KMT 14.05.2003 13:04:50 | |
---|
Eli ettei tästä koneesta pääsis mun sivuille.. Hoho. |
JKantonen 14.05.2003 13:27:22 | |
---|
Eli ettei tästä koneesta pääsis mun sivuille.. Jos kotisivuilla pystyy ajamaan PHP:tä ja tiedät oman ip:n, voit vaikka tehdä skriptin joka redirektaa tietyn ip:n omaavat huitsin kuuseen. Ei muuten järisyttävästi liittynyt musiikkiasioihin. |
Peter Gunn 14.05.2003 17:42:30 | |
---|
Exploderilla saa estettyä määrätyt osoitteet. No onkos tullut kesä... |
kivi 14.05.2003 21:05:47 | |
---|
Eli ettei tästä koneesta pääsis mun sivuille.. Käykö pikkusisko nälvimässä vieraskirjaan;-) Lapsilukko auttaa IE-käyttäjiä: Tools -> Internet Options -> Security ja sieltä sitten kieltomerkkiä kotisivuusi... |
KMT 14.05.2003 22:03:49 | |
---|
Käykö pikkusisko nälvimässä vieraskirjaan;-) Lapsilukko auttaa IE-käyttäjiä: Tools -> Internet Options -> Security ja sieltä sitten kieltomerkkiä kotisivuusi... Ei vaan kaverit kopioi mun kuvan mun sivuilta ja laittaa sen koulun koneelle taustakuvaksi...
Hoho. |
James Mc Brown 15.05.2003 09:10:38 | |
---|
Ei vaan kaverit kopioi mun kuvan mun sivuilta ja laittaa sen koulun koneelle taustakuvaksi... Olisko vahinko sitten jo tapahtunut.. Mitä jos ottaisit sen kuvan sieltä pois, jos et halua sitä levittää.
Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Vilhelmus 15.05.2003 09:11:06 | |
---|
Olisko vahinko sitten jo tapahtunut.. Mitä jos ottaisit sen kuvan sieltä pois, jos et halua sitä levittää. Hoho.
Äh. Näen Maheja kaikkialla. |
Olisko vahinko sitten jo tapahtunut.. Mitä jos ottaisit sen kuvan sieltä pois, jos et halua sitä levittää. Siis minä otan sen pois mutta seuraavana päivänä se on taas ruudulla...
Homma hanskassa, hanskat hukassa...
Hoho. |
kivi 15.05.2003 13:45:40 (muokattu 15.05.2003 13:49:38) | |
---|
Siis minä otan sen pois mutta seuraavana päivänä se on taas ruudulla... Vili tarkoitti varmaankin, että jos ottaisit sen kotisivultasi pois. EDIT: siis tämäkö kuva? http://www.sunpoint.net/~artokmt/kuva1.jpg Ei kai toi nyt koulun koneella haittaa;-) |
KMT 15.05.2003 20:41:38 | |
---|
En mä edes osaisi ottaa edes sitä sieltä pois, sivujakaan kun en osaa tehdä, nuokin on periaatteessa rumpalin ja kosketinsoittajan äidin tekemät, mä sanoin mitä tarttee ja se sano mitä kirjoittaa... Homma hanskassa, hanskat hukassa...
Hoho. |