Aihe: Aidon ESP:n ja 1000-sarjan LTD:n erot??
1
Leper Messiah
22.07.2005 14:50:36
noniin, eli omia kokemuksia ja mielipiteitänne asiasta, onko noilla oikeasti sen enempää eroa kuin se hinta??

Tarkemmin kyseessa nyt ovat LTD MH-1000 QM STBC ja ESP Horizon NT-II

Niin ja joo, tiedetään, näitä olisi löytynyt, mutta kun haku ei ole kolmeen tuntiin käytössä.
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Xizor
22.07.2005 15:09:32
Itse en oikein osannut sanoa mitään eroa, kun taannoin Tammer Pianossa testasin Eclipseä ja sen jälkeen kaverin EC-1000:nia...

Tietty ehkä joku guru noissa jotain hienovaraisia eroja saattaa havaita (ainakin viimeistely, soundista en jaksa uskoa eroja löytyvän kovinkaan paljon)

Tietty tuo MH-1000 on set-through rakenteella ja Horizon on neck-through-body. Tosin tuo MH-1000:in set-through näyttää ja tuntuu kyllä ihan neck-through-bodylta.
Leper Messiah
22.07.2005 15:13:45
niin, millainens tuo set-thru edes sitten on??
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
32788
22.07.2005 15:21:51
niin, millainens tuo set-thru edes sitten on??

Se on muistaakseni liimakaulan ja läpikaulan välimuoto, eli se on "vain" noin puoleenväliin bodyä...
LaXu
22.07.2005 15:44:55
Se on muistaakseni liimakaulan ja läpikaulan välimuoto, eli se on "vain" noin puoleenväliin bodyä...

ESP/LTD:n tapauksessa sillä kuitenkin tarkoitetaan liimakaulaa, joka on muotoiltu neckthrun malliin eli sulautuu runkoon.

Minusta nuo Japanilaiset ESP:t on tehty paremmista puista ja viimeistelty paremmin ja kaikkiin pieniin yksityiskohtiin kiinnitetty enemmän huomiota. Kevyempiäkin tuppaavat olemaan kuin korealaiset mallit.
Leper Messiah
22.07.2005 16:09:53
mjoo... kiitos näistä vastauksista.

nyt vaan sitten miettimään, että haluaako sitä paremmasta viimeistelystä ja vähän erilaisesta kaulasta maksaa 'muutaman' satasen enemmän.
trih
22.07.2005 16:25:03
Sitähän ne mainostaa että tekevät ESPillä valikoiduista puista. Ja tietenkin kaikki säädöt ym hinkkaukset vimosen päälle.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
luopio
22.07.2005 17:09:00
Se on se tatsi, nyt se huomas, ja ite päädyi Horizoniin. On se saundierokin jo jonkinmoinen.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)