Jep eli täs tulis mun lyriikoita..en oo aiemmin kellekkään kyl näyttäny näitä vähä jännittää mut menköön..:) "UgLy" All the world loves things of beauty and intrigue These two things I've never had one Born in this old skin. I'm too sick I can't win I've lived with this damage 2 long My eyes can't behold it I cannot control This this feeling that's left in my heart I've never done no wrong. I don't deserve these bones Please burn up this sin when I'm gone And I said that this is ugly to me The world is ugly to me You are ugly to me And I am ugly to me I haven't become all I want to be I haven't become anything I need to be I haven't become all I want to be Suffocate with me I haven't become anything Suffer Why can't you look, why can't you look at me See what I see Why can't you feel, why can't you feel like Me feel what I feel Why can't you hurt, why can't you hurt like me Taste the pain I feel Why must I die, why must I die for you It's the ugly truth Well it's ugly It's making me painless.. |
SiC_StoNeR 15.05.2003 12:42:00 | |
---|
No jotain kommenttia... |
ganesha 16.05.2003 14:04:51 | |
---|
teiniangstiko siellä pukkaa päälle? "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
dolmayan 23.05.2003 18:09:14 | |
---|
All the world loves things of beauty and intrigue These two things I've never had one Born in this old skin. I'm too sick I can't win I've lived with this damage 2 long I don't deserve these bones Please burn up this sin when I'm gone And I said that this is ugly to me The world is ugly to me You are ugly to me And I am ugly to me Why can't you look, why can't you look at me See what I see Why can't you feel, why can't you feel like Me feel what I feel Why can't you hurt, why can't you hurt like me Taste the pain I feel Why must I die, why must I die for you It's the ugly truth Well it's ugly It's making me painless.. Pidin. Tuossa highlightsit mielestäin. Jatka ihmeessä, poika/tyttö! Toisilla on lahja. Toisilla kitisijöillä ikuinen teiniangsti ihtellään. |
SiC_StoNeR 27.05.2003 17:29:49 | |
---|
Pidin. Tuossa highlightsit mielestäin. Jatka ihmeessä, poika/tyttö! Toisilla on lahja. Toisilla kitisijöillä ikuinen teiniangsti ihtellään. Kiitoksia.Poika olen..kaipaisin lisää komentteja..huonoja/hyviä(jos niitä löytyy) kohtia..
|
A Fiend 27.05.2003 19:04:14 | |
---|
älä nyt ota tätä loukkauksena tai mitään, koska en sitä niin tarkoita, vaan kuunteletko kenties Slipknottia? Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |
SiC_StoNeR 27.05.2003 21:12:56 | |
---|
älä nyt ota tätä loukkauksena tai mitään, koska en sitä niin tarkoita, vaan kuunteletko kenties Slipknottia? Itse asiassa En..miten niin?? |
Sgandalf 28.05.2003 10:45:23 | |
---|
älä nyt ota tätä loukkauksena tai mitään, koska en sitä niin tarkoita, vaan kuunteletko kenties Slipknottia? Minulle tuli sama kysymys mieleen. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
A Fiend 28.05.2003 19:06:08 | |
---|
Itse asiassa En..miten niin?? ei siis mitenkään ihmeellisesti.. niiden lyriikka on samantapaista kuin mitä olit itse kirjoittanut =) jännä juttu.. (tämä ei ole piilovittuilua) et tuli vain mieleen..
Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |
A Fiend 28.05.2003 19:08:24 | |
---|
Minulle tuli sama kysymys mieleen. kas, en ole ainoa... =)
Kuolema ottaa kaiken. Se on laki, ei rangaistus |
Sgandalf 28.05.2003 21:40:38 | |
---|
ei siis mitenkään ihmeellisesti.. niiden lyriikka on samantapaista kuin mitä olit itse kirjoittanut =) jännä juttu.. (tämä ei ole piilovittuilua) et tuli vain mieleen.. Niin, taitaapa Diluted (jos muistan oikein) alkaa sanoilla "I'm cold, I'm ugly, I'm always confused by everything". Ja nimimerkki viittaisi biisiin (sic). Niin, ja sanottakoon, etten minäkään esitä kysymystä ivallisesti. Pidän 'Knotista.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
dolmayan 28.06.2003 18:16:59 | |
---|
Kiitoksia.Poika olen.... Ai juu aewan, Jussi-pussihan se siellä. Kannattaisi minunkin ehkä lukea noita rohviileja hieman enemmän. Mutta niin, mihin sinä näitä lyrskoja rustaat? Iloiksesi omiksi vuan vaiko päntitouhuloihin? Eniveis, lisää kiitos. It´s not the world getting smaller. It´s your ass getting bigger. |
ozz3 29.06.2003 21:53:08 | |
---|
Kyllä toi tosta pienellä hiomisella... susta tulee kule hei vielä kirjottaja! "Live fast, die young I guess." |