Aihe: Don Johnson Big Band
1 2 3 4 5 6
Anarkiapurilainen
15.05.2003 00:29:59

Ei ollenkaan huono keikka. Itse asiassa niin hyvä, että pitänee käydä tarkastamassa keikat sekä Provinssissa että Ilosaaressa.
"Free your mind and your ass will follow"
Toveri
15.05.2003 00:35:32

Oikein kova. Harmittaa, etten mennyt.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Jabbe
15.05.2003 00:40:41 (muokattu 15.05.2003 00:41:00)
Oli hyvä, harmi että loppu. No Ilosaaressa sitten! :)

EDIT: Kyykky pisti kyllä naurattamaan...
Nimismies
15.05.2003 06:56:48
HUOMIO!

DJBB Tavastialla livenä NYT, tulee myös YleX:ltä. Radiot auki!!

Tämän siitä saa kun en illalla käynyt täällä; ei ollut tietoa keikasta, ja jäi väliin. Voihan persereikä.
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
krushing
15.05.2003 11:45:23

oli ihan jees keikka, mutta ei sen enempää - ei jotenkin jaksanut pitää otteessaan, mulla lipsu enemmän sinne baarin puolelle alkutykityksen jälkeen (mikä kyllä toimi helvetin hyvin), mikä ei välttämättä ole merkki intensiivisestä keikasta...mutta ihmiset viihtyivät, ja se lienee pääasia.
Toveri
15.05.2003 16:51:35

Nauratti se, kun joku lauloi hyvin sympaattisesti "my mind's been open for too long" -lyriikkapätkää hiljaisella Tavastialla juuri "Nightman" -kappaleen jälkeen. Sai onneks aplodit, oli aikamoinen suoritus. Melkein osui nuotilleen.
mow skwoz
15.05.2003 22:55:26
hankin minäkin tuon levyn. one mc and one delay oli kolissut jo aiemmin mutta kyllä toi levykin alkaa pikkuhiljaa toimia. kovin on erilainen kuin tuo sinkku niin kuin monet onkin jo sanoneet. hitaasti syttyvää mutta aika toimivaa on siis tuomio, toistaiseksi
schism
16.05.2003 13:15:30

vaasassa jytisi. clubin keikasta löytyy arviokin:

http://www.rockmusica.net/rose/index.php?category=all&id=307
hukkam.
Toveri
19.05.2003 15:41:15

Ja albumihan pomppasi suoraan listakärkeen, samalla kun omakustannedebyytti singahti midprice-listan kolmanneksi. Aika hyvin.
Jabbe
19.05.2003 17:19:00
Ja albumihan pomppasi suoraan listakärkeen, samalla kun omakustannedebyytti singahti midprice-listan kolmanneksi. Aika hyvin.

Jees! Kerrankin hyvä musa myy ja menestyy listoilla...
Nimismies
19.05.2003 22:35:42

Jees! Kerrankin hyvä musa myy ja menestyy listoilla...

Hienoa! Kerrankin sellainen bändi jolle toivoo menestystä.

Salt Water on aivan perkeleen nerokas biisi. Samoin Jah-Jah Blowjob.

Meni muuten varmasti tuo nimi väärin kun perkele olen niin väsynyt.
Uli Con Carne
20.05.2003 10:52:17

Joo, oli kyllä semmonen keikka Tavastialla, että harvoin nähnyt niin kovaa menoa. Aiemmin ollut niinkään perehtynyt orkesteriin, mutta tuo keikka käännytti kerralla. Meitsi on fani. Ja tuo ykköseksi nousu -- yhdyn edellisiin, kerrankin orkesteri ykkösenä jolla on jotain 'musical integrity'ä (suom.???). Propsit Ulilta jätkille!

R-E-S-P-E-T.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Jabbe
20.05.2003 15:48:49
Joo, oli kyllä semmonen keikka Tavastialla, että harvoin nähnyt niin kovaa menoa. Aiemmin ollut niinkään perehtynyt orkesteriin, mutta tuo keikka käännytti kerralla. Meitsi on fani. Ja tuo ykköseksi nousu -- yhdyn edellisiin, kerrankin orkesteri ykkösenä jolla on jotain 'musical integrity'ä (suom.???). Propsit Ulilta jätkille!

R-E-S-P-E-T.

Hienoa että olet löytänyt mieleisen bändin. Toivottavasti muutkin löytäisivät. Aika harva tuota kuitenkaan on dissannut.

Niin ja se on R-E-S-P-E-K-T! ;)
Uli Con Carne
20.05.2003 22:20:34

Hienoa että olet löytänyt mieleisen bändin. Toivottavasti muutkin löytäisivät. Aika harva tuota kuitenkaan on dissannut.

Niin ja se on R-E-S-P-E-K-T! ;)

Etkö oo kattonu Ali G:tä? R-E-S-P-E-T --- Respet!!! ;)
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Ai mää vai?
21.05.2003 19:36:31
Näyttäis bändi olevan tulossa Ruisrokkiin.Saas nähdä tuleeko kuultua vai viekö kaljottelu voiton.
Hyvää jatkoa jos oma ei riitä.
Nimismies
21.05.2003 21:18:48
Näyttäis bändi olevan tulossa Ruisrokkiin.Saas nähdä tuleeko kuultua vai viekö kaljottelu voiton.

Kannattaisi kyllä tällä kertaa jättää ohrapirtelö väliin.
Q-ha
22.05.2003 12:42:33
"Breaking Daylight" -levy ollut tämän päivän kuuntelussa. Hyvän kuulosta meininkiä, vaikken hiphop/rap linjan miehiä niin suuresti olekaan. Vissiin tuo jazz-progeilu-härdelli viehättää.

Hyvä yhdistelmä eri "genrejä". Taitavat soitella suurimman osan jutuista ihan oikeilla soittimillakin! Toivottavasti näen joskus livenä.
Nimismies
09.06.2003 03:44:28
Netistä löytyivät niin Yle-X:n B-studion live kuin Ilosaarirockin 2001 live. Mahtavia molemmat. Lista Top 40 - ohjelmassa oli aika hyvä liveveto. Mistähän se oli nauhoitettu?

Onko muuten joku lukenut sitä kansilehden tekstiä? Sitä jossa kerrotaan mihin tarkoitukseen levy on? Aivan uskomattoman jännä juttu: tuntuu kuin olisi kirjoitettu minua varten.
Mitä sitten, vaikka elämä meneekin alamäkeä? Eipähän ainakaan tarvitse polkea.
Jabbe
09.06.2003 10:39:42 (muokattu 09.06.2003 12:57:43)
Netistä löytyivät niin Yle-X:n B-studion live kuin Ilosaarirockin 2001 live. Mahtavia molemmat. Lista Top 40 - ohjelmassa oli aika hyvä liveveto. Mistähän se oli nauhoitettu?

Hei, mistä noita saa? Tahtoo!!

Onko muuten joku lukenut sitä kansilehden tekstiä? Sitä jossa kerrotaan mihin tarkoitukseen levy on? Aivan uskomattoman jännä juttu: tuntuu kuin olisi kirjoitettu minua varten.

Joo, tarkoititko tuota ensimmäisen sivun tekstiä? Lukaisin juuri, jännältä kuulosti.

Mutta edelleen jaksaisin sanoa, että tämä levy on kyllä ostamisen arvoinen kenelle tahansa. Pitkästä aikaa joku tekee musiikkia musiikin takia, eikä edes yritä tehdä mihinkään tiettyyn genreen lokeroitavaa "musiikkia". Tässä on jotain aitoutta, käsittämättömän hieno tunnelma, lähes jokainen raita on lisäksi jopa hyvä biisi, joka on välillä vähän harvinaista.

Ei voi muuta kuin sanoa, että hemmetin hyvää työtä ovat DJBB:n pojat (ja tyttö) tehneet, ja varsinkin, jos tällainen albumi keikkuu Suomen listaykkösenä, niin alan olemaan tyytyväinen. Juuri jotain tällaista kaivataan pop-musiikkiinkin, toivottavasti tämä suuntaus jatkuisi tästä eteenpäinkin...'

EDIT: Tarkastakaapas http://www.breakingdaylight.com/ . Tuolta löytyy livepätkiä ja videopätkiä studiosta, katsokaapa/kuunnelkaapa, mielenkiintoista menoa.

EDIT2: Siis oikesti, pakko nähdä. Katsokaapa tuo DJBB in studio 1, Tommy vetää heliumia naamaan ja räppää.. Kunnon Hoho.

EDIT3: Tämä on myös lukemisen arvoista:
http://meteli.net/news.php?id=955

Taidan muuten olla melkoisen innostunut bändistä..?
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)