Bluesmies 14.05.2003 15:39:17 | |
---|
Ääninäytteiden lisäksi olisiko kellään kuvia (tai linkkejä kuviin) tuosta peaveyn delta bluesista? Mullontele. |
Pysytisikö kukaan, joka sen omistaa (esim. J-R) laittamaan ääninäytteitä siitä nettiin? Olis sairaan kiva juttu!
En ainakaan ihan pian pysty tuossa auttamaan, asustelen pääkaupunkiseudulla mutta kamppeet on treenejä ja keikkaa odottamassa keskisuomessa. Pitää katsoa josko tässä joku viikonloppu saisi aikaiseksi jonkinlaiset ääninäytteet. Elokuussa tuota on mahdollista kuulla livenä ;) : http://www.keskipohjanmaa.net/gen/134819.asp Tuo välimatka on kyllä harmillinen mutta silti on pikkusen rohkeeta valkata vahvistin soittamatta sillä itse (vaikka veikkaankin ettei lähihintaluokissa parempaa vahvistinta löydy!). Ehkä joku kerta joku kaveri olisi tulossa pääkaupunkiseudulle niin että voisit pilkkoa matkakustannuksia? |
Bluesmies 15.05.2003 09:59:25 | |
---|
Niin no en mä tiedä, että mistä mä sen pääkaupunkiseudulta tilaisin... oon lähinnä nyt ajatellut thomannia. Mullontele. |
Bluesmies 15.05.2003 10:22:13 | |
---|
Mullontele. |
dsp drv 15.05.2003 10:27:31 | |
---|
Ja sellanen kysymys vielä, että miten tossa delta bluesissa noi johdot menee. Tässä linkissä on kuva: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;item=2531285977&category=38076 Mikä johto toi on, joka tossa ylimmässä kuvassa lähtee vahvistimen takaa? Entä mistä itse sähköjohto (siis pistorasiaan kytketty) lähtee? Toi vasemman puoleinen johto on sähköjohto. Takaseinästä lähtevä (keskimmäinnen) johto on ext. kaapille tai kanavanvaihtimelle menevä johto (on nyt muista kumpi on kumpi...). Oikealla (kotelon sisällä) oleva johto menee reverb-osastolle. |
Bluesmies 15.05.2003 10:31:38 | |
---|
Toi vasemman puoleinen johto on sähköjohto. Takaseinästä lähtevä (keskimmäinnen) johto on ext. kaapille tai kanavanvaihtimelle menevä johto (on nyt muista kumpi on kumpi...). Oikealla (kotelon sisällä) oleva johto menee reverb-osastolle. Kiitos! Oletko muuten itse hankkinut tollasta estettä sun classiciin?
Mullontele. |
dsp drv 15.05.2003 10:38:28 | |
---|
Kiitos! Oletko muuten itse hankkinut tollasta estettä sun classiciin? No en oikeastaan, ei ole ollut tarvetta - kun toi vahvistin on lähinnä hima-käytössä. Sitä paitsi, saman asian ajavia kamoja saa varmaan rautakaupasta - tuskin kannattaa lähteä jenkeistä tilaamaan.
|
Bluesmies 15.05.2003 12:36:38 | |
---|
No en oikeastaan, ei ole ollut tarvetta - kun toi vahvistin on lähinnä hima-käytössä. Ootko testannut muuten tota deltabluesia? Ajattelin vaan, että onkohan tolla classic 30:llä ja delta bluesilla paljonkin eroa??
Mullontele. |
Bluesmies 16.05.2003 16:34:49 | |
---|
Nostin tämän vielä ylös, jos tulisi vastauksia... Mullontele. |
paksu 16.05.2003 18:28:16 | |
---|
kävinpä tänään napsimassa kuvia deltasta. voin lähettää, jos kiinnostaa. ajatelkaapa mitä hyviä puolia on siinä, että putket ovat nuinkin näkyvissä. vian sattuessa voit silmämääräisesti tarkastaa laitteistoa. ja sitten kun ajattelet, kuinka kuumana putket käyvät, niin ainakin ilmastointi pelaa.eikä siinä vielä kaikki..... |
Jurza 17.05.2003 11:18:13 | |
---|
Ootko testannut muuten tota deltabluesia? Ajattelin vaan, että onkohan tolla classic 30:llä ja delta bluesilla paljonkin eroa?? Itse en oo Deltabluesia testannu, mutta jos se on yhtään samanlainen kuin Classic30 niin suosittelen ostamaan! Kävin tossa alkuviikosta monen kuukauden tauon jälkeen jammalemassa kavereiden kanssa ja kyllä Classic laulo taas niin kauniisti että alta pois! Soittotatsi oli mulla huono mutta saundi aivan mahtava.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan |
Bluesmies 17.05.2003 14:39:23 | |
---|
kävinpä tänään napsimassa kuvia deltasta. voin lähettää, jos kiinnostaa. ajatelkaapa mitä hyviä puolia on siinä, että putket ovat nuinkin näkyvissä. vian sattuessa voit silmämääräisesti tarkastaa laitteistoa. ja sitten kun ajattelet, kuinka kuumana putket käyvät, niin ainakin ilmastointi pelaa.eikä siinä vielä kaikki..... Niin saitko mun pikaviestin? Voisitko siis lähettää mulle niitä kuvia delta bluesista? Kiitän! Mullontele. |
Bluesmies 30.06.2003 14:12:57 | |
---|
Ajattelin nostaa tän taas ylös, en oo vieläkään osannut oikein päätöstä tehdä. Olisiko jollakin uusia suosituksia ja perusteluja hyväksi ja monipuoliseksi blues/rock-comboksi?? Mullontele. |
Lilli 30.06.2003 18:34:55 | |
---|
Laneyn aivan mahtava VC50 tai legendaarinen Vox AC30. Molemmat ovat ihan sairaan hyviä. Laney maksaa jotain 1400-1500€ ja Vox oisko 1600€? Vähän riippuu mistä ostaa. Valitset kumman tahansa niin et tuu pettymään. Itse olen ostamassa juuri jompaa kumpaa. Mutta in niin perkeleen vaikee päättää. Hey man! Nyt olette unhoittaneet VC30:n! TS-9:llä, DGStompilla ja Morleyn Vahilla ryyditettynä soundi on tosi BLUES tai vaikka rock, tai jazz tai mikä vaan. Ite en vaihda ikuna, korkeintaan lisäskoben hommaan. - Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta. |