Simplex 21.07.2005 01:28:56 | |
---|
Tuli mieleeni että monilla varmaan on jokin tietty nuttu tai useampia minkä ylleen vetää keikoille. Miten teillä säilyy se puhtaana, ehjänä tai tallessa? Musta tuntuu että joka perkeleen keikalla haarniskaa saa uuden reiän ja ruoalla pitää sotkea takin helmat ja hihat. En ole orkesterimme ainoa jolla vaatteet ryvettyy, esim. hanuristi säilyttää takkiansa soiton aikana lattialla yleensä jonkin ständin alla tai sitten muuten vaan jaloissa pyörimässä ja se on joka keikan jälkeen entistä paskasempi ja ryppysempi. Mulla repes viime keikalla vasen puntti. Mitenkähän se on niin vaikeata? Ei mulla normaali oloissa vaatteet noin hajoa/paskaannu. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
M.i.k.key 21.07.2005 02:23:04 (muokattu 21.07.2005 02:23:38) | |
---|
TEi mulla normaali oloissa vaatteet noin hajoa/paskaannu. Ne on ne tän ammatin ääriolosuhteet... Kun kolmen K:n pukua joskus ostin niin ei tullut sitä kalleinta valittua. Juuri tämän takia, välillä joutuu kuitenkin roudaamaankin se puku päällä. Kolme K:ta=Keikka, Kirkko, Kalja Mä lopetan nää hommat! |
Musiikkia korville 21.07.2005 08:44:57 | |
---|
Haarniskan säilytän pukupussissa. Etenkin silloin kun se on puettuna... No joo, mut se pukupussi kyllä on hyvä, enkä pidä haarniskaa muuten kun keikan aikana. Itellä on paha tapa sotkea vaatteet syödessä ja sepä vasta on kiva, jos on vaan yks soveltuva paita keikalla mukana ja ennen keikkaa ruokaillessa tiputat jotain kastiketta ym sille. Takki on yleensä päällä, mut jos setin aikana se on pois, ni ripustan sen johonkin standiin. Tällasilla kuumilla ilmoilla joutuu paitoja pesee kyllä jatkuvasti, kun keikoilla tuppaa vähä hikoilee. Onneks on pesukoneet. Kenkien kuntoa kannattaa muuten välillä vähän tarkkailla. Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais... |
PL 21.07.2005 08:48:40 | |
---|
Tällasilla kuumilla ilmoilla joutuu paitoja pesee kyllä jatkuvasti, kun keikoilla tuppaa vähä hikoilee. Onneks on pesukoneet.
Mitä niitä pesemään, pitää vaan keikka-auton ikkunasta ulkona muutaman sata kilometriä niin suurimmat hajut häviää ja jos sattuu satamaan, niin sattumat liukenevat miltei näkymättömiin. |
pekkajau 21.07.2005 10:00:01 | |
---|
Kengät on tosi tärkeät! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
half 21.07.2005 14:15:58 | |
---|
Kengät on tosi tärkeät! Nimenomaan, jos on seisomatyöläinen. Kenkien tulee olla mukavat jaloille. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
jon lord 21.07.2005 14:33:00 (muokattu 21.07.2005 14:34:59) | |
---|
Vaimo pesee paidat joka käyttökerran jälkeen ja pukua säilytän pukupussissa reissunpäällä ollessa, säilyy nimittäin paremmin ja puhtaana ja jopa jonkinlaisessa kuosissa. Tosin niillä tuurauskeikoilla joilla nykyään harvoin käyn olen käyttänyt siistiä valkoista tai mustaa t-paitaa takin alla. |
Simplex 21.07.2005 14:35:47 | |
---|
Kengät on tosi tärkeät! Vanhami voi kertoa omista entisistä keikka "kengistään" :-) Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Jalmus 21.07.2005 17:44:29 | |
---|
Just pistin itse koneeseen pari kappaletta humpansyövyttämiä keikkapaitoja. Aika karmeassa kunnossahan nuo oli monen keikan ja pukupussissa säilömisen jäljiltä. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
isojussi 21.07.2005 18:01:03 | |
---|
Mulla aina ihan *****10***** kiitos vaimon, joka huoltaa vaatteeni. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 21.07.2005 19:49:15 | |
---|
Mulla aina ihan *****10***** kiitos vaimon, joka huoltaa vaatteeni. kupari on kestävä vaatemateriaali. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
mack the knife 21.07.2005 19:54:07 | |
---|
Joo-o. Että puku. Tämä se on ihmeellinen maa kun hauskaa pitäessä täytyy laittaa päälle sellaiset vaatteet että ei varmaan muuta kun vituttaa. Saa olla aika hieno tilaisuus, että soitan puku päällä. Tanssikeikka ei ole sellainen. Onhan sitä nyt muutakin vaatetta olemassa ja paljon paremman näköistä. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
aisa 21.07.2005 19:55:33 | |
---|
Joo-o. Että puku. Tämä se on ihmeellinen maa kun hauskaa pitäessä täytyy laittaa päälle sellaiset vaatteet että ei varmaan muuta kun vituttaa. Saa olla aika hieno tilaisuus, että soitan puku päällä. Tanssikeikka ei ole sellainen. Onhan sitä nyt muutakin vaatetta olemassa ja paljon paremman näköistä. shortsit? ;) petriä ammuttiin tuala mettässä. |
mack the knife 21.07.2005 19:57:02 | |
---|
shortsit? ;) Niin niin. Ei se puku ollu sullakaan. Eikä kolopalli-ihmiset sanonu mitään. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
Niin niin. Ei se puku ollu sullakaan. Eikä kolopalli-ihmiset sanonu mitään. ei sanonu ei. (vaatteista) petriä ammuttiin tuala mettässä. |
mack the knife 21.07.2005 19:59:31 | |
---|
ei sanonu ei. (vaatteista) Saas nähdä, mitä siitä seuraa kun ruvettiin niin rähjäämään. (All of Me...) Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
aisa 21.07.2005 20:01:09 | |
---|
Saas nähdä, mitä siitä seuraa kun ruvettiin niin rähjäämään. (All of Me...) puhutaan jostain muusta... pliis. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
mack the knife 21.07.2005 20:02:52 | |
---|
puhutaan jostain muusta... pliis. Mutta ei täällä, topikoituu ohviksi nyt jo. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
isojussi 21.07.2005 20:05:03 | |
---|
kupari on kestävä vaatemateriaali. On muuten v***n epäkäytännöllinen. Lähmäkuteet on parasta a-luokkaa: Mukavat päällä, ei mee ryppyyn, voi pestä koneessa ja ykslahkeiset on koko ajan roplaamassa takinlievettä... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 21.07.2005 20:06:29 | |
---|
On muuten v***n epäkäytännöllinen. Lähmäkuteet on parasta a-luokkaa: Mukavat päällä, ei mee ryppyyn, voi pestä koneessa ja ykslahkeiset on koko ajan roplaamassa takinlievettä... voisin tulla jeesaamaan niitten kopeloijien kanssa. petriä ammuttiin tuala mettässä. |