Aihe: Mistä Alkuperäinen Floyd Rose?
1
Harikamboji
22.07.2005 18:34:44

Eli..onko suomessa saatavilla Original Floyd Roseja (ei siis mitään lisenssikopioita) vai pitääkö tilata ulkomailta? Kiitos etukäteen.
"I smoke my cigarette with style..."
Twinkle
22.07.2005 18:41:34
Helsingin Musamaailmasta saa ainakin.
Hiku
22.07.2005 18:42:30
Kyllä ainakin tuolta Musamaailmasta saa, hintaa on väristä riippuen 233-277€. Itselläkin ois tässä tarkotus hommata uusi floikka, joten tietääkö kukaan muita paikkoja ja etenkin hintoja?
Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu).
Hiku
22.07.2005 18:43:01
hitsi Twinkle kerkes eka..damn..
Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu).
trih
22.07.2005 22:10:36
Jos tuollaisia summia pistää pelkkään vibrailun himoihin niin ostaisin mieluummin Kahlerin. Slayerin pojatkin tykkää :)
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
jarkki
22.07.2005 22:29:13
Rajusti offin puolelle mutta .... ostin tänään tavoistani poiketen ibanez js1000 satriani kitaran, jossa on pro edge talla. Takapuolelle kun katsoin niin siellä oli kolme jousta. Vaihdoin paksumman kielisetin (10-52), jolloin talla vähän nousi ja jouduin kiristämään niitä paria ruuvia että talla olis suorassa. Palautuuko talla paremmin samaan paikkaan jos käyttäisin viitä jousta ja kiristäisin ruuveja siis vähemmän vai onko kolme jousta parempi vai onko aivan sama vireen kannalta montako jousta siellä takana on kunhan talla on suorassa.
lukeman
23.07.2005 13:49:21
Vaihdoin paksumman kielisetin (10-52), jolloin talla vähän nousi ja jouduin kiristämään niitä paria ruuvia että talla olis suorassa. Palautuuko talla paremmin samaan paikkaan jos käyttäisin viitä jousta ja kiristäisin ruuveja siis vähemmän vai onko kolme jousta parempi vai onko aivan sama vireen kannalta montako jousta siellä takana on kunhan talla on suorassa.

Eikö tuossa ole Lo pro edge? Joka tapauksessa, hyvä kitara. Kyllähän ne viisi jousta vetää tallaa enemmän kuin kolme. Tosin kolme jousta riittää vielä vallan mainiosti tuolle kielivahvuudelle. Saa siihen myös neljä jousta kiinni. Vire pysyy kyllä paremmin jos käyttää niitä viittä jousta.
Mrezzye
23.07.2005 14:59:57

Saatana, tuolla saa jo ihan asiallisen kepinkin. Ihme kun nuo Floikka-kitarat maksavatkin jonkin verran. Seuraavassa kepukassani on Original FR tai kiinteä talla.

Kyllä OFR on kuitenkin lisureita selkeästi parempi, joten kannattaa maksaa.

Millbrookilta saanee myös, itse ostin taannoin käytetyn Kitarapajalta.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
SH1THEAD
23.07.2005 15:34:08
Mistä alkuperäinen vasuri Floyd Rose?
äsh :/
Mrezzye
23.07.2005 15:53:28

Mistä alkuperäinen vasuri Floyd Rose?

Paha.

Jos ei varastosta löydy, niin tilaamalla onnistunee useammasta eri liikkeestä.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
saw
23.07.2005 22:05:35
Millbrookista saa.
tuskaa
SH1THEAD
24.07.2005 00:45:35
Jos ei varastosta löydy, niin tilaamalla onnistunee useammasta eri liikkeestä.

mustana myös? ;)
äsh :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)