Cocktus 21.07.2005 16:09:58 | |
---|
On verrattu Barnesiin ja Corpsegrinderiin... |
alphamale 21.07.2005 16:38:32 | |
---|
On verrattu Barnesiin ja Corpsegrinderiin... Tulipa tosta paikoin mieleen david vincent ja steerin billiki. Lahtelaista, totta kai |
Cocktus 22.07.2005 00:15:13 | |
---|
Tulipa tosta paikoin mieleen david vincent ja steerin billiki. Pentele, kuuluisuuksia kaikki. Kyllä noi pitää kohteliaisuutena ottaa, mutta en vain tiedä haluanko kuulostaa keneltäkään muulta. Oma soundi olis paras mahdollinen. |
on aika monestikkin verrarru J.Aholaan silloin kun laulan korkealta J.Aholan tyyliin,ja tietysti otan sen kohteliaisuutena.Onhan Teräsbetoni toiseksi paras bändi mielestäni :) Meidän kirveemme valmiina on,uhrautumaan ja turvaamaan,oikeuteemme uskomaan!
hope is only illusion... |
_zeldah_ 31.07.2005 19:48:27 (muokattu 31.07.2005 19:48:58) | |
---|
Minua on verrattu pelottavan usein siihen Indican solistiin, en sit tiiä pitikö se ottaa kohteliaisuutena vai loukkauksena... Kauas on usein pitkä matka. |
solesurvivor 01.08.2005 17:53:23 | |
---|
Ai niin.. Tämä ei nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta on aiheeseen jotakuinkin liitoksissa. Tietenkin mua on verrattu *"Sihhhhh!" etusormet ristissä pahaa vastaan* Turuseen - ei D-Iiviliin - vaan Tarjaan. Onhan mulla sentään pitkät, tummat hiukset ja laulan melodista metallia soittavassa bändissä. Sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä, että käytän lähinnä tiukkaa "rock"-tekniikkaa ja vain mausteena joskus harvoin klassisia lapsenkengissä olevia taipumuksiani (jolloin saundini on muuten edelleen huomattavasti erilainen kuin Tarjalla -> näitä "ooppera on paskaa"-klassisvihaajia vaan riittää niin, että hienostuneetkin - tässä tapauksessa kuitenkin todella selvät - vivahteet jäävät huomaamatta, ellei kuulija itse harrasta alaa).. leima on otsassa joka tapauksessa. Ja sama pätee tietenkin myös Tacere:n vertaamisessa nghtwsh:iin.. Surullista. Ei ole mitään väliä, vaikka musiikki on originaalin kuuloista, huomattavasti progempaa kuin NW eikä sisällä yhtäkään yötoiveen biiseille pakollista "Holopais-kohtaa" (*tididi_tididi_tididitti*tididi_tididittittii).. Vain tummahiuksisen naisen ja saman musiikkigenren edustamisen takia koko yhyeelläkin on leima otsassa. Ymmärrän Sharon den Adel:iä niin hyvin tässä asiassa.. Kuulepas, et ole yksin:) Tuon leiman alle joutuu jossain vaiheessa kaikki naiset, jotka laulavat melodisessa metallibändissä ja puhtaasti. Mutta kuten sanoit, kommentit tulevat kyllä niiltä, jotka eivät oikeasti ymmärrä tai edes kuuntele sellaista musaa. Mä onnellinen olen sentään ulkonäkövertailuilta säästynyt, vaikka tumma tukka onkin;) Mutta samoin tunnelmametallibändin poikia vertaillaan HIMiin jne. Joten koitamme vain kestää..:) "If you shake my hand, better count your fingers.." |
Lapsi_ajassa 02.08.2005 12:40:24 | |
---|
Ja kaikkia hevimiehiä verrataan J. Aholaan tai Kotipeltoon kun ei muita tiedetä. Muakin on joskus Aholaan verrattu mut ei mun äänessä oo mitään samaa. Se on korkea mut siihen se jää. Laulan kaikki vokaaliosuudet korkeelta kun en matalalle pääse tai osaa laulaa joten ei paljon Aholaan oo vertaamista A turncoat, bastard and a liar, that's what you are and what you'll always be |
mynthon 19.08.2005 22:01:37 | |
---|
|
Mr_Brightside 01.09.2005 18:31:54 (muokattu 01.09.2005 18:32:10) | |
---|
Joo, kaveri vertas mun lauluääntä kerran Kari Peitsamoon! Olin todella otettu! =) |
patrikkivekas 11.09.2005 20:11:40 | |
---|
Mua häiritsee, kun mua koko ajan verrataa Williamsin Robbieen ja Jussu pöyhöseen... Täysin toistensa vastakohtia! Suomenruotsalainen basisti Paraisilta... Maailman paras yhtälö!!! |
faith 11.09.2005 20:17:26 | |
---|
Ei oo lauluääntä verrattu muistaakseni kehenkään mutta kuulemma soitan Paula Koivuniemi -tyylillä. Ei ollu kohteliaisuus.. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Musiikkia korville 16.09.2005 13:45:26 | |
---|
Tuolla humppamusiikin puolella, kun vaikutan, niin... Viime keväänä kahden viikon sisään mua verrattiin Simo Silmuun, Topi Sorsakoskeen ja Janne Tulkkiin. En ollut kyllä yhtään otettu yhdestäkään näistä. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
error-potion 16.09.2005 23:57:32 | |
---|
Kerran sanoivat että kuulostan raptorin izmolta.. Terve. |
Lord of the strings 18.09.2005 21:24:05 | |
---|
Oasiksen laulajaan. Hoho. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
morttimarkus. 19.09.2005 23:38:11 | |
---|
Mua verrattu Finchin Nate Barcalow'hon, joka oli todellakin kohteliaisuus. Myös mainittu The Usedin Bert McCrackenin nimi. morti |
Hannu H. 20.09.2005 18:38:10 | |
---|
Joku joskus sanoi että kuulostan ihan Timo Kahilaiselta. Ite en tätä ny ihan menis allekirjoittamaan, mutta sitähän ei tässä ny kysyttykkään! =) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
KädetönRumpali 21.09.2005 14:05:16 | |
---|
Äippä (joka aiemmin erehtyi luulemaan Mike Pattonia minuksi) luuli minun laulavan, kun levyltä kuului Nick Cave:n laulantaa. Ei kyllä mitään logiikkaa. Ja eräs kaverini, joka taannoin naureskeli tuolle Patton-vertaukselle, sanoi sittemmin minun kuulostaneen hieman Pattonilta eräässä biisissä. Olen hämilläni moisista vertauksista, mutta onneksi itse tiedän olevani huono laulaja... En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |
Steve Harris 05.01.2006 23:27:54 | |
---|
No mua on verrattu Bruce Dickinsonii ja monesti sanottu et oon parempi laulaa ku se :D |
joznaja 07.01.2006 18:52:27 | |
---|
Tällasella akselilla kuulemma liikutaan: Gwen S, Vince Neil, Tanya, Paula Koivuniemi...ota noistakin nyt selvää. Kaksineuvoinenko? |
nikomati 08.01.2006 18:52:30 | |
---|
lähinnä johonkin jonne aaroniin ja grundströmin ottoon. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |