Aihe: Afro-Cuban Slap Bass Lines
1
Petzki_H
24.07.2005 02:41:25
Tulipa ostettua kyseinen kirja, olen niin pirun rikas että piti päästä rahoista eroon.

En ole ikinä kyseisiin tyyleihin piiruakaan perehtynyt, ja on kyllä aika erilaisia nä "kuumat rytmit" kuin mihin on tottunut rokkia ja funkkia soitellessa. Toivottavasti teos ei ole susi, ainakin tähän mennessä vaikuttaa asialliselta ja tyylilajin perusteita helposti esittelevältä.

Onko joitain tiettyjä alan (siis latino/afro/muu) kirjallisuuden kulmakiviä jotka ovat mainitsemisen arvoisia?
Matalien taajuuksien maisteri
Petzki_H
24.07.2005 13:18:03
Kirjan on väsännyt Oscar Stagnaro, ja kustantanut Berklee Press. Pitääkin tuota mainitsemaasi kirjaa samantien googlettaa.
Matalien taajuuksien maisteri
Epämuusikko
24.07.2005 13:27:50
Olikos toikin kirja Lincoln Goinesin?

Kuitenni ukkelilla on tämmöinen kuin Afro-Cuban Grooves For Bass And Drums: Funkifying The Clave. Loistava opus, jonka sisältö on aikamoinen pähkinä purtavaksi tälläselle lättäjalkaselle valkoselle miehelle.

Kysymys kuuluukin 2:3 vai 3:2?

Hyvä kirja. Pray-along-levy ei tosin tasollaan mua hätkäyttänyt. Uutinen.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
arse
25.07.2005 21:50:55

Salsa Guidebook For Piano And Ensemble (Rebecca Mauleon)

Tämä on nimestään huolimatta suhteellisen kattava silmäys koko afro-kuubalaiseen musiikkiin. Historiaa, nuotteja, vanhoja valokuvia, kaikenlaista. Suosittelen lämpimästi kenelle tahansa.

Lisäinfoa:
http://new.earthshakingmusic.com/SGB.html
el maraquero
baron
25.07.2005 22:17:49

Salsa Guidebook For Piano And Ensemble (Rebecca Mauleon)

Tämä on nimestään huolimatta suhteellisen kattava silmäys koko afro-kuubalaiseen musiikkiin. Historiaa, nuotteja, vanhoja valokuvia, kaikenlaista. Suosittelen lämpimästi kenelle tahansa.

Lisäinfoa:
http://new.earthshakingmusic.com/SGB.html

Mä komppaan, mulla on toi sama opus ja vaikka se ensi sijaisesti on pianistille, siinä on hyvin paljon muuta ja muillekin.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)