Minä en pidä sinun kasvoistasi ja siksi lyön sinua nyrkillä päähän ihan täysiä naamasi murskaantui ihan palasiksi alta paljastui Teräksinen naamio hiilikasvoineen minä peljästyin ja juoksin pohjoiseen missä Kodissani aseet odottavat oikeaa käyttäjää Sota alkaa! Tartu kirveeseen! Hakkaa kaikki elävältä kukaan turvassa ei ole! Kuole! Haise! Pala! Kaikkea tappamaan ala! Ja lopeta vasta kun koko maailmasta on vain jäljellä haiseva lihanpala! Teräskasvon pää se kauniisti räjähti Teräsnaamionsa räjähdyksestä kasvojani kohti sihahti. Tarttui kiinni sumensi näköni Nyt naamani on metallinkova Enää näe en vihollisiani ampua Siispä peräännyn ja toivon että muutkin niin tekevät. Mutta Sota alkaa! Tartu kirveeseen! Tappovelvollisuus pätee myös ihmiseen teräskasvoiseen! Nyhverö! Nynny! Homo! Minä olen Pomo! Ja käsken ota ase, lataa se Ja ammu kaikki aimo laukauksin! --- YUP:tä kuuntelin tätä kirjoittaessani. Uujeea, uujeaa, ah ah aah! |
Hehe, en tiedä hiffasinko pointtia, mutta oman käsitykseni muodostin.. ja on kyllä taas massasta poikkeava teklsti, jonka todellakin saisi toimimaan. Pieniä häiritseviä yksityiskohtiä kyllä sisältää, mutta kun mielessäni sovitin tota "valmiiksi", sain tosi hauskoja ja persoonallisia juttuja aikaan:) Plussan arvoinen teksti kaikessa karuudessaan. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |