Aihe: Behringer X-Vamp
1 2 3
Antti1
04.08.2004 18:53:43
Jos todellista laatusoundia haluaa niin oikeita vahvareita ja efektilaatikoita kehiin, maksaa vaan perkeleesti ja kotikäytössä ei hyötyä.

Anteeksi off topicista, mutta tätä mä ihmettelen suuresti. Miten niin ei hyötyä kotona? Mä väittäisin, että saan kotivolalla paremman soundin tosta Screamer nupista ja 4x12" kaapista (tai 1x12" rectokaapista), kuin mistään V-Ampista. Ei niitä putkipelejäkään nyt tarvitse stadionvolalla tykittää, jotta ne oikeuksiinsa pääsevät. On toki totta, että soundit "aukeavat" vasta lujemmalla ja niihin tulee lisää luonnetta, mutta näin yleensäottaen on aivan metästä vetäisty väite, ettei ne kuulosta hyvältä myös hiljaisemmalla.

Jos et tätä tarkoittanut, niin selvitä toki. Jos tarkoitit, niin selvitä kuitenkin oma kantasi.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
0201222
05.07.2005 11:26:51
Kotona ihan hyvä peli. Vie vähän tilaa ja soundit korvakuulokkeilla ok.
Keep on rocking asshole.
Xcalibur
22.07.2005 02:31:59
Mä itse tilasin X-Vampin tossa muutama kuukausi sitten Thomannilta.

Itse käytän sitä ihan kotisoittelussa ja tilasinkin sen "maustamaan" hieman tylsäksi käynyttä soittoharrastusta. Kieltämättä soittaminen onkin nyt paljon hauskempaa kun voi soitella biisejä samankaltaisilla saudeilla joita on tottunut kuulemaan alkuperäisissä levyversioissa.

Hyvillä kuulokkeilla on mukava soitella ja vaimokin kiittää. :)
Styrkkarin käyttö on jäänyt vähemmälle... tosin yksin kotona ollessa on kiva luukuttaakin kunnolla.
Hyvältä se ainakin tällasen amatöörin korvaan kuullostaa.

Muovinen se on, muttei läheskään niin heppoinen kun aiemmissa mielipiteissä annetaan ymmärtää.

Mielestäni se on ihan hinta-laatusuhteeltaan erinomainen peli tällaiseen kotiharjoitteluun.
Hohhoijaa
22.07.2005 11:48:01 (muokattu 22.07.2005 11:48:20)
Onko X V-amp laadukkaampi kuin vaikka Zoom 505II?
Jaakko Hyvärinen
22.07.2005 11:53:12
Itselläni oli V-amp 2 ja olin tyytyväinen hetken. Kuulokkeiden kanssa erinomainen peli. Komboon kytkettynä efektiloopin returniin ei niin hyvä. Studiossa kuulosti hyvältä mutta kun se hurina ja sirinä. Ei siis hyvä. Livenä suoraan pöytään: Ei hyvä.

Koti soitteluun on hyvä se.

Xvamppi on parempi hiekkalaatikolla. parin tunnin testin jälkeen olin vakuuttunut, ettei kestä käyttöä, jos ei ole yyper varovainen ja käyttäydy säädyllisesti. saundit oli yhtä kuraa kombon läpi kuin V-ampillakin. Groteski vehje.
Älkää uskoko yläpuolella olevaa tekstiä!
Hohhoijaa
22.07.2005 12:11:25 (muokattu 22.07.2005 12:12:15)
Itselläni oli V-amp 2 ja olin tyytyväinen hetken. Kuulokkeiden kanssa erinomainen peli. Komboon kytkettynä efektiloopin returniin ei niin hyvä. Studiossa kuulosti hyvältä mutta kun se hurina ja sirinä. Ei siis hyvä. Livenä suoraan pöytään: Ei hyvä.

Koti soitteluun on hyvä se.

Xvamppi on parempi hiekkalaatikolla. parin tunnin testin jälkeen olin vakuuttunut, ettei kestä käyttöä, jos ei ole yyper varovainen ja käyttäydy säädyllisesti. saundit oli yhtä kuraa kombon läpi kuin V-ampillakin. Groteski vehje.

Ks. allekirjoituksesi :D

Edit: Sä ootki j-boy.
Jaakko Hyvärinen
22.07.2005 12:20:26 (muokattu 22.07.2005 12:24:35)
Ks. allekirjoituksesi :D

Edit: Sä ootki j-boy.

Voinkin puhua palturia silti valehtelematta! J-boy voi tehdä mitä haluaa!

J-boy, J-boy, Ole J-boy! J-boy tee joskus miehen työ! J-boy, J-boy, älä Orangea syö!
Älkää uskoko yläpuolella olevaa tekstiä!
saha
22.07.2005 12:38:37
Vähän on kutitellu ostaa tuommonen vamp2 kotio nauhotteluun ja yösoitteluun kuulokkeet päässä. Kyseistä vempainta olen huolellisesti testannut, ja todennut sen olevan helvetin hyvä vehjas tuohon hintaan.

Miten nauhottelu hoidetaan noilla? 6,5mm plugi vampin L- tai R-outputtiin ja 3,5mm plugi äänikorttiin? 2x 6,5mm L ja R plugeihin ja y-kaapelilla 1x 3,5mm stereoplugiksi ja koneeseen?
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
Lammikkovalas
08.06.2008 23:26:25
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1052 päivää vanhaan ketjuun!

Joo joo.

Arvoisat kitaristit, apua kaivattaisiin. Sain käsiini halvalla otsikon mukaisen laitteen kotisoittelua varten. Nyt kiinnostaisikin tietää, että onko jollakulla tietoa, että miten toimia, kun laite pysyykin mykkänä vaikka mitä tekisin (kaikki piuhat yms. on kiinni, vaikka olenkin basisti ei tarvitse tätä epäillä). Laite siis toimii välillä, mutta usein päälle laittaessa laite pysyy siis mykkänä, eikä suostu lukuisten uudelleenkytkemisyritysten jälkeenkään toimimaan.

Jos olette itse törmänneet samaan ongelmaan, miten olette ratkaisseet ongelman?
I broke my G-string while fingering A minor
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)