JCM 22.07.2005 15:18:40 (muokattu 22.07.2005 15:19:07) | |
---|
Hetken tunne puettuna sanoiksi, osa elämänkatsomustani: Raja valon välissä varjon varjot ympärillä valon astu varjoon taikka valoon pysy siinä ellet tiedä anna valon, varjon viedä Kunnes olet varma kunnes toinen niistä poistuu ch. Tulee vielä aika jolloin taika varjon muuttaa pimeästä enää ei tule ikuisuutta valaisee ja suunnan näyttää mitä kohti askeltaa Katso hämärässä peiliin peilin kautta aurinkoon älä käänny katso eteen se ei sano suoraan kautta lasin kimaltaa Se ei ole harhaa se sua odottaa ch. Tulee vielä aika jolloin taika varjon muuttaa pimeästä enää ei tule ikuisuutta valaisee ja suunnan näyttää mitä kohti askeltaa Lepää pieni hetki laita silmät kiinni nuku siinä vielä odota avaa silmät katso peiliin valo varjon saattoi pois Nyt tiedät minne mennä nyt tiedät.. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Kärpäsruoska 23.07.2005 23:20:16 | |
---|
Pystyisinpä tällaiseen. Upeaa. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
IceChylos 23.07.2005 23:27:53 (muokattu 23.07.2005 23:28:06) | |
---|
Loistavuutta on, etenkin kertsit. Tuo ensimmäinen säe on vaan jotenkin...hmm... liian taiteellinen. Säe jää vähän sekavaksi, vaikka näin on ollut selvästi tarkoituskin. IMO Silmä on ruumiin lamppu.
-Jeesus |
Deep Shadow 24.07.2005 10:48:08 | |
---|
Kaunista tekstiä... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 |
Ei oikein anna mitään kummempia fiiliksiä (ei siksi etteikö aihepiiri olisi fiiliksiä antava) ja jää aika ontoksi (tuntuu välillä että seassa on liikaa ilmaa), mutta ihan ok. Ihan ok teksti. (sanotaan vielä että minulla ei ole makua runouden suhteen, minulla ei ole elämänkokemusta enkä siksi tajua runoa ja olen muutenkin ihan huono.) Tuosta asettelusta kuitenkin sen verran, että: kun kertsi on kummallakin kerralla sama, niin eikö sen olisi voinut merkitä vain yhdesti. Ja jättää tuon ch-merkin pois. Ei tällä sinänsä mitään merkitystä ole... mutta mielestäni nätimmän näköistä niin. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
JCM 25.07.2005 17:36:31 | |
---|
Loistavuutta on, etenkin kertsit. Tuo ensimmäinen säe on vaan jotenkin...hmm... liian taiteellinen. Säe jää vähän sekavaksi, vaikka näin on ollut selvästi tarkoituskin. IMO Kiitti, tarkoitus ei suinkaan ollut tehdä sekavaa säettä, itselleni se onkin varsin selkeä, mutta ymmärrän että se vaikuttaa sekavalta varmasti jonkun mielestä:) Tarkoituksella tosin tein siitä tulkinnanvaraisen. Kiitti kommenteista! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
steelin 25.07.2005 20:41:10 | |
---|
Hyvettyä loistelevaisuutta!!! Suuresti kiitollinen olen myös tuosta ensimmäisessä säkeistössä olevasta pilkusta. Old Pale |