Aihe: Final Fantasy - Japanin Star Trek
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1050 51 52 53 54
Peoplez
16.04.2005 21:48:08
Se mustekala oli tosiaan vaikea, mutta ne jutut mitä se heitää ni ne oli tosiaan taidetta!

Nääh ei se vaikea ole.

"Silence! You're in the presence of octopus royalty!"
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Ed_Guy
17.04.2005 14:05:40
Nääh ei se vaikea ole.

"Silence! You're in the presence of octopus royalty!"

Oli ekalla kerralla... kunnes älysi miten se putää voittaa...
Soittokavereita etsitään! Kajaanista tai läheltä. Itse soitan kitaraa. Olen huono. Kiinnostaako?
Uruk
19.04.2005 11:44:22
Tooleja käyttäen voitin sen viimeisen tappelun sen kanssa. Ei se vaikeudeltaan hatuttanut, vaan se että olen erittäin kuiva ja huumorintajuton yksilö. (Vitsit eivät aina auenneet kunnolla.)
"Liisa hakee sakset..."
Necromuru
05.05.2005 13:17:26

Ja koko pelin toiminnantäytteisin välianimaatio tulee Irvinen harhaluodin jälkeen paraatin aikana. Squall loikkaa, teloo vartijan miekallaan, hyppää amerikanraudan ratin taa, miekka lentää tyyllikkäästi pelkääjän paikalle ja mies karauttaa Steven Seagal-ilme naamalla kohti taistelua.

Entäs seiskassa se kohta jossa Cloud vetää moottoripyörällä ulos sitä pilvenpiirtäjästä ulos josta Aeris pelastettiin? Siinä on munaa.
Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin.
Uruk
09.05.2005 14:37:05
Entäs seiskassa se kohta jossa Cloud vetää moottoripyörällä ulos sitä pilvenpiirtäjästä ulos josta Aeris pelastettiin? Siinä on munaa.

Se teknorytinä hieman pilasi tunnelmaa.
"Liisa hakee sakset..."
Necromuru
15.05.2005 11:57:54

Tuosta Advent Children elokuvasta on nyt tullut Englanninkielisetkin sivut. http://na.square-enix.com/dvd/ff7ac/
Hieman keskeneräiset viellä mutta tarinasta ainakin saa hieman selvää. Uusi traileri löytyy myös.
Tämä on mielipiteeni ja yhdyn siihen täysin.
Spawn
15.05.2005 12:52:50
Helvetti jos tuo Advent Children tuodaan Eurooppaan ja siinä ei ole japanin kielistä ääniraitaa niin tapan.
Peoplez
16.05.2005 20:25:21
Helvetti jos tuo Advent Children tuodaan Eurooppaan ja siinä ei ole japanin kielistä ääniraitaa niin tapan.

Heii kuitenkin dvd-aikaa eletään. Eihän Square meitä voi pettää eihän?? Eihän?
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
Spawn
16.05.2005 20:28:35
Heii kuitenkin dvd-aikaa eletään. Eihän Square meitä voi pettää eihän?? Eihän?

Kyllä voi. Katsos se on tää markkinatalous tj.
Swan
20.07.2005 16:50:01 (muokattu 20.07.2005 23:55:05)
Oli aikaa, niin tabitin FF8:n juoksumusan. Voisi periaatteessa tehdä useampiakin, niin tulee vähän analyysiä Uematsun töihin.

http://koti.phnet.fi/swan/FF8%20-%2 … Between%20One%20and%20Perdition.ptb
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Järvihirviö
20.07.2005 17:16:27
Kujeita vai antia?
Spawn
21.07.2005 03:40:16
Advent Children ilmestyy Euroopassa ensi joulukuussa. USA:ssa ja Japanissa syyskuun 13.
Ja tulevasta FFXII-pelistä sen verran, että lukekaapa tätä threadia: http://forum.gaming-age.com/showthread.php?t=56002
What the deuce?
Numbie
21.07.2005 15:51:35 (muokattu 21.07.2005 16:06:54)

Ihan pikkupojasta asti on tullu FF:iä/muita Squaren pelejä länkytettyä. Nyt sain pleikankin huollosta niin voi X:än viimein pelata loppuun, yay!´

E: Ja kysytään nyt tässä samalla että onko kukaan näitä vain jenkeissä julkaistuja squarepeleja kuten Chrono Crossia tai Xenogearsia pelaillut? Vähintään yhtä kovaa kamaa kuin FF:t.
Poppamies #2
Spawn
21.07.2005 16:31:28
E: Ja kysytään nyt tässä samalla että onko kukaan näitä vain jenkeissä julkaistuja squarepeleja kuten Chrono Crossia tai Xenogearsia pelaillut? Vähintään yhtä kovaa kamaa kuin FF:t.

Minulta löytyy, ihan omin kätösin jenkkilästä ostin. Loistavia pelejä, Xenogears on tosiin pariinkin otteeseen jäänyt kesken. Chrono Cross on kerran läpipelattuna, mutta pitäisi vetää uudestaan ja mennä vähän eri kaavalla kun niitä side-questeja on sen verran.
What the deuce?
greshgurt
21.07.2005 19:56:00
FF:n kovimmat kaverit: Barret, Cloud & Zell.

Täh? Miten joku voi pitää Zelliä jotenkin positiivisessa mielessä kovana? Ärsyttävämpiä pelihahmoja ikinä, mutta toki pelin kannalta hieno ratkaisu!

Itse aloitin viimeisten fantasioiden pelaamisen seitsemännestä osasta, niinkuin kai moni muukin tässä osassa maapalloa. Mielestäni kyseessä on myös kautta aikain pelimaailman suurin tapaus. Uskomaton tunnelma, uskomattomasti tekemistä. Uskomaton juoni. Aivan mahtava siis. FF8 siis tilattiinkin jo varsin hyvissä ajoin ennakkotilauksena, voi sitä riemua kun sen kanssa postista kotiutui!

Tuota kahdeksikkoa pidin hieman pettymyksenä seiskaan verrattuna, mutta sehän on toki aivan luonnollista. Loistava peli se kasikin on, ei siinä mitään. Ysikin tuli hankittua ja ilolla pelattua, ei tosin vieläkään aivan läpi.

PS2:sta en ole pelannut eläissäni kai kuin kerran, joten FFX ja sen jälkeläiset ovat minulle täysin outoja pelejä. Outoina pidän niitä lukemanikin perusteella. Tuntuu, että aikaisempien osien satumainen fiilis on poljettu jonnekin maanrakoon vielä FF8:akin pahemman teiniporukan tieltä. No, tuskin kannattaa enempää haukkua, kun ei ole kokemustakaan.

Valitettavasti kai on niin, että Final Fantasyjen pelaaminen on minulta ohi. En PS2:sta nimittäin aio hankkia, varsinkaan nyt kun tuli XBOX:kin ostettua. Sääli. Tosin olen kuullut huhua, että Square-Enix tekisi jatkossa Final fantasyja muillekin alustoille. Näinköhän?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Swan
21.07.2005 20:34:34
Itse aloitin viimeisten fantasioiden pelaamisen seitsemännestä osasta, niinkuin kai moni muukin tässä osassa maapalloa. Mielestäni kyseessä on myös kautta aikain pelimaailman suurin tapaus. Uskomaton tunnelma, uskomattomasti tekemistä. Uskomaton juoni. Aivan mahtava siis. FF8 siis tilattiinkin jo varsin hyvissä ajoin ennakkotilauksena, voi sitä riemua kun sen kanssa postista kotiutui!

Minä taas aloitin FF8:lla. Aiemmin ei pelisarjasta ollut mitään tietoa, mutta hetken mielijohteesta päätin tutustua siihen kasin kautta. Se sitten jäi lempiosakseni, mutta seiska ja ysi eivät jää kauas taakse nekään. Kaikissa on todella hienot fantasiamaailmat ja ennen kaikkea musiikit, mutta kasin hahmoihin vaan pystyn samaistumaan parhaiten.

Valitettavasti kai on niin, että Final Fantasyjen pelaaminen on minulta ohi. En PS2:sta nimittäin aio hankkia, varsinkaan nyt kun tuli XBOX:kin ostettua. Sääli. Tosin olen kuullut huhua, että Square-Enix tekisi jatkossa Final fantasyja muillekin alustoille. Näinköhän?

Äläs nyt, pelaa vanhat lätyt kertaalleen läpi. Jos ei tunnu vielä siltä, niin kuuntele hetki Uematsun musiikkia. Äkkiä sitä tekee mieli kaivaa pleikkariohjain käteen. :)
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
J-boy #3

Tori:
Line 6 FBV Shortboard
Krypto Niitti
21.07.2005 21:16:36
FF7 on joskus PC:llä ollut ja savegamet vieläkin koneella, missähän itse peli? Olisikohan kauheen moraalitonta löytää se jostain verkon toisesta päästä?

No jos kerta omistat pelin ja olet vaan hukannut sen niin en minä ainakaa alkaisia helvettiin sinua syöksemään.
Numbie
22.07.2005 02:06:32

Muutes, alko kiinnostamaan FF6:n kokeilu taas, joskus sitä vähän matkaa jaksoin pelatakin. Noita SNES-emuja on aika lailla, mikäs se paras oli, ZSNESkö? Voisiko joku laittaa jonkun hyvän rom-taivaankin urlia kehiin?

Joop, Zsnes on paras.

Nuo romit ei taida olla sen laillisempaa tavaraa kuin esim. mp3:set niin en osoitteita viiti alkaa kaivelemaan tähän, koita googlella.
Poppamies #2
Spawn
22.07.2005 04:19:07
Nuo romit ei taida olla sen laillisempaa tavaraa kuin esim. mp3:set niin en osoitteita viiti alkaa kaivelemaan tähän, koita googlella.

Joops, elikkä "Vuorokauden saa olla koneella jos et omista alkuperäistä peliä".
What the deuce?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)