Aihe: Humppahaarniskan kunto?
1 2 3 4
jon lord
21.07.2005 20:06:34
Oltiin kerran Espoolaisen golf kentän avajaisissa keikalla. Eräs pääkaupunkiseudun toimisto oli myynyt. Sanoivat meille että puku päälle ja kravatit kaulaan. Oli hemmetin kuuma alkukesän päivä. No me pistettiin puvut ja krakat ja jengi pyöri shortseissa siellä. Ohjelmatoimiston johtaja tuli käymään ja naureskeli meille että pojat pisti oikein puvut päälle. Arvatkaa v....ko.
aisa
21.07.2005 20:14:04
kuulostaa hyvinkin tutulta lukuunottamatta avajaisia ja vaatetusta. ;)
petriä ammuttiin tuala mettässä.
mack the knife
21.07.2005 20:16:09
Oltiin kerran Espoolaisen golf kentän avajaisissa keikalla. Eräs pääkaupunkiseudun toimisto oli myynyt. Sanoivat meille että puku päälle ja kravatit kaulaan. Oli hemmetin kuuma alkukesän päivä. No me pistettiin puvut ja krakat ja jengi pyöri shortseissa siellä. Ohjelmatoimiston johtaja tuli käymään ja naureskeli meille että pojat pisti oikein puvut päälle. Arvatkaa v....ko.

Pirskatti! Siellähän me just oltiin tänään möykkäämässä sortsit jalassa. Ei ollu pukumääräystä. Odotin just sitä johtajaa sinne, olis ollu mukava vittuilla taas sen homppeli-otsatukasta. Sille pitää aina sanoa ennen kuin se itse ehtii.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
isojussi
21.07.2005 21:21:32
voisin tulla jeesaamaan niitten kopeloijien kanssa.

Hyvä. Aisaa ne kumminkin on vailla...

:D
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
jeppeq
21.07.2005 22:25:45
met siirryttiin tänä kesänä kuluneet farkut+ roikkuva raitakauluspaita osastolle, onpi huomattavasti paree fiilis itelläki vetää. eikä o mummotkaa pahastellut, ja mitä sitte..

talvemmalla kai sitten taas iloisiin mustiin kääriydytään :)

Molempia kuoseja kyllä yhdistää laatu, eli varsinkin paitoja on turha ostaa halpoja, niitä kukaan jaksa huoltaa. Petrifan yms. on hyviä.
"minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa..
Kukko
22.07.2005 00:08:08 (muokattu 22.07.2005 00:08:18)

Nimenomaan, jos on seisomatyöläinen. Kenkien tulee olla mukavat jaloille.

Turhamaisuuttani pidän vain spittareita tai bootseja, saaterin epämukavia kummatkin.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Simplex
22.07.2005 00:12:07

Joo-o. Että puku. Tämä se on ihmeellinen maa kun hauskaa pitäessä täytyy laittaa päälle sellaiset vaatteet että ei varmaan muuta kun vituttaa...

Mäkkäriä harvemmin mikään vituttaa...
Toiset tilanteen vaan vaatii sen puvun. Esim häät tai viiskytvuotiset. Olis se tosi nuijan näköstä mennä jonkun häihin vetää farkuissa ja t-paidassa. En mäkään viihdy puvussa mutta en kyllä viihtyisi farkuissakaan sellasessa paikassa missä muu sakki on pukeutunut pukuihin. Kapakoissa ja tanssipaikoissahan voi tietty vetää missä vetimissä lystää jos ei välitä bändin ulkoisesta olemuksesta.
Meikäläinen kyllä hoitelee soiton roudauksetkin samoissa tamineissa, ei jotenkin jaksa vehtailla vaatteiden kanssa kun keikka on ohi ja haluaa himaan.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
ronkeli
22.07.2005 00:27:46 (muokattu 22.07.2005 00:42:57)
tyhjä
Sertzo S
22.07.2005 08:29:54
Olenkohan jo kertonut

Eräs pändi päätti kilpailla siitä, että kuka pitää kauemmin valkoista kauluspaitaa päällään keikalla pesemättä sitä.
No, kerrotaan, että kitaristi Mikkko Kulmala sen aikoinaan voitti; hän kun maalasi valkoiseksi mustuneen keikkapaitansa kaulukset. :)
pekkajau
22.07.2005 09:57:59
Olenkohan jo kertonut

Eräs pändi päätti kilpailla siitä, että kuka pitää kauemmin valkoista kauluspaitaa päällään keikalla pesemättä sitä.
No, kerrotaan, että kitaristi Mikkko Kulmala sen aikoinaan voitti; hän kun maalasi valkoiseksi mustuneen keikkapaitansa kaulukset. :)

Intissä oli kuljetuksessa yksi kaveri (luttakumi) joka ei vaihtanut lakanoita koko 8 kk:n aikana! Ne piti irrottaa melkein sorkkaraudalla siitä "telaketjun" päältä. Helevetin kovat ja likaset käppyrät olivat sen miehen aluset!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
El Condor
22.07.2005 10:22:58
Intissä oli kuljetuksessa yksi kaveri (luttakumi) joka ei vaihtanut lakanoita koko 8 kk:n aikana! Ne piti irrottaa melkein sorkkaraudalla siitä "telaketjun" päältä. Helevetin kovat ja likaset käppyrät olivat sen miehen aluset!

Meillä oli varusmiessoittokunnassa -97 yksi kaveri, joka kävi koko yhdeksän ja puolen kuukauden aikana vaihtamassa harmaat keikkakauluspaidat (2 kpl) KERRAN koko aikana. Keikkoja oli kuitenkin parinsadan paikkeilla, joukossa pitkiä paraatimarsseja, kuviomarsseja ja muuta aika fyysistä toimintaa. Kesä vieläpä oli yksi viime vuosisadan kuumimmista. Ois jääny iteltä tekemättä, mutta ehkä tuo kaveri ei sitten hikoillut tai mitään. Ei se ainakaan koskaan pahemmin haissut. Itselläni oli useitten keikkojen jälkeen peli kerralla selvä, eli paita niin hikimärkä että veden sai vääntää.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
mack the knife
22.07.2005 12:05:40
Mäkkäriä harvemmin mikään vituttaa...

Sori, olis tietysti pitäny laittaa puvusta, että komppaan, plussaa lasahti, juuri näin, kyllä joo-o, täsmälleen samaa mieltä, kyllä aina oon tykänny.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
uruttaja
22.07.2005 12:09:54
Olenkohan jo kertonut

Ja se yksi edemennyt rumpari ei vaihtanut sukkiaan ennen kuin niistä lähti terät itsestään irti. Sukkamehu oli niin vahva, että vessan muovimattoon syöpyi jäljet J:n seisomakohdalle. Lienee totta, tietääkö Sertso?
M.i.k.key
22.07.2005 12:14:13
Tuli mieleen maanmainio orkesteri Veijo Midi & Modulit. Tyylikäs keikkapuku, tehty roudarinteipistä. Ei kuulemma hengitä juurikaan ja haisee kamalalle. Aina kun alkaa näyttämään rumalta niin ei muuta kuin uusi kerros teippiä...
Mä lopetan nää hommat!
isojussi
22.07.2005 12:14:35
Ja se yksi edemennyt rumpari...

Ihan niinkun mä olisin kuulu tän jutun ennenkin....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
jon lord
22.07.2005 12:32:00
Aikanaan tulin yhteen bändiin niin edellinen kiipparisti antoi mulle keikkatakkinsa kun ei itse tarvinnut sitä. Se sanoi ettei ollut pessyt sitä koskaan eli pari vuotta että keikka vaatteita hän ei pese. No vaimo pesi sen neljä kertaa ja tuuletti ulkona viikonpäivät, silti hien haju ei lahtenyt pois. No en kyllä pitänyt sitä koskaan, tuolla se lojuu kaapissa. Itse olen melko tarkka siitä että kuteet on jonkinlaisessa kunnossa, kotona sitten turhapuro vaatteet päälle.
uruttaja
22.07.2005 12:32:42
Ihan niinkun mä olisin kuulu tän jutun ennenkin....

Voi olla, mutta se lienee kertauksen paikka, kun tässä humppahaarniskasta ja sen äärimmäisyyksistä seurustellaan:)
aisa
22.07.2005 12:49:25
Sori, olis tietysti pitäny laittaa puvusta, että komppaan, plussaa lasahti, juuri näin, kyllä joo-o, täsmälleen samaa mieltä, kyllä aina oon tykänny.

...ja olen sen kanssa soitellutkin monet kerrat... komp komp.
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Simplex
22.07.2005 16:57:08

Niin... sitä just olis pitänyt, jätkä hiffas heti missä mennään. Siitä hyvästä sait plussan.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)