Montte 23.07.2005 11:21:04 | |
---|
Mutta melkein kaikilla kitaristeillahan on haaveena päästä bändin kanssa levyttämään, esiintymään, ehkä saada julkisuutta yms... Musiikki on elämys, joka ei koskaan katoa, koska muistot elävät niiden mukana.
Cisse Häkkinen |
pira 23.07.2005 12:52:49 | |
---|
?? Siis seurauksena siitä, että aloitit 22-vuotiaana? Koska en ole musiikillisesti kovinkaan lahjakas :). Vibrato lähtee syrämmestä. |
risto 23.07.2005 13:05:13 | |
---|
>>?? Siis seurauksena siitä, että aloitit 22-vuotiaana? >Koska en ole musiikillisesti kovinkaan lahjakas :). Minä taas uskon että jos kiinnostuu soittamisesta ja siihen ryhtyy, se on jo merkki siitä että on musiikaalinen. Ei epämusikaalinen henkilö jaksa olla kiinnostunut, väittäisin. Musiiksissa pätee varmaan sama mitä Einstein sanoi muussa yhteydessä että 5% lahjakkuutta 95% työtä. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
Kampela77 23.07.2005 13:35:08 | |
---|
Musiiksissa pätee varmaan sama mitä Einstein sanoi muussa yhteydessä että 5% lahjakkuutta 95% työtä. Einstein taisi itse jättää viulun soitossa työn väliin:). Käsittääkseni mies ei ollut kovin kummoinen soittaja. |
spede from hell 23.07.2005 14:25:47 | |
---|
Kannattaako aloittaa kitaran soittaminen vaikka on jo 19.v? Onko mahdollista oppia parissa vuodessa soittamaan suht.hyvin?? Eihän 19v. ole vielä mitään. Susta voi tulla vaikka alan huippu... Moni vasta pari vuotta soittanutta kaveria on paljon parempia teknisesti ku mä. Ja mä olen rämpytellyt jo vissiin sata vuotta. (liki kolmekymppinen, mutta vielä kehitys kelpoinen, gubbe oon jo) ThickFinger |
risto 23.07.2005 14:28:47 | |
---|
Einstein taisi itse jättää viulun soitossa työn väliin:). Käsittääkseni mies ei ollut kovin kummoinen soittaja. Näin taisi olla juu, siitä en olekaan kuullut mainintoja että olisko sillä ollut kuitenkin potentiaalia Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
Quu 23.07.2005 14:36:26 | |
---|
Einstein taisi itse jättää viulun soitossa työn väliin:). Käsittääkseni mies ei ollut kovin kummoinen soittaja. Pääsköhän se koskaan levyttämään? ;) http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
Näin taisi olla juu, siitä en olekaan kuullut mainintoja että olisko sillä ollut kuitenkin potentiaalia Miksikäs ei. Einstein oli kouluaikanaan surkea matematiikassa. Jos kyseinen herra oliskin valinnut viulistin uran matemaatikon/fyysikon uran sijaan, voi olla, että miehestä puhuttais aikansa edistyksellisimpänä viulistina.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Kärpäsruoska 23.07.2005 17:05:27 | |
---|
Ei epämusikaalinen henkilö jaksa olla kiinnostunut, väittäisin. Väärin. Tunnen tällaisia kammotuksia. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
EnemyAce 23.07.2005 17:25:38 | |
---|
Kannattaako aloittaa kitaran soittaminen vaikka on jo 19.v? Onko mahdollista oppia parissa vuodessa soittamaan suht.hyvin?? Nyt en oikein ymmärrä. Miksi pitäisi oppia soittamaan hyvin parissa vuodessa? Onko sulla kiire jonnekkin WC Guitar Player eventiin? Vai oletko jo 21senä ikäloppu kehärakki? Vai pitäisikkö kohta päästä bändiin? En ole kyllä itsekkään bändissä vaikka on muutama vuos jo takana, mutta mulla on kyllä ihan hauskaa yksinkin...*sniff* Alota vaan soittaminen äläkä lopeta niin kyllä susta hyvä tulee joskus, eikai sillä väliä millon kuhan on hauskaa. |
Hohhoijaa 23.07.2005 18:19:00 | |
---|
Kannattaa. |
re infecta 23.07.2005 19:11:55 | |
---|
Nyt en oikein ymmärrä. Miksi pitäisi oppia soittamaan hyvin parissa vuodessa? Onko sulla kiire jonnekkin WC Guitar Player eventiin? ... .... Alota vaan soittaminen äläkä lopeta niin kyllä susta hyvä tulee joskus, eikai sillä väliä millon kuhan on hauskaa. Hyvähyvä. Näin. + [Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] |
S.Jokela 23.07.2005 19:19:16 | |
---|
Kannattaako aloittaa kitaran soittaminen vaikka on jo 19.v? Ei kannata, koska meitä on jo ihan liikaa. Heh. Onko mahdollista oppia parissa vuodessa soittamaan suht.hyvin?? Kaikki on suhteellista. Toinen. |
risto 23.07.2005 20:22:57 | |
---|
>>Ei epämusikaalinen henkilö jaksa olla kiinnostunut, väittäisin. >Väärin. Tunnen tällaisia kammotuksia. Kas, kertoisitko tarkemmin. Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia |
Jaava 28.07.2005 23:58:00 | |
---|
Kannattaako aloittaa kitaran soittaminen vaikka on jo 19.v? Toki mukaan vaan kitaroinnin mualimaan. Jotkut väittää ettei voi oppia ellei aloita joskus 5 vuotiaana. Se on roskaa. Jos pystyt panostamaan tarpeeksi, harjoittelemaan päivittäin ja osoittamaan kiinnostusta, voi sinusta tulla oikein hieno muusikko. |
ToroMonsu 29.07.2005 04:20:46 | |
---|
Oma mielipide on kyllä "et aina kannattaa alkaa soittaa ja oli soitin mikä oli(myös suu)". Fiiliksen pitää vaan yllä ku musisoi, nii hyvä tulee ja hauskaa tulee olemaan. Ja jos sattuu "hyvää" musiikkia saamaan aikaan, nii uraki vielä siitä lähtee :> "Never had problems with drugs, only with cops" - Keef "riff master" Richards |
milkman 29.07.2005 11:56:01 | |
---|
eikö gunnaritkin tehny ekan levynsä ku slässi oli soittanu vuoden kaks? |
Volcom 29.07.2005 13:38:20 (muokattu 29.07.2005 13:38:34) | |
---|
eikö gunnaritkin tehny ekan levynsä ku slässi oli soittanu vuoden kaks? viisi vuotta oli slässi soitellu ennen AFD:tä, mutta se harjoittelikin jotain yli 10tuntia päivässä... MYYN SQUIER FENDER STANDARD STRATOCASTERIN HALVALLA! KYSELKÄÄ YV:LLÄ! |
wrshredder 29.07.2005 13:38:26 | |
---|
Niimpä. Muunmuassa Michael Romeo alkoi soittaa tosissaan kun vasta kun oli 18v. Ja kuuntele vaan Symphony X:n levyiltä millanen tiluporaaja ja tekninen riffittelijä se on nykyään. Ikää tosin on 37v. Lainasin just Odyssey levyn. Aika riffitilua.. "AI SUREEENDÖ AI SUREEENDÖ , AIM GIVIN AP TÖ ROUL OF PRETEENDÖ , OU PII TEENDÖR, KÖÖRL PII TEENDÖR , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV TÄT AI SEEND TU JUUUUU... AI SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!! |
milkman 29.07.2005 14:27:37 | |
---|
viisi vuotta oli slässi soitellu ennen AFD:tä, mutta se harjoittelikin jotain yli 10tuntia päivässä... no harjoitus tekee mestarin:) örr |