Aihe: Plektra
1 2
Imper
21.07.2005 19:00:09

Itsehän pidän nykyään kanssa kolmella sormella plekusta, ainakin tietyissä jutuissa. Kolmella sormella saa paljon tarkempaa pikkausta vaikkakin nopeus hieman kärsii. Tottumiskysymys; tuollein on vaan paras soittaa.

Opettelin kyllä sillä perinteisellä kahden sormen oppikirjatekniikalla, mutta jossain vaiheessa vain siirryin kolmeen sormeen.
Everyone is a per-son
Oceancalibra
22.07.2005 20:52:39
olen kitaristi vaikka trujillo on nickini, koska se o sellanen Metallica keikka juttu, "you know" :D
JR
22.07.2005 21:43:31

Jaa itsekin lähin aikoinaan klasaripuolelta soittamaan sähköskittaa. Ekat puoli vuotta soitin heviä reeneissä ilman plektraa, en edes tiennyt että semmosta pitäis käyttää :)

Sen jälkeen soittelin kolikoilla kun oli tapana hukata ne ainoat plekut kuitenkin johonkin :)

Kyllä siinä aikaa meni ennen kuin sai tatsin kuntoon, jos se nyt vieläkään kunnossa on, mutta soitat vaan tarpeeksi paljon (muttei liikaa), kylse siitä lähtee.

Ja kyllä kolmesormea ja jazz III menee ihan hyvin vaikka onkin tämmöset puolilapiot käden paikalla.
Milk can hurt you
Kärpäsruoska
22.07.2005 22:57:24
Sen jälkeen soittelin kolikoilla kun oli tapana hukata ne ainoat plekut kuitenkin johonkin

Tästä tuli mieleeni että jouduin kerran paremman puutteessa soittamaan bänditreenit läpi kirjastokortilla.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Wasbesp
23.07.2005 12:56:04

Tästä tuli mieleeni että jouduin kerran paremman puutteessa soittamaan bänditreenit läpi kirjastokortilla.

Tuollaista ei kyllä tulisi sattumaan minulle ikipäivänä. Mulla on meinaan rahapussissa enemmän plektroja, kuin euroja.
Onks kaikki Alexit laihoja?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)