Ed_Guy 23.07.2005 10:16:08 | |
---|
Tosiaan kun olen uusimassa soittovehkeitä niin ajattelin myydä vanhat pois.. paljonko näille kannattaisi laittaa yhteishinnaksi? Kitara: Peavey EXP limited series Vahvistin: Kustom Dual 35 DFX Musaliikkeeseen en kehtaa edes mennä näyttämään, koska he arvioivat aina hinnat alakanttiin.. THV-Klubi #27 |
32788 23.07.2005 10:29:07 | |
---|
Mee musaliikkeeseen, pyydä hinta, ja laita siihen n. 20 prosenttia päälle, niin saat melko todennäköisen musaliike-myyntihinnan... |
Miikathebest 23.07.2005 12:23:55 | |
---|
En kyllä tuosta kitarasta tarkalleen tiedä... Mutta olisikohan 400€yhteensä paha??? Vahvarista noin 150€ (tai alle) |
minullakin on kitara menossa myyntiin (pikkukolhuja muutama) niin eikös se puolet siitä alkuperäsestä hinnasta (joka sen hinta kaupassa oli) ole passeli? ainakin minulle on tämmönen käsitys tullut. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Les Fender 23.07.2005 15:11:46 | |
---|
minullakin on kitara menossa myyntiin (pikkukolhuja muutama) niin eikös se puolet siitä alkuperäsestä hinnasta (joka sen hinta kaupassa oli) ole passeli? ainakin minulle on tämmönen käsitys tullut. Tuolla hinnoittelulla mennee kaupaksi, ellei ole erehtynyt maksamaan jotain lhjutman super ovh:ta. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
maelstorm 23.07.2005 15:13:28 | |
---|
katot vaan mitä ebaylla ja muualla maailmassa pyydetään ja pistät kaikkiin myytäviin artikkeleihin 200e suomilisää päälle. kyllä lähtee. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |