaan, sillä ne tietääkseni maalataan käsin.
 
Käsittääkseni tuota kitaraa myydään poikkeuksetta kovalla lentolaukulla, joten vaurioita tuskin tulee rahdissa. Ennen thomannin tilausta kannattaa katsella käytettynä...
 
"Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia."
JuhPe
29.07.2005 13:25:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jeps. kyselin thomanilta vähän tosta kitarasta ja laukkua ei tule mukana. Tulee valmistajan pakkauksessa jossa on asianmukaiset pehmusteet.
 
Prog
29.07.2005 15:21:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erooko tuo Horizon FR tosta FR II:sesta paljonkin? Oon tommosta kattellu ja aattelin ostaa sit ku on rahaa.
 
Ostakaa stratokopio+teline, hihna ja pussi satasella
trih
29.07.2005 15:32:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erooko tuo Horizon FR tosta FR II:sesta paljonkin? Oon tommosta kattellu ja aattelin ostaa sit ku on rahaa.
 
Meepä katsomaan tuosta aiemmasta linkistä.
 
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «