Fide 03.06.2005 10:24:09 | |
---|
Jeps ja just. Näyttäisi siltä, että toinenkin tilaus saatiin nyt siis vedettyä läpi ilman yhtään vaurioitunutta elementtiä. Tosin tässä toisessa meni tämä kotimaan toimitus sitten keturalleen postin hintapolitiikan tähden. Matkahuollon hinta oli tosiaan aika suolainen. Mutta juuri ja juuri taisi kalleimmankin kuljetushinnan maksaneet päästä voitolle. Elementin hakeneet tai muuten toimituksen järjestäneet sitten saivatkin ihan kivasti "alennusta" suomen hintoihin nähden... Mutta kyllä tämä "maahantuonti" nyt jo osaltani saa luvan loppua... =) PS: oli muuten kiva katsella erinäisten kavereiden silmiä, kun hakivat elementtinsä... taisin nähdä sellaisen innostuneen pikkupojan kurkistelevan useammankin ukon sisältä :-))))) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
efunkelist 03.06.2005 10:51:21 | |
---|
PS: oli muuten kiva katsella erinäisten kavereiden silmiä, kun hakivat elementtinsä... taisin nähdä sellaisen innostuneen pikkupojan kurkistelevan useammankin ukon sisältä :-))))) Jätkähän on ihan joulubuggi :D Milloin buggi tulee kuopioon? Täällä pikkupojat odottelee iltaa ;) |
mikasoi 05.06.2005 00:20:04 | |
---|
Kiitokset:Fide,efunkelist ja kaikii mukana olleet. Go Billy Go and drink some jarruneste. |
efunkelist 05.06.2005 11:52:50 | |
---|
Ohjaan mun kiitokset edelleen Fidelle. Ja tietysti kiitos kaikille osallistujille mikä mahdollisti tämän homman! |
drlecter 20.07.2005 23:02:47 | |
---|
Perkeles kun on alkanut himottaa kaapin rakennus. Olisiko vielä innokkaita tilaajia? :) |
tsrautia 22.07.2005 16:14:14 | |
---|
Perkeles kun on alkanut himottaa kaapin rakennus. Olisiko vielä innokkaita tilaajia? :) On täällä, mut onkohan muita?:) Jos nopeesti sais tilauksen pystyyn, ni oisin mukana. |
Fide 23.07.2005 23:28:46 (muokattu 23.07.2005 23:30:41) | |
---|
Elkää poijat sit enää kattoko mun perään tilausta järjestämään, kyllä kaks kertaa jo piisas =) Sitä paitsi Uraltone.com tiputti noiden ämyrien hintoja silläkurin, että alkaa tuo tilauksen organisoimisen ja riskien hallinta olla jo aika iso juttu säästettyyn hintaan nähden, varsinkin jos vielä suomessa postittelee... että vilkaskaahan ämyreitä sieltä nyt ensi hätään... Yksittäiset elementit tulee CPC:ltä muuten tosi vikkelästi myös heidän lähettäminään... oliko nyt ...se mustilla autoilla varustettu kuriiriliike... oikosulku.... mikä hiivatti se nimi oli.... mut siis kannattaa ehkä tsekata sekin hinta ilman kimppaakin... Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Yksittäiset elementit tulee CPC:ltä muuten tosi vikkelästi myös heidän lähettäminään... oliko nyt ...se mustilla autoilla varustettu kuriiriliike... oikosulku.... mikä hiivatti se nimi oli.... mut siis kannattaa ehkä tsekata sekin hinta ilman kimppaakin... UPS:a tarkoittanet? |
McNulty 23.07.2005 23:41:46 | |
---|
UPS:a tarkoittanet? Myös Schenkerillä on mustia pakuja :) "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |