konehes 23.07.2005 22:34:37 | |
---|
Mutta miten se Salminen jaksaa aina olla yhtä yrmy ilme naamallaan? Salminen keskittyy rokkaamaan:) Opettajan työssä se on yrmynä vain jos me oppilaat ollaan kurittomia:) |
Stain 24.07.2005 10:48:31 | |
---|
Tekevät muuten aika vitun huonoa musiikkia. Would you believe in love at first sight,
Yes I’m certain that it happens all the time. |
absqua 24.07.2005 10:53:26 | |
---|
Tekevät muuten aika vitun huonoa musiikkia. Millä tavalla se on huonoa musiikkia? Perustele nyt jotenkin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Stain 24.07.2005 11:02:24 | |
---|
Millä tavalla se on huonoa musiikkia? Perustele nyt jotenkin. Bluesmies tuossa aikaisemmin kommentoikin aika hyvin: "Itse en tykkää! Muutama hyvä biisi löytyy tuotannosta, mutta pääosin täyttä paskaa mielestäni. Eniten bändissä kuitenkin vituttaa tekotaiteelliset sanoitukset ja se, että laulut puhutaan eikä lauleta." Would you believe in love at first sight,
DJKaaos 24.07.2005 13:11:58 | |
---|
Eniten bändissä kuitenkin vituttaa tekotaiteelliset sanoitukset ja se, että laulut puhutaan eikä lauleta. + Itseäni vituttaa yllä olevan lisäksi karmea soundimaailma ja "laulaja" -Putron ääni. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 13:24:06 | |
---|
Itseäni vituttaa yllä olevan lisäksi karmea soundimaailma ja "laulaja" -Putron ääni. Ja minua vituttaa rautalankamusiikin lanka ja Old Schoolin koulu. |
Ja minua vituttaa rautalankamusiikin lanka ja Old Schoolin koulu. voi vitun lapanen. ammu ittees päähän, et voinu ottaa tota noin henkilökohtaisesti jos joku kritisoi kenties sun suosikkiyhtyettäsi. Hohhoijaa. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 14:09:54 (muokattu 24.07.2005 14:11:15) | |
---|
voi vitun lapanen. ammu ittees päähän, et voinu ottaa tota noin henkilökohtaisesti jos joku kritisoi kenties sun suosikkiyhtyettäsi. Hohhoijaa. Ei ole todellakaan suosikkiyhtye. Nuo asiat nyt vain sattuvat vituttamaan. E: Ja tuo tekotaiteellisuutta on jo puitu edellisellä sivulla. |
DJKaaos 24.07.2005 14:33:02 (muokattu 24.07.2005 14:33:30) | |
---|
Ei ole todellakaan suosikkiyhtye. Nuo asiat nyt vain sattuvat vituttamaan. E: Ja tuo tekotaiteellisuutta on jo puitu edellisellä sivulla. Kai sä pelle sen tajusit, että kun sanoin noi asiat, jotka minua ZC:ssä vituttavat niin ne olivat vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä, jotka perustuvat mun omaan makuun ja mieltymyksiin joilla ei pitäisi sulle olla paskankaan väliä, eikä siis mitään totuuksia. E: Uskomatonta kuinka joku vetää herneen nenäänsä tollasesta, tosin nyt taisi mennä koko palko. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 14:44:51 | |
---|
Kai sä pelle sen tajusit, että kun sanoin noi asiat, jotka minua ZC:ssä vituttavat niin ne olivat vain minun henkilökohtaisia mielipiteitä, jotka perustuvat mun omaan makuun ja mieltymyksiin joilla ei pitäisi sulle olla paskankaan väliä, eikä siis mitään totuuksia. E: Uskomatonta kuinka joku vetää herneen nenäänsä tollasesta, tosin nyt taisi mennä koko palko. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta niitä esittäessä olisi hyvä kertoa myös perusteluja. Kehuupa tai haukkuupa. Siitäkin tässä ketjussa on ollut puhetta. Tuo soundeihin liittyvä parjaus etenkin askarrutti. Miksi ne ovat niin karmeat? Liikaa ylä-middleäkö? Liikaa säröä virvelin alakalvossa? Itsekin tunnut hermostuvan kovin helposti. Vastasin vain samalla mitalla, joskin hain hieman huumoria lausuntooni. Rautalangan langasta en pidä, sillä se on rautaa ja vanha koulukin on liian homeessa minun makuuni. |
DJKaaos 24.07.2005 14:59:21 | |
---|
Tuo soundeihin liittyvä parjaus etenkin askarrutti. Miksi ne ovat niin karmeat? Liikaa ylä-middleäkö? Liikaa säröä virvelin alakalvossa? En pidä tuollaisesta rohevasta soitannasta enkä siitä soundista mikä kyseisellä bändillä (ja monella muulla) on, sitä minä en tiedä miksi en pidä, ei vaan miellytä korvaa. En pidä myöskään tupakasta, enkä tidä miksi se minusta maistuu pahalta, en vaan tykkää siitä mausta. Vastasin vain samalla mitalla, joskin hain hieman huumoria lausuntooni. Rautalangan langasta en pidä, sillä se on rautaa Noi sun heitot kun ei kuulu tähän keskusteluun millään tavalla. Ja noi sun kommentit oli tarkoitettu suoraan mulle (henkilökohtaisuuksissa ota yhteyttä muhun rohkeasti vaan pikaviestillä suoraan) kun satuin vähän kritisoimaan Zen Cafea ja sekös sinua ärsytti joten nokkelana päätit ottaa pari kohtaa mun kuvauksesta ja antaa takaisin. Käys kattomassa Yleistä -osaston aiheita, siellä on suht tuore ketju koskien rautalankaa, joten mene sinne laittamaa nuo mielipiteesi. ja vanha koulukin on liian homeessa minun makuuni. Samalla tavalla koskien sun tiedusteluja ja perusteluvaatimuksia voisin kysyä, että miksi tuo on liian homeessa sun makuun? Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 15:08:20 | |
---|
Ja noi sun kommentit oli tarkoitettu suoraan mulle (henkilökohtaisuuksissa ota yhteyttä muhun rohkeasti vaan pikaviestillä suoraan) kun satuin vähän kritisoimaan Zen Cafea ja sekös sinua ärsytti joten nokkelana päätit ottaa pari kohtaa mun kuvauksesta ja antaa takaisin. En ärsyyntynyt bändin kritisoinnista vaan perustelemattomista mielipiteistä. Asiallista kritiikkiä pitääkin olla, silloinhan keskustelua vasta syntyykin. Samalla tavalla koskien sun tiedusteluja ja perusteluvaatimuksia voisin kysyä, että miksi tuo on liian homeessa sun makuun? Homeen vaikutuksessa on pitemmän päälle vaikea hengittää. Se on vaaraksi terveydelle. En pidä vaarallisesta elämästä. |
DJKaaos 24.07.2005 15:16:19 | |
---|
En pidä vaarallisesta elämästä. Miksi et? Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 15:18:36 | |
---|
Miksi et? Se voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. |
DJKaaos 24.07.2005 15:33:44 | |
---|
Se voi johtaa ennenaikaiseen kuolemaan. mikä siinä sitten olisi epämieluisaa? Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Stain 24.07.2005 15:35:22 | |
---|
Pojat, pojat.. Would you believe in love at first sight,
DJKaaos 24.07.2005 15:39:13 (muokattu 24.07.2005 15:40:47) | |
---|
Joo eiköhän tämä riitä. Eli sanomani oli tämä, että mielestäni henkilökohtaisia makuasioita ja mieltymyksiä on turha perustella, mutta mielipiteet ja väitteet tulisi kuitenkin perustella aina. Tosin jossain asioissa makuasian/mieltymyksen ja mielipiteen raja voi olla aika häilyvä. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
konehes 24.07.2005 15:43:55 | |
---|
Joo eiköhän tämä riitä. Eli sanomani oli tämä, että mielestäni henkilökohtaisia makuasioita ja mieltymyksiä on turha perustella, mutta mielipiteet ja väitteet tulisi kuitenkin perustella aina. Riittäähän tämä. Perusteleminen on joka tilanteessa hyväksi. M.netissä etenkin. |
konehes 24.07.2005 15:45:10 | |
---|
Pojat, pojat.. Näin miesten kesken:) |
nikomati 24.07.2005 16:49:13 | |
---|
Joku oli varmaan ruississa katselemassa keikkaa?!? Olin kyllä itsekin, mutta vahvan humalatilan ja erään naisihmisen suloisuuden vuoksi ei muista paljoakaan mitä biisejä tuli... Että settilistaa? "Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu" |