DJKaaos 22.07.2005 19:24:11 | |
---|
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Krice 22.07.2005 19:30:27 | |
---|
Behringer Blue Devil + Huomattavan halpa + 60W + Kivasti efektejä ja hyvät säätömahdollisuudet niille + Ainakin yksi hyvä kaappimallinnus + Tyylikkään näköinen ja jykevä + Clean-kanava - "Särökanava" |
jussimus 22.07.2005 19:31:55 | |
---|
on se hyvä et on kohtalotovereita:P Ole ylpeä Bomberistasi! Bomberin avulla sustakin voi tulla jonain päivänä rokkitähti :D |
Ole ylpeä Bomberistasi! Bomberin avulla sustakin voi tulla jonain päivänä rokkitähti :D jep ja mökää riittää vaikka stadion keikalle:P Lihavuus on vain horisontaalista suhteettomuutta. |
Henko 22.07.2005 19:54:22 | |
---|
Marshallin Jubileella. Sain halvalla hyvän perusvahvistimen, mistä lähtee semmonen soundi kuin sähkökitarasta pitääkin. Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä! |
dazed 22.07.2005 19:57:05 | |
---|
Marshall Bluesbreaker RI-1962 Jees! I`m not a great player, but I can make it howl. |
Roitto 22.07.2005 20:35:09 | |
---|
H&K Vortex 212. 80 wattia riittää hyvin mulle, kliinikanava vola täysillä luo kivan dynaamisen Acdc särön, Särökanava sopii lähes kaikkeen, ja voi sitä murinan määrää. Säröpedaali cliinikanavaan jo mulla on helskutin äänekäs High-gain vahvari. Se on myös tarpeeksi kova-ääninen minkätahansa bändin kanssa soitteluun... Kaikki edellämainittu ei välttämättä tapahdu kronologisessa järjestyksessä |
LamaAjanElvis 22.07.2005 20:44:49 | |
---|
anttilan smarvolla. juuri nyt kliinillä koska oma särö on liian paskainen ja kaadoin äsken vahingossa puoli pulloa keppanaa multiefektin päälle! |
JR 22.07.2005 21:29:08 | |
---|
Egnater m4 putkietuaste + Perfect Connection SP-1000 Stereo power amp (trankku). + monipuoliset soundit cleanit,crunchit, mätöt,leadit hoituu (4 kanavaa jotka voi itse valita) Minulla Twin,Vox,SL++ (hot rodded marshall) ja erecto (rectifier) modulit + Hyvät soundit, esim. marsun sl++ moduli ja erecto hakkaa mun mielestä oikeat marsut ja mesat. Ainakin ne mallit joita itse olen omistanut (jcm800,jcm2000) + mahtuu suht pieneen räkkiin + yksinkertainen käyttää + midi ohjattava + helppo modata moduleita ja muuttaa soundia. + kaunis ja vahva rakenne + randall rm4 modulit sopii heittämällä myös tähän - euroopasta ei taho saada (järkevään hintaan) noita moduleita tai koko vahvariakaan. Joskus myös JCM2000DSL100 nuppi soi mutta harvemmin. Luottopeli se kuitenkin on. Milk can hurt you |
rytilahti 22.07.2005 21:29:24 | |
---|
hotrodilla, toimii erittäin hyvin washburnini (hb-35) kanssa johon on vaihdettu gibsonin p94 mikit. saundi on raikkaan rosoinen rokkisärö. ja puhtaat on sopivan kirkkaat, tarvittaessa saa myös pianomaista? ääntä. +edullinen +suhteellisen monipuolinen +klassisen kaunis +luotettava -liian äänekäs |
...And Justice For All 22.07.2005 21:48:20 | |
---|
Roland Cube-60 + Hyvät säröt + Monipuolinen + Efektejä + Hinta/laatusuhde + Hyvät ulostulot - Osa mallinnoksista kehnoja THV-Klubi #21 |
rainmaker 22.07.2005 21:58:32 | |
---|
line6 flextone III + Hyvät säröt + Monipuolinen + Efektejä + Hinta/laatusuhde + Hyvät ulostulot - Osa mallinnoksista kehnoja Daavidin fuzz!! |
Juniper 22.07.2005 22:14:50 | |
---|
ART sgx 2000 express ja päätteenä D'Larios 2X100W + Hyvät soundit + Erittäin monipuolinen + Kaikki efektit mitä ikinä tarvitsee + Täydellinen midi ohjaus + Luotettava, 14 vuotta käytössä eikä mitään vikaa ilmennyt - Välillä liikaa efektejä - Ei maailman helpoimpia käyttää |
YaketyYak 22.07.2005 23:30:21 | |
---|
Vetta. |
Oz 23.07.2005 01:00:46 | |
---|
line6 flextone III + Hyvät säröt + Monipuolinen + Efektejä + Hinta/laatusuhde + Hyvät ulostulot - Osa mallinnoksista kehnoja - Käyttö hieman hankalaa ilman FBV-pedaalia(-sen suolainen hinta) - kovalla volyymillä pieree hieman Time is never wasted when you're wasted all the time. |
Twinkle 23.07.2005 01:26:03 (muokattu 23.07.2005 01:26:36) | |
---|
Mesa/Boogie Triple Rectifier perusteluna vaikka, ettei ollut varaa muuhun. |
HeavyMachinery 23.07.2005 09:17:30 | |
---|
- Fender basmann 50w nonmaster volume silverface tällä yleensä vaan futsi ja buusteri edessä, maailman parhaat puolisärö osastot. - mesa boogie formula pre + marshall 9200 2x100w Tällä hevit ja metallit. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Meisseli 23.07.2005 09:52:07 | |
---|
Peavey classic 30. Hyvä saundi. Kevyt roudata. Helppo säätää. Taipuu moneen tyyliin. Hieno. Päivän biisi: Beatles: Long and winding road
www.strangefruitband.net
www.must.fi |
Samuel P. 23.07.2005 10:11:30 | |
---|
Mulle SE vahvistin on Kochin Pedaltone, joka itse asiassa on putkietuaste 0.5w putkipäätteellä varustettuna. + Laite on näppärä kuljettaa, kulkee salkussa. + Soundit taipuvat vaikka mihin, toimii puhtaista übersäröön. - Vaatii käytännössä pääteasteen, jonka virkaa hoitaa mulla Jubilee marsu. Se kun ei kaapin kanssa ole mukava roudattava. Miltä se sitten minun käsissäni kuullostaa? Tokailla suoraan linjaan (tietokoneeseen) soitettuna vaikka tältä: http://koti.mbnet.fi/sapele/Pedaltone_Strato1.mp3 Holy Graililla ryyditettynä tältä: http://koti.mbnet.fi/sapele/Strato_Pedaltone3.mp3 Ja Wolfgangilla linjaan soitettuna tältä: http://koti.mbnet.fi/sapele/Pedaltone_Wolfgang1.mp3 Vielä kun oppisi soittamaan, niin se olisi siinä. Kotona treenatessa soittelen yleensä Line6 Flextonella, joka ajaa asiansa. + Mukava plug and play vahvistin, ei vaadi miljoonan piuhan virittelyä toisin kuin pedaltone + marsu + Mun mielestä aika mukavat särösoundit - Puhtaat soundit lähinnä kuraa Ja tältä ne näyttävät yhteispotretissa: http://koti.mbnet.fi/sapele/Vahvistimet.html |
Kapane 23.07.2005 11:25:14 | |
---|
Peavey 5150. Soundi on mahtava. Varsinkin särösoundi, mutta clean on oikeastaan nykyään jo mielestäni mainettansa parempi. Todellakaan se ei ole kaikille, mutta lofi metalliin aivan mahtava. Peaveyssä on enemmän tarpeeksi sitä nyrkkiä, joka iskee kuuntelijaa kepeksille. Eipä ole Mesassa/Englissä tätä fiilistä. että Halipatsuippa, ja eiku petsiä seinään. |