Aihe: Hyväntekeväisyys
1
KantriKatri
12.05.2003 20:37:17

Kysymys: tekeekö kukaan muu täällä asioita ns.hyvään tarkoitukseen ts.käy esim.vanhainkodeissa laulamassa/soittamassa?? Olin itse juuri tänään keikalla palvelutalossa ja se on ihanaa kun pystyy ilahduttamaan vanhuksia:-)
"Olen erittäin hyvä(ellen täydellinen)"
superfly
12.05.2003 20:46:47
Kyllähän mä haluaisin ikäihmisiä ilahduttaa, mutta mun musiikki ei taida oikein toimia sille kohderyhmälle. Liian kiukkusta... Rumakin olen, saattaisivat pelästyä.
Harppu on alaston piano
tony.wirtanen
12.05.2003 21:16:06

Oltiin 2001 huumeiden vastaisessa tapahtumassa soittelomassa. Hieman samaa suuntaa, right?
Live fast, die young - www.the2short.tk
Iso-Jaakko
12.05.2003 21:29:22

Vanhainkoti yms. esiintymisiä on tullut joskus tehtyä. Tulee hyvä mieli kyllä itsellekin.
Vaihtelua kapakoiden synti-ilmapiirille!
Ronskisti ranttaliks vaan!
folkkari
12.05.2003 21:34:22

Mä käyn kerran vuodessa laulamassa hyväntekeväisyyskeikan syöpään kuoleville. Se on aika rankka keikka, mutta haluan tehdä sen aina.
Musalla on niin uskomaton vaikutus ihmisiin!
fox
12.05.2003 22:12:39

Parahin KantriKatri!
Meillä on ollu nyt jo neljännen kerran järkättynä "minifestari" jonka kaikki pääsylipputulot toimitettaan lyhentämättöminä XX:n Lastenpsykiatrian polille "joululahjarahoiks" Meidän kaalikombinaatin kotisivulla lisätietoja, osoke allekirjoituksessa... Ko. toiminnan lisäks ollaan käyty soittelemassa erilaisissa laitoksissa. Saa hyvän mielen etc.
Toi sun avatar muistuttaa jossain määrin erästä hyperaktiivista pupua, oletko huomannu??
KantriKatri
12.05.2003 22:26:05

Parahin KantriKatri!
Meillä on ollu nyt jo neljännen kerran järkättynä "minifestari" jonka kaikki pääsylipputulot toimitettaan lyhentämättöminä XX:n Lastenpsykiatrian polille "joululahjarahoiks" Meidän kaalikombinaatin kotisivulla lisätietoja, osoke allekirjoituksessa... Ko. toiminnan lisäks ollaan käyty soittelemassa erilaisissa laitoksissa. Saa hyvän mielen etc.
Toi sun avatar muistuttaa jossain määrin erästä hyperaktiivista pupua, oletko huomannu??

Jep, mun avatar on Sam&Maxin Max!!!!Jee! Jaa pitäskö sitä kattoa jotain yhteistyön poikasta, vai???
"Olen erittäin hyvä(ellen täydellinen)"
Jabe
13.05.2003 21:50:46 (muokattu 13.05.2003 21:53:53)

Coronalla on vakkarikeikka kerran vuodessa yhdessä kehitysvammaisten asuntolassa. Otetaan liksalistan mukaiset minimipalkat, ja käydään soittamassa "Jätkän Jumppa", ja muut toivebiisit. Hyvä meininki joka kerta, yleisöllä ja orkesterilla :-)

EDIT: Tuli vielä mieleen, että olen soittanut myös AIDSin vastaista työtä tukeneessa konserttisarjassa. Ihan ilmaiseksi. Jonkun härskihkön safe-sex -T-paidan sain kyllä.
Kosminen
13.05.2003 22:13:11

Kerran käytiin pienellä porukalla laulamassa vanhainkodissa. Se oli kyllä mukavaa ja toistekin voisi mennä.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
kivi
13.05.2003 22:57:28
Vankilakeikalla oon soittanut, se oli kyllä spesiaalia. Tiesi tekevänsä jotain tärkeää. Vaikka noista ei saa edes naftarahaa, on ne sen arvoisia.

Maailmanrauhan ja milloin minkäkin kissanristiäisen kunniaksi tuli soitettua aikoinaan, kun iso ohjelmatoimisto myi. Niistä keikoista ei oikeastaan oo jäänyt myönteisenä mieleen kuin Maailma Kylässä -festarit. Isoja lavoja, nopeita roudauksia.

Poliittisten asioiden puolesta on kans tullut keikkailtua ihan ruohonjuuritasolla. Mutta ei se oikeasti ole samalla tavalla henkilökohtainen juttu, kuin jos soittaisi sairaalassa, vanhainkodissa tai asuntolassa. Kun yleisö on erityistä, sitä muuttuu itsekin, oppii nöyryyttä. Ja tulee huomattavan hyvä mieli.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
KooAa
13.05.2003 22:59:59
Kokemuksistani oppineena ei hyväntekeväisyys kiinnosta missään muodossa. Onneksi kaikki ei ole joutuneet kokemaan samaa.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Veikko
13.05.2003 23:20:57 (muokattu 13.05.2003 23:23:35)
Kehitysvammaisille on tullut soitettua aikas monta kertaa hyväntekeväisyyskeikkoja. Ja pari kertaa vanhainkodossa myös. Kahvipalkalla.

EDIT: tosin enä ei jaksa tuollaista hommaa tehdä, koska on sos.alalla töissä. Siinä näkee ihan tarpeeksi. Mutta on hienoa jos muut viittii ja jaksaa tuollaista toimintaa harrastaa. Hattua nostelen.
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)