ystävyys alkoi murtua yhä suurempien vaatimusten paineessa tiheät mielenmuutokset ja riidat enteilivät loppua mutta aika ehti väliin luottamus ei riittänyt, aikaa yhdessä ei vietetty tarpeeksi kärsivällisyyskin oli tarkoitettu joillekin aivan toisille mutta aika ehti väliin ja yhdessäolon loputtua se toi yksinäisyyden rinnalle eikä mitään tilalle ulkokuori oli kuin mitään ei olisinut tapahtunutkaan sydän alkoi jo haista pilaantuneelle mutta onneksi yhteiset koettelemukset saivat tajuamaan että ystävien pitää pitää yhtä Tämmöinen tuli raapustettua. Kommentit olisivat kivoja. Kaikki mitä et tee on menetettyä |
Sisältö on oiva, mutta rakennetta pitää hiukan sulatella, kun en oikein keksi miten tuosta saisi laulettuna/lausuttuna juoksevan. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Oikeastaan siitä hainkin kommenttia, pystyykö tämmöistä kirjoittamaan. Tarkoituksella kirjoitin riimitöntä, mitä ikinä tuossa nyt onkaan. Lähinnä kysymys - toimiiko? Biisin ajattelin kyllä vääntää. Kaikki mitä et tee on menetettyä |
Oikeastaan siitä hainkin kommenttia, pystyykö tämmöistä kirjoittamaan. Tarkoituksella kirjoitin riimitöntä, mitä ikinä tuossa nyt onkaan. Lähinnä kysymys - toimiiko? Biisin ajattelin kyllä vääntää. Kyllä toimii. "ulkokuori oli kuin mitään ei olisinut tapahtunutkaan sydän alkoi jo haista pilaantuneelle" Täytyy myöntää että tässä tuli vähän semmoinen että "ääh", mutta kyllä tuokin menee. Jees. Hyvä teksti. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |