Lyhyesti ja ytimekkäästi asiaan: sanoja etsin Junnu Vainion biisin "Viisari värähtää". Olisiko jollakulla? Kiitos. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
isojussi 21.07.2005 17:57:21 | |
---|
Jos jollain on, niin mullekin pliis. Jalmus on näköjään ajatustenlukija, kun mä just eilen mietin samaa biisiä. Se on mulla yhdellä c-kasetilla joka on liian hyvässä tallessa...:( Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Simplex 22.07.2005 00:20:43 | |
---|
Jos jollain on, niin mullekin pliis. Jalmus on näköjään ajatustenlukija, kun mä just eilen mietin samaa biisiä. Se on mulla yhdellä c-kasetilla joka on liian hyvässä tallessa...:( Mulla löytyy mp3:na... ei vaan ole tekstejä ylös kirjoitettuna, enkä taida jaksaa... ainakaan nyt... Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
isojussi 22.07.2005 02:35:48 | |
---|
Mulla löytyy mp3:na...... Etsä viitsisitsä mailata sitä mulle. Tiä vaikka ensviikolla tai joskus innostuis blokkaileen sen... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jalmus 22.07.2005 16:38:06 | |
---|
Etsä viitsisitsä mailata sitä mulle. Tiä vaikka ensviikolla tai joskus innostuis blokkaileen sen... Jos sait sen mp3:n, ja plokkailet ne sanat, niin laitatko sitten ne vaikka tänne tai jotain, pliiiiiiiiiiiiiiiis.... Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Simplex 22.07.2005 16:51:24 | |
---|
Etsä viitsisitsä mailata sitä mulle. Tiä vaikka ensviikolla tai joskus innostuis blokkaileen sen... Eikös laiton mp3:n levittäminen riko tekijäoikeuksia...? Katto meiliäs... Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
isojussi 22.07.2005 17:49:23 | |
---|
Eikös laiton mp3:n levittäminen riko tekijäoikeuksia...? Katto meiliäs... Mahdollisesti... Ei ainaskan viä näkyny.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Simplex 22.07.2005 18:14:14 | |
---|
Mahdollisesti... Ei ainaskan viä näkyny.... Isojussi@juhanifredrikson.com? Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
isojussi 22.07.2005 18:50:17 | |
---|
Isojussi@juhanifredrikson.com? Jo vain tuli! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |