-AK- 23.07.2005 18:43:31 | |
---|
Kertokaahan kokemuksianne kyseisen laitoksen valmistamista vehkeistä! Vanhan threadin luin, josko olisi tullut uutta palautetta tai kokemuksia? Kaikki tieto kelpaa. |
Mrezzye 23.07.2005 19:03:30 | |
---|
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa. |
Teme007 23.07.2005 19:40:52 | |
---|
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä. |
Löytyypi yksi vuoden 2003 custom-vehjes. Olen kaikinpuolin tykännyt tästä. Itse Amfisoundin tyypit, Korkalainen ja Leppävuori, ovat myös hauskoja tyyppejä eivätkä vetäneet hernettä nenään, vaikka koko kitaran rakennusprosessin aikana soiteltiin puolin ja toisin varmistellen asioita yksityiskohtia myöten. Pajalla kitaran yksityiskohtia kertoessa ja miettiessä sain myös hyvää palvelua. http://www.amfisound.fi/galleria/randywarrior/front.jpg Tuommoinen härpytin, lisää kuvia kitarasta löytyy Amfisoundin sivuilta. Postin kautta voi tarkemmin kysellä minulta, jos jotain haluaa tietää. "Fuck it, kids love it!"
-Jack Owen |
ODE 23.07.2005 20:31:29 | |
---|
Viime talvena tilasin flying v mallisen kepin sieltä ja ite oon ainakin helvetin tyytyväinen. tuli just semmonen ku halusinkin. Paras millä oon tähän mennessä soittanu. omassa kuvassa näkyy "Viinaa voi olla ilman hauskaa!" |
-AK- 23.07.2005 20:44:06 | |
---|
Joo kertokaahan toki myös hintoja ym. sisäpiirin tietoa myös, vaikka pikaviestillä jos ei threadiin! Kiitos! |
Explorer 23.07.2005 21:16:26 | |
---|
Viime talvena tilasin flying v mallisen kepin sieltä ja ite oon ainakin helvetin tyytyväinen. tuli just semmonen ku halusinkin. Paras millä oon tähän mennessä soittanu. omassa kuvassa näkyy Äree. Tota kyyläilin jo aiemmin Amfin kotskaportaalissakin. Aerosmith: the kings of rock n' roll. |
J_Mikkonen 23.07.2005 23:52:37 | |
---|
Paljonkos tuli teillä maksamaan? Esim vaikka paljonko Mrezzyellä maksoi, jos vaan saa kysyä? Ite oon useamman kertaa miettiny että jos Lp:n teettäisi jossain. Käynks mä täällä usein? |
wuchi 24.07.2005 13:04:57 | |
---|
Mä olen muutamia kitaroita teettänyt Amfisoundin pojilla ja olen ollut täysin tyytyväinen. Ensimmäinen strato joka sieltä itselleni tuli on ollut todella hyvä. Pieni kuva näkyy tossa mun avatarissa. Paraikaa siihen ollaan tekemässä toista kaulaa, jotta voi halutessaan vaihtaa ruusupuuotelaudasta kokovaahterakaulaan. Tomi ja Sampo ovat olleet todella ystävällisiä ja neuvovat mieluusti jos itse ei tiedä vielä esimerkiksi puiden nyansseista :) Hinnoista sen verran että aika lähellä on mun kitaroiden hinnat olleet listahintoja, mikkivalinnat ja puut vähän vaikuttaa - luonnolllisesti jos haluaa jotain eksoottista niin se lisää hintaa.. Suosittelen kyllä. Tehdasvalmisteissa on se hyvä puoli että jos kitara menee palasiksi niin esim fendrin keppejä saa kaupasta kun kaupasta. Toisaalta jos ajattelee että tehdasvalmisteiseen kitaraan laittaa 2000e rahaa niin yleensä jossain määrin joutuu tekemään kompromissejä. Miksi ei tettäisi samalla rahalla itselleen juuri sellaista kitaraa kun haluaa, ilman kompromissejä? Marko! kuuma uuniperuna! |
Jonnelite 26.07.2005 13:28:16 | |
---|
|
Olli S. 26.07.2005 21:46:45 | |
---|
Suosittelen kyllä. Tehdasvalmisteissa on se hyvä puoli että jos kitara menee palasiksi niin esim fendrin keppejä saa kaupasta kun kaupasta. Toisaalta jos ajattelee että tehdasvalmisteiseen kitaraan laittaa 2000e rahaa niin yleensä jossain määrin joutuu tekemään kompromissejä. Miksi ei tettäisi samalla rahalla itselleen juuri sellaista kitaraa kun haluaa, ilman kompromissejä? Onhan custom tietenkin aina custom, mutta joissain kohtaa tuossa hintaluokassa joutuu tekemään niissä vielä kompromisseja. En usko, että kukaan suomalainen rakentaja olisi tehnyt minulle PRS:ni vastaavaa kitaraa tuohon hintaan, eikä kuulukaan. Tasakantiseen tuohon hintaan saa jo vaikka mitä, mutta kaarevakantisessa ja varsinkin jazzboxeissa joutuu jo vähän tinkimään.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Jii 26.07.2005 22:51:46 | |
---|
Kertokaahan kokemuksianne kyseisen laitoksen valmistamista vehkeistä! Vanhan threadin luin, josko olisi tullut uutta palautetta tai kokemuksia? Kaikki tieto kelpaa. Jos vanhat threadit olet lukenut, on mun kommentti turha. Speksejäni vastaavan kitaran sain teetettyä Amfisoundilla ja olen siihen tyytyväinen. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
samueld 27.07.2005 11:15:35 | |
---|
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
-AK- 27.07.2005 11:39:59 | |
---|
Kiitos kaikille viesteistä, taitaa jäädä minulta tällä kertaa tilaamatta. Oli vähän turhan tyyristä minulle. |