Jorte Kariko 22.07.2005 23:10:50 | |
---|
Mitäs olette mieltä? oletteko kokeilleet? itse omistan kyseisen kitaran ja on helvetin hyvä! Ruokangas vaihtoi siihen Extra Dumbo Nauhat:) ja Ite vaihdoin emg-81:sen! Kyllä vähän petyin kyseiseen mikkiin mut se siitä mikistä! kyl aluksi pelotti ostaa epiphonea:) mutta tämä on kyl epin LUXOR eli luksus malli! kitara istuu hyvin iso kätiselle miehelle kuten minulle! ottakaa kantaa jos olette kokeilleet tai kuulleet? |
Leper Messiah 22.07.2005 23:23:14 | |
---|
extra dumbo nauhat kyllä kuulostavat mielenkiintoisilta, onko niillä isot korvat? osaavatko ne lentää? Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
spede from hell 23.07.2005 15:13:51 | |
---|
Vai dumbot! Eikös ne ollutkaan jumbot?!! Taitaa olla vain kuvaus kirjoittajan loistavasta huumorintajusta... Tai sitten ei...?!! ThickFinger |
käsi 23.07.2005 16:12:32 | |
---|
ite testailin sitä eräässä musaliikkeessä, pidin kyllä. istui kätöseen kuin oma k....! mutta jos sen saisi ilman noita wylden värityksiä voisin jopa harkita sen ostamista. ne kuviot on sen karvanaaman juttu, ei mun. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Mrezzye 23.07.2005 17:50:06 | |
---|
Tokain Wyldemalli on paljon paree hinta-laatusuhteeltaan. Epin kitaroiden hinoissa on yleensä aika paljon sitä ilmaa päällä. Mikkien vaihtokin on suositeltavaa jne. Eli fiksumpaa ostaa joku paremmalla hinta-laatusuhteella varustettu LP, jos kuitenkin aikoo modailla. Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
käsi 23.07.2005 18:51:23 (muokattu 23.07.2005 18:51:55) | |
---|
täällä on kyllä mielenkkintoinen vääntö koko ajan siitä kumpi on parempi, epiphone vai tokai. mun mielestä ne on kaksi erilaista kitaraa, soundissa peruksiltaan iso ero. se kumpi on parempi vaihtoehto selviää kun menee itse kokeilemaan. edit: jä tämä kirjoitus jatkaa ihan sitä samaa vääntöä. :D jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Deranged 23.07.2005 19:44:51 | |
---|
jos sen saisi ilman noita wylden värityksiä.. ..niin se ei olisi Wylden signature-malli .. |
..niin se ei olisi Wylden signature-malli .. No mikä on sitä ja mikä ei... Noniin... Soittelihan tsäkki itekin Epillä siinä eräässä "opetusvideossa" (joka varmaan löytyy tuolta jostain "tilutusvideo" threadista) Mutta mun Epi on ihan saatanan hyvä ilman sitä rinkula maalaustakin... :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
käsi 24.07.2005 09:02:40 | |
---|
..niin se ei olisi Wylden signature-malli .. no ei olisi, muuten se kitara kelpais mutta ilman noita värityksiä. tuntuu siltä että kopioisin jotain siltä jos sellasella soittelisin. mutta tää onkin vain mun ielipide jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |