...And Justice For All 22.07.2005 16:11:43 | |
---|
Nyt on henkilökohtaisesti Maiden-vimma kovimmillaan, levylautasella pyörii jatkuvasti joku maidenin kiekko. Kovassa kuuntelussa on ollut Iron Maiden, Piece Of Mind ja Brave New World, katselussa taas Ullevin keikka (nauhotettu) ja Visions of the beast. Kirjakin luettavana! On se vaan aika bändi, Harris on tehnyt loistavaa elämäntyötä maidenin parissa. THV-Klubi #21 |
Jokunen 22.07.2005 16:15:44 | |
---|
Nyt on henkilökohtaisesti Maiden-vimma kovimmillaan Meikällä Maiden-vimma välillä aina iskee ja jonkun ajan kuluttua taas hiipuu. Taas on aika vimmavaihe päällä. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Pedroz 22.07.2005 18:32:13 | |
---|
Itselläni oli tässä jopa parin vuoden mittainen laimea kausi, mutta nyt keikan jälkeen olen taas kuunnellut samaan tahtiin kuin vanhoihin hyviin aikoihin (heh). Varsinkin The X Factor, Somewhere In Time, No Prayer For The Dying ja BBC Archives -tupla ovat olleet kovassa kuuntelussa. Early Days -dvd:nkin sain vihdoin katsottua kokonaan. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
Deino 22.07.2005 18:36:43 | |
---|
Minullakin on meneillään Iron Maiden buumi ja sen johdosta pitäisi hommata Somewhere In Time, kun omistan Maiden levyistä vain kokoelman. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
FatSam 22.07.2005 18:43:40 (muokattu 22.07.2005 18:45:36) | |
---|
Minullakin on meneillään Iron Maiden buumi ja sen johdosta pitäisi hommata Somewhere In Time, kun omistan Maiden levyistä vain kokoelman. Somewhere In Time. Kovin kaksijakoinen levy. Kaksi ekaa biisiä aivan saatanan hyviä ja loppulevy kakkaa. E: Onko Maiden soittanut Caught Somewhere...-biisiä livenä kyseisen levyn kiertueen jälkeen? Vai onko silloinkaan?? Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
kouranka 22.07.2005 19:00:23 | |
---|
Jaas, musta Somewhere In Time on ehkä Maidenin paras levy Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
tommiot 22.07.2005 19:10:12 | |
---|
Somewhere In Time. Kovin kaksijakoinen levy. Kaksi ekaa biisiä aivan saatanan hyviä ja loppulevy kakkaa. Häh? Täähän on Iron Maidenin paras levy, jos niiltä voi parhaan sanoa! Alusta loppuun ihan huippukamaa. Pastilli? |
FatSam 22.07.2005 19:15:14 | |
---|
Häh? Täähän on Iron Maidenin paras levy, jos niiltä voi parhaan sanoa! Alusta loppuun ihan huippukamaa. No ei oo. Vois muuten kuunnella tuon, ennenkuin täällä kovin huutelee;) En muista tuolta muita biisejä kuin 2 ekaa ja Heaven Can Wait (joka on ällötys). Paras on ehkäpä Seventh Son. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Backlet 22.07.2005 19:44:09 | |
---|
Joo kyllä Somewhere In Time on munkin mielestä Maidenin paras levy. Kaikki kappaleet aivan mahtavia vaikka Heaven Can Wait vähän jääkin muista jälkeen. Tosin siinäkin biisissä se keskiosan huudatuskohta saa aina aikaan kylmät väreet. Oli muuten kova keikka pari viikkoo sitten. METAL UP YOUR ASS!!!! |
tommiot 22.07.2005 19:45:17 | |
---|
Oli muuten kova keikka pari viikkoo sitten. Oli. Somewhere in Time tai mikä lie Golden Years -kiertuetta odotellessa... :) Pastilli? |
FatSam 22.07.2005 20:18:36 | |
---|
Oli. Somewhere in Time tai mikä lie Golden Years -kiertuetta odotellessa... :) Saatna, tuon kiertueen keikalle minäkin tulen, parasta Maidenia. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
tommiot 22.07.2005 20:33:10 | |
---|
Saatna, tuon kiertueen keikalle minäkin tulen, parasta Maidenia. Jos sitä kiertuetta tulee. Ei varmaan vähään aikaan, kun uhosivat tehdä uuden levyn, jota hyvin luultavasti seuraisi sen levyn kiertue. Pastilli? |
Backlet 22.07.2005 21:25:16 | |
---|
Jos sitä kiertuetta tulee. Ei varmaan vähään aikaan, kun uhosivat tehdä uuden levyn, jota hyvin luultavasti seuraisi sen levyn kiertue. Bruce jossain haastattelussa sanoi että ton uuden levyn jälkeen tulisi tämä Early Days pt.2 johon siis ilmeisesti kuuluu Powerslave-Seventh son (Ainakin itse toivon niin). Sitten sen jälkeen pitäis vielä tulla yksi levy mutta saas nähdä. Mutta ei hemmetti tuonne Early Days 2:sen keikalle kun pääsen niin meikäläinen on maanpäällisessä taivaassa! Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa. |
Jeltz 22.07.2005 21:33:13 (muokattu 22.07.2005 21:33:38) | |
---|
Jaas, musta Somewhere In Time on ehkä Maidenin paras levy Samaa mieltä, lisäksi se oli ensimmäinen albumi minkä Maidenilta kuulin. Omia henk.koht. suosikkeja tuolta albumilta on Wasted Years, Stranger in a Strange Land, Caught Somewhere in Time ja Loneliness of the Long Distance Runner. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
LMN 22.07.2005 21:44:10 | |
---|
E: Onko Maiden soittanut Caught Somewhere...-biisiä livenä kyseisen levyn kiertueen jälkeen? Vai onko silloinkaan?? Somewhere on Tour -kiertueella CSIT toimi avausbiisinä, muilla kiertueilla ei ole soitettu... |
Tuo Earlly Days Pt. 2 ja sitä seuraava kiertue tulee olemaan kova. (Jos pojat nyt tekevät sen seuraavan levyn ja sitä seuraavan rundin jälkeen) Koska akselilla Powerslave - Seventh Son Of A Seventh Son on vain yksi ja ainoa oikea avausraita tuolle kiertueelle... ja sehän on tietenkin Aces High. Jos tuo biisi kajahtaa viiden vuoden sisään ilmoille Hartwallilla Brucen laulamana niin moni poika itseni mukaan lukien saa elinikäisen orgun :o) On se niin komia veisu... 99` hesan jäähallissa melkein liikutuin kun alkoi Aces High:n intro. "There Goes The Siren That Warns Of The Air Raid..." Up The Irons !
Hail And Kill ! |
Teme007 23.07.2005 18:28:35 | |
---|
Somewhere In Time on Maidenin paras levy "Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä. |
Holy Diver 23.07.2005 20:26:44 | |
---|
Tuo Earlly Days Pt. 2 ja sitä seuraava kiertue tulee olemaan kova. (Jos pojat nyt tekevät sen seuraavan levyn ja sitä seuraavan rundin jälkeen) Koska akselilla Powerslave - Seventh Son Of A Seventh Son on vain yksi ja ainoa oikea avausraita tuolle kiertueelle... ja sehän on tietenkin Aces High. Jos tuo biisi kajahtaa viiden vuoden sisään ilmoille Hartwallilla Brucen laulamana niin moni poika itseni mukaan lukien saa elinikäisen orgun :o) On se niin komia veisu... 99` hesan jäähallissa melkein liikutuin kun alkoi Aces High:n intro. "There Goes The Siren That Warns Of The Air Raid..." Mulle on aivan sama, tuleeko Aces High, CSIT vai Moonchild, mä oon joka tapauksessa pähkinöinä. Ehkä toivoisin tuota Caught somewhere in timeä, koska se on kuultu vain yhdellä kiertueella (kuten kyllä Moonchild'kin) eikä sitä käsittääkseni ole millään virallisella julkaisulla. Mutta noista albumeista ei saa koottua huonoa settiä IMO. Soittais vaikka SSOASS:n ja SIT:n kokonaan ja siihen päälle muutama Powerslaven biisi :) Taitaa olla toiveajattelua, tulis jo niin pitkä setti... |
Pallis Jakoila 23.07.2005 20:31:20 | |
---|
Mulle on aivan sama, tuleeko Aces High, CSIT vai Moonchild, mä oon joka tapauksessa pähkinöinä. Ehkä toivoisin tuota Caught somewhere in timeä, koska se on kuultu vain yhdellä kiertueella (kuten kyllä Moonchild'kin) eikä sitä käsittääkseni ole millään virallisella julkaisulla. Mutta noista albumeista ei saa koottua huonoa settiä IMO. Soittais vaikka SSOASS:n ja SIT:n kokonaan ja siihen päälle muutama Powerslaven biisi :) Taitaa olla toiveajattelua, tulis jo niin pitkä setti... Joo, Moonchild olis kyllä kanssa aika kova... Helvetin hieno alku siinä... Taidampa laittaa levyn pyörimään soittimeen... Up The Irons ! |
Rokkariarvid 24.07.2005 16:31:21 | |
---|
Iron Maiden on kyllä erinomainen ja vaikuttava bändi. Innostus on noussut taas korkealle keikkojen jälkeen. Sen verran kovat keikat heittivät areenalla. Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |