Aihe: Bed of razorsin jälkeen..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Explorer
21.07.2005 21:11:44
Joko jatkuisi asiaohjelma -linjalla?

Sano sä. Oletko saanut jo tarvittavan kerrottua naamastas ja palleastas?
Aman
21.07.2005 21:13:42

Sano sä. Oletko saanut jo tarvittavan kerrottua naamastas ja palleastas?

Olen. Joko?
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Aman
21.07.2005 21:23:23

Ok. Näytä mallia. Pysy otsikon mukaisessa aiheessa ja ole diplomaattinen, asiallinen. Go!

Johan minä asiallisesti osuuteni olen postannut aikaisemmin :) Harmi kun siitäkin piti herne nenään rykäistä. Mutta jos vielä jotakin minun pitää aiheeseen lisätä, niin sanotaan nyt sitten vaikkapa Downfall, jos se nimenomaan bodomia pitää olla. Tuon videopätkän perusteella suosittelisin kyllä jotain muuta bändiä näin ens alkuun. Johan noitakin on lueteltu jo paljon, joten mitäpä niitä kertaamaan.

-Ari
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Explorer
21.07.2005 21:26:54
Tuon videopätkän perusteella suosittelisin kyllä jotain muuta bändiä näin ens alkuun.

Tästä olen samaa mieltä. Oma suositukseni:

Aerosmith.
Roitto
21.07.2005 21:42:58
Jotenkin kuulosti myös siltä että kitara oli epävireessä. Oikeassa vireen nemesiksessä, antikristuksessa tai missä tahansa vastaavassa. Kitara kannattaa virittää aina kun rupeaa soittamaan....
Kaikki edellämainittu ei välttämättä tapahdu kronologisessa järjestyksessä
reali
21.07.2005 21:50:50 (muokattu 21.07.2005 21:51:34)
Jotenkin kuulosti myös siltä että kitara oli epävireessä. Oikeassa vireen nemesiksessä, antikristuksessa tai missä tahansa vastaavassa. Kitara kannattaa virittää aina kun rupeaa soittamaan....

Joo stna, viritin sen kitaran ensin ja venytin hiukan sormia (soittelin vähän otteita) ja meni epävireeseen sinä aikana. Hmm, on harjoiteltu alussa vaikka mitkä highway to hellit, stairway to heaven ja muita zeppelinin biisejä n. 5 muuta, gary moorea, sabbatia, nirvanaa, apulantaa, gnr, hendrixiä, neil youngia jne... Tuo bodom on uusin bändeistä mitä olen harjoitellut paljon.
Aman
22.07.2005 09:01:30

Joo stna, viritin sen kitaran ensin ja venytin hiukan sormia (soittelin vähän otteita) ja meni epävireeseen sinä aikana. Hmm, on harjoiteltu alussa vaikka mitkä highway to hellit, stairway to heaven ja muita zeppelinin biisejä n. 5 muuta, gary moorea, sabbatia, nirvanaa, apulantaa, gnr, hendrixiä, neil youngia jne... Tuo bodom on uusin bändeistä mitä olen harjoitellut paljon.

Jos pitäis lisätä vielä hieman puita pesään, niin voisin ehdottaa, että tekisit uuden videoklipin jossa soittaisit jotain noiden bändien "helpoista" biiseistä. Olisi mielenkiintoista kuulla miten ne taittuvat.

Sitten vielä semmonen asia, että aikamoinen loikka kikkailun saralla tulee kyllä noiden mainitsemiesi bändien ja Bodomin välillä. Jos ja kun joskus saat oikeasti kulkemaan nuo highway to hellit sun muut kumppanukset, niin seuraava looginen askel kehityksen kannalta ei ehkä ole Bodomin materiaali.

-Ari
Volcom
22.07.2005 09:39:42
joo, joku GNR:n soolo olisi kiva kuulla tuon bodom pätkän jälkeen... itse olen soitellut reilut 2 vuotta (paljon olen harjoitellut ja yli vuoden soitin bändissä), ja ainoat GNR:n soolot mitkä saan järkevältä kuulostaan on It so easyn ensimmäinen, Knockin on heavens doorin soolot ja Izzyn soolo Nightrainissä... muihin ei ole vielä toivoakaan...
tässä varmaan pitäis lukea jotain?
Aman
22.07.2005 10:19:49

joo, joku GNR:n soolo olisi kiva kuulla tuon bodom pätkän jälkeen... itse olen soitellut reilut 2 vuotta (paljon olen harjoitellut ja yli vuoden soitin bändissä), ja ainoat GNR:n soolot mitkä saan järkevältä kuulostaan on It so easyn ensimmäinen, Knockin on heavens doorin soolot ja Izzyn soolo Nightrainissä... muihin ei ole vielä toivoakaan...

Kuulostaa jo vähän maanläheisemmältä puheelta :) Mutta ihan komppejakin haluaisin mielelläni kuulla... ja selkeällä soundilla.
reali
22.07.2005 10:45:36

Lasketaanko sweet child o´ minen ne kertosäe sooloksi? Enpä ole itseasiassa harjoitellut gnr sooloja. Isosiskolla nyt mukana kamera, eli en nyt saa kuvaa, mutta katsotaan jos vaikka löytyisi tuo johto, jolla saisi nauhoitettua ääntä koneeseen (mikä se nyt olikaan) niin laittaisi jotain komppaamista. Rocking in the free world... ?
Volcom
22.07.2005 12:05:11 (muokattu 22.07.2005 12:06:14)
no eihän se kertosäe mikään soolo ole!

EDIT: pistä nyt vaikka sitä stairway to heavenia...
tässä varmaan pitäis lukea jotain?
reali
22.07.2005 12:08:18
no eihän se kertosäe mikään soolo ole!

EDIT: pistä nyt vaikka sitä stairway to heavenia...

Joo lähetä mulle se johto. Katotaan siis löytyykö täältä.
Jackson Dinky
23.07.2005 09:07:55 (muokattu 23.07.2005 09:12:22)
Katsokaa nyt tietoni. Niissä on linkki musiikkinäytteeseen ja lukaiskaa ihmeessä tuo tekstikin omilta sivuiltani. Eihän tuo mitenkään erikoisesti mennyt, mutta saattaa sitä vuoden päästä jotenkin paremmin mennä.

Eh.. Muuten hyvä tyyli on noihin bodom riffeihin opetella se laihon "rämpytys-alternate-tyyli". Vuoden päästä kuvaa uusiksi samat luritukset ja pistä tänne video uudestaan niin katsotaan miltä näyttää.

Eihän nämä bodomin biisit mitään ihan älyttömiä ole. Itse olen soittanut rapiat vuoden ja osaan soittaa bodomin kappaleita, muutamia: children of bodom (mukaanlukien se loppusoolo, ensin pianolla ja sitten kitaralla), lake bodom, Everytime i die, Bed of razors, hate me! jne... ja yngwie malmsteenin fuguen alle puoleenväliin jne.. Troopperin harjottelin ensimmäisenä "nopeana" biisinä 2 kuukauden soittamisen jälkeen. Tankkasin sitä n. 3 tuntia päivässä ja lopulta n. viikon jälkeen osasin sen. Soolon harkkasin siihen sitten myöhemmin.

Tommosta räpellystä ei mun mielestä lasketa osaamiseksi kun ei ole edes alternate picking hanskassa ja lake bodomia vetää. Juu... Mutta treenillä se siitä :)
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
R2
23.07.2005 11:26:21
Tommosta räpellystä ei mun mielestä lasketa osaamiseksi kun ei ole edes alternate picking hanskassa ja lake bodomia vetää. Juu... Mutta treenillä se siitä :)

Come on, ei sita osaamista lake bodomilla mitata. Taidat itsekin olla viela aika nuori sankari, joten älä lannista muiden treenimotivaatiota.

Itse aloitin kitaransoiton 14 vuotiaana ja nyt olen maailman paras.

Ja tämä tarina on tosi!!
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
Jackson Dinky
23.07.2005 20:56:34 (muokattu 23.07.2005 21:06:12)
Come on, ei sita osaamista lake bodomilla mitata. Taidat itsekin olla viela aika nuori sankari, joten älä lannista muiden treenimotivaatiota.

Itse aloitin kitaransoiton 14 vuotiaana ja nyt olen maailman paras.

Ja tämä tarina on tosi!!

Ei mitatakkaan. Mutta kaveri nyt soitteli tossa tilua ja ralli oli Lake bodom niin toki sanon että lake bodomia siinä soitetaan? Tuossa joku sanoi että "osaan 10 bodomin biisiä" onkohan videot samanlaisia?

edit. kauankos videossa skebaava kaveri on soittanut?
Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin.
Quu
23.07.2005 21:21:08

Jos tilua haluaa soittaa, niin Suicidal Tendenciesin 'How will i laugh tomorrow'-soolo on siihen omiaan.
Enkä nyt hauku sitä sooloa koska mun mielestä se on hyvä.
http://hevijammu.cjb.net Hinta: 400e/En tingi.
guitar_player
25.07.2005 20:22:09
Angels don´t kill on aika helppo kans.
-Johtaja-
26.07.2005 22:22:56
Soittakaa paranoid perkele.
Kuka käski olla läski??
Bilharzia
27.07.2005 02:17:49
Mitä bodom-biisiä bed of razors-kappaleen jälkeen suosittelisitte harjoittelemaan. Tai että mikä on tuon jälkeen toiseksi helpoin?

Se Bodomin kappale jossa käsitellään kuolemaa aiheena.
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)