Jucciz 21.07.2005 23:04:15 | |
---|
Kannattaa koittaa EQ-pedaalilla mid-boostausta. Saa monipuolista ärhäkkyyttä soundiin helposti lisää. Komp komp. |
Brian May jr. 21.07.2005 23:04:17 | |
---|
Loistavin puhdas soundi on joko SRV:n Rivier Paradisella tai SRV:n live Little Wingissä, en tiedä, missä nauhoitettu. Siinä on laulu messissä... vissiin ollu aina, paitsi levyversiossa? Yhdistettynä tajuttoman rouheaan tatsiin niin voila! Mahtava soundi. Hevisärö: Ne Pagen komppijutut on tajuttoman hyviä. Rock: Pidän Brian Mayn soundia todella hyvänä sekä komppi- että soolojuttuihin, mutta myös vähän perinteisempi meininki kuten Ac/Dc levyllään If you want blood you've got it iskee lujaa. Soolosoundi: David Gilmour, tältä mieheltä ei huonoja soolosoundeja tunnu tulevan. |
mathias 21.07.2005 23:18:52 | |
---|
Mielestäni Megadethin 90-luvun alun kitarasoundit hipovat täydellisyyttä. Ja siis nimenomaan livesoundit. Kreatorin uusimman levyn soundit ovat myös loistavat. Mitä sitten matalempiin vireisiin tulee, hyvänä esimerkkinä toimii vaikkapa Carcassin Heartwork-levy. Kertakaikkiaan julma soundi. Nämä nyt näin esimerkkeinä. |
bodomreaper 21.07.2005 23:46:20 | |
---|
Öh? Tämä on minun mielipiteeni ja sille te muut ette mahda mitään. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
Dave Lindholmin puhdas soundi Pienessä ja hennossa otteessa on fantastinen. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
DaKiller 22.07.2005 10:10:08 | |
---|
Hevisärö: Jeff Watersin soundi Annihilatorin Alice in hell-levyllä. Raskas mutta niin pehmeä, ei mitään sirkkeliä.
Pidän itsekin tuosta soundista. Uusin levy "All For You" kyllä pesee tuonkin, sillä on se vain niin käsittämättömän raaka ja kaunis samaan aikaan. Ei lainkaan häiritsevä , kuten jotkut säröt tuppaavat olemaan.
|
Edy 22.07.2005 12:00:32 | |
---|
Hevisärö: Megadeth - Kill the King (Juuri tätä kuunellessani Greatest Hitsiltä päätin kirjoittaa tähän threadiin, ku on nimittäin aika rankka, basarit myös :d) Soolosoundi: Joe Satriani - Memories Puhdas: Eric Johson - Manhattan(live G3) (Taitaahan tossa olla kaikkee efektii päällä, mutta kuitenkin) Rockrock: Bon Jovi - Runaway Hyviä soundeja on erittäin paljon, kuten varmaan kaikki tietää. Me ihmiset olemme luonnonkappaleita, joten meillä jokaisella on todennäköisesti erilainen maku.Täten on turhaa kiistellä hyvästä ja huonosta musiikista, koska musiikki on makuasia.Mutta jos olisimme robotteja, voisimme arvuutella kumpi on hajalla. |
Nanook 08.06.2006 11:51:59 (muokattu 08.06.2006 11:52:32) | |
---|
Frank Zapalla oli hyvää kitarasaundia 80-luvulla, etenkin siellä loppupäässä Mielestäni Zappalla on paras kitarasaundi Apostrophe(') ja Over-Nite Sensation -levyillä. |
Torniojaws 08.06.2006 12:11:29 | |
---|
Munasärö (ehe): Terror 2000 - Slaughterhouse Supremacy Kikkasärö: Necrophagist - Epitaph Jynkkysärö: Testament - The Gathering Raastosärö: Bloodbath - Nightmares Made Flesh Palm-mutesahasärö: Fear Factory - Demanufacture Matala murina: Meshuggah - Nothing Industrialsärö: 16 Volt - Wisdom Harmi kun noita ei voi saada yhdessä soundissa. Siinä olisi oma unelmasoundi - mahdoton sellainen. |
SGitar 08.06.2006 12:18:21 | |
---|
Blues: Clapton, Albert Järvinen Rock: Jimmy Page, Richie Sambora, Albert Järvinen Hevi: Richie Blackmore Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
-Prokitaristi- 08.06.2006 12:42:47 | |
---|
Blues: Clapton, Albert Järvinen Rock: Jimmy Page, Richie Sambora, Albert Järvinen Hevi: Richie Blackmore Ohoh, Blackmore heviä? |
apenaattori 08.06.2006 12:52:22 (muokattu 08.06.2006 12:57:21) | |
---|
Ohoh, Blackmore heviä? No tietystä näkökulmasta joitan Blackmoren juttuja voidaan varmaan pitää jonkin sortin hevinä. Mulle saa tehdä melkein mitä vaan. Eiku siis aivan mitä vaan. |
-Prokitaristi- 08.06.2006 13:13:34 (muokattu 08.06.2006 13:14:38) | |
---|
No tietystä näkökulmasta joitan Blackmoren juttuja voidaan varmaan pitää jonkin sortin hevinä. Tietty näkökulma todellakin...Mutta hauskaahan tässä on se, että Jimmy Pagella on paras rocksaundi ja Blackmorella hevisaundi. Vähän niinkuin omaperäinen käsite hevin ja rokin erosta..? |
apenaattori 08.06.2006 14:04:33 | |
---|
Tietty näkökulma todellakin...Mutta hauskaahan tässä on se, että Jimmy Pagella on paras rocksaundi ja Blackmorella hevisaundi. Vähän niinkuin omaperäinen käsite hevin ja rokin erosta..? Joo, aivan. Enpäs huomannut että sama kirjoittaja listasi Pagen rocksaundiksi ja Blackmoren hevisoundiksi. Mutta mitäpä siitä. Mulle saa tehdä melkein mitä vaan. Eiku siis aivan mitä vaan. |
Magic Bullet 08.06.2006 14:10:38 | |
---|
Rock: AC/DC on mahtava komppisaundi! Kateellinen olen mä. Bluesrock: Hendrixin se ei niin fuzzi saundi. Se paljon bluesimpi. Blues-levyn Red Housessa Blues: SRV! Killertone. Myös Wintterillä on hyvä los saoundos. Hevy: Tappakaa ja seivästäkää vaan minut, mutta mielestäni Ynkällä on kova saundi. Kiitän ja kumarran! |
Räbbänä 08.06.2006 15:08:13 | |
---|
Soolo: No monilla on hyvät saundit, mutta vaikka Dave Murray! Hyvät saundit ovat herralla. Komppi: Stam1nan ekalla levyllä on molemmilla herroilla hyvät saundit. Clean: Sentencedin äijillä on hyvät cleanit mielestäni. Ainakin The Funeral Albumilla. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Jaava 08.06.2006 15:28:43 | |
---|
Soolo: Brian May, Randy Rhoads, Gilmour Heavy: Kaverini paskalla vanhalla randalilla lähtee sellasta moottorisahaa... Rock: Brian May Clean: Kaikki pehmeät bassoiset soundit Näin oftopikkina muuten että mitä se middle vaikuttaa siihe saundiin?mikä sen middlen vaikutus on? Ilman middleä tulee sellaista sirinää, joka sekoittuu helposti bassoon bändisoitossa. Middlen kanssa tulee enemmän erottelevuutta ja murinaa. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
darknet777 08.06.2006 15:33:47 | |
---|
The Rainin kitaristin käyttämät (kaikki) saundit on mun makuun. Säröt on just sellaset mahtavan muhkeat ja soolosaundi kans jotenki miellyttävä. -I like to eat food- |
jomppu 08.06.2006 16:01:37 | |
---|
Syrjä ja Torvinen "siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan" |
-Prokitaristi- 08.06.2006 17:06:37 | |
---|
Soolo: Brian May, Randy Rhoads, Gilmour Heavy: Kaverini paskalla vanhalla randalilla lähtee sellasta moottorisahaa... Rock: Brian May Clean: Kaikki pehmeät bassoiset soundit
Ilman middleä tulee sellaista sirinää, joka sekoittuu helposti bassoon bändisoitossa. Middlen kanssa tulee enemmän erottelevuutta ja murinaa. Hoho, lainasit iäisyyden vanhaa tekstiäni :) |