Generic L 24.06.2005 19:34:44 | |
---|
"vuuuuui saatana" -S. Tervo- |
ToroMonsu 28.06.2005 12:32:43 | |
---|
Bruce Springsteeniksi on sanottu :> Johtuu osaksi siitä että olen paljon hänen biisejän laulanut ja ääni on kehittynyt vähän siihen suuntaan. Kyllä tuommone Bruce Springsteen tai Toby Keith-ääni aika kaunista kuunneltavaa on. "Never had problems with drugs, only with cops" - Keef "riff master" Richards |
Kärpäsruoska 28.06.2005 22:44:51 | |
---|
Tänään vedettiin bänditreeneissä Sweet Child O'Minea. Ilman rumpalia, välillä levyn päälle, välillä ilman. Välillä minä lauloin mukana. Treenien jälken toinen kitaristimme kertoi: "Mää ihmettelin siinä yhessä vaiheessa et mite Axlin ääni o nui kovalla, sit katoin et sää lauloit." Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
Flow 29.06.2005 13:41:18 | |
---|
Onhan noita ollut mihin on verrattu. Riippuu ihan mitä biisiä olen laulanut. James Hetfield. Steven Wilson Toolin laulaja Maynardko? Martikainen Jarkko Herra Ylppö... Tosiaan olen aika hyvä kuulemma matkimaan laulajien maneereita, joten johtuisko tuo siitä. Eniten ehkä kuitenkin kuullostan Wilsonilta, koska teen biisinikin Porcupine Tree hengessä... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Epik 29.06.2005 14:24:16 | |
---|
Eräs ihminen sanoi kerran kuunnellessaan DT:n As I amia, että "joo tuo kyllä kuulostaa vähän sulta" kun olin just sanonut että meinataan soittaa tää yhellä keikalla bändin kanssa. Eli siis James LaBrien kuuloiseksi on kehuttu. |
Kärpäsruoska 29.06.2005 17:17:00 | |
---|
kehuttu HOho! ja anteeksi saman tien. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 |
Annilea_12 01.07.2005 00:08:05 | |
---|
Lauloin pariin kertaan kotona jotain ihmelauluja ja kaverini tokaisi, että tajusi vasta silloin, miten kuullostankaan ja näytänkään Siiri Nordinilta.... ..pidin laulamisesta sen jälkeen vähän taukoa. :D "vaikket sä elämältä mitään haluiskaan, sen silti saat, kun seuraat johtajaa. Pääset maailmaan parempaan, josta ei paluuta, kavalaan elämään... |
LNA 06.07.2005 00:53:49 | |
---|
Mullonnyt ääni käheänä (ensi viikon studio-osuutta odotellessa) ja kuulostan tällä hetkellä omasta ja parin muun "asiantuntijan" mielestä varsin paljon Anna Erikssonilta. Aika karua: "KUNN KAATTSSOIITT MINUUUUNN.." En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
d-iivil 06.07.2005 08:55:34 | |
---|
"KUNN KAATTSSOIITT MINUUUUNN.." Heheheiii! Eläpä nyt yritä miun biisiä varastaa ;) |
KädetönRumpali 06.07.2005 11:08:25 | |
---|
Kahdesti on oma äippä (eri tilanteissa) kysynyt, että "sinäkö se laulat", kun äänessä on ollut Mike Patton... Olen vain vastannut, että "en todellakaan" ja epäillyt samalla onko äipältä kuulo jotenkin huonontunut. Ihan selvennykseksi vielä: tuskin kukaan muu kuulisi piirunkaan vertaa samankaltaisuutta, en mielestäni ole kovin kummoinenkaan laulaja... Elämä on pääosin positiivinen asia niin kauan kuin sitä kestää. |
LNA 06.07.2005 14:37:49 (muokattu 06.07.2005 14:38:07) | |
---|
Heheheiii! Eläpä nyt yritä miun biisiä varastaa ;) Mä elän varastamisesta. Ei se oo elintasojuttu, mutta luo mielettömät kiksit! ;) E: Pitäis palauttaa se sytkäri sinne Ärrälle.. En ole sitä mitä löydät sateenkaaren juurelta. Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
anzu_83 08.07.2005 00:24:06 | |
---|
on verrattu Amy Leen ja Tarja Turusen ääneen lähinnä,mutta oon myös kuullut että kuullostan Anoukilta;) ota nyt sitten selvää...=) there are no strangers in this world only bastards I haven't met |
jooses1234 09.07.2005 22:24:18 | |
---|
Joo on. Muutamat tyypit väitti meidän keikan jälkeen, että mun laulusta kuultaa DIO, ja Marco Hietala. |
blondnation 21.07.2005 01:16:25 | |
---|
On esim. Annie Lennoxiin,Lisa Stansfieldiin,Grace Jonesiin,Whitney Houstoniin,Barbra Streisandiin jne.. Huvittavin vertaus on ollut Marilyn Monroe.Taisin silloin olla hieman maistissa..Ennenkuin kukaan viisastelee-tiedän ettei hän varsinaisesti mikään laulaja ollut. Onneksi kukaan ei ole verrannut Tarja Turuseen,Celine Dioniin tai Katri Helenaan.Silloin en todellakaan kehtaisi laulaa. Allekirjoittaisin jos vain tietäisin minkä alle sen tekisin ja..ai niin mähän en pitkässä juoksussa ainaskaan viittaa allekirjottaneeseen.Noh.Kuhan sanoin. |
LNA 21.07.2005 08:38:14 (muokattu 21.07.2005 08:40:43) | |
---|
Ai niin.. Tämä ei nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta on aiheeseen jotakuinkin liitoksissa. Tietenkin mua on verrattu *"Sihhhhh!" etusormet ristissä pahaa vastaan* Turuseen - ei D-Iiviliin - vaan Tarjaan. Onhan mulla sentään pitkät, tummat hiukset ja laulan melodista metallia soittavassa bändissä. Sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä, että käytän lähinnä tiukkaa "rock"-tekniikkaa ja vain mausteena joskus harvoin klassisia lapsenkengissä olevia taipumuksiani (jolloin saundini on muuten edelleen huomattavasti erilainen kuin Tarjalla -> näitä "ooppera on paskaa"-klassisvihaajia vaan riittää niin, että hienostuneetkin - tässä tapauksessa kuitenkin todella selvät - vivahteet jäävät huomaamatta, ellei kuulija itse harrasta alaa).. leima on otsassa joka tapauksessa. Ja sama pätee tietenkin myös Tacere:n vertaamisessa nghtwsh:iin.. Surullista. Ei ole mitään väliä, vaikka musiikki on originaalin kuuloista, huomattavasti progempaa kuin NW eikä sisällä yhtäkään yötoiveen biiseille pakollista "Holopais-kohtaa" (*tididi_tididi_tididitti*tididi_tididittittii).. Vain tummahiuksisen naisen ja saman musiikkigenren edustamisen takia koko yhyeelläkin on leima otsassa. Ymmärrän Sharon den Adel:iä niin hyvin tässä asiassa.. Naulaa mut seinään, jooko? Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Jani The Rock 21.07.2005 10:20:27 | |
---|
Ai niin.. Tämä ei nyt ihan vastaa kysymykseen, mutta on aiheeseen jotakuinkin liitoksissa. Tietenkin mua on verrattu *"Sihhhhh!" etusormet ristissä pahaa vastaan* Turuseen - ei D-Iiviliin - vaan Tarjaan. Onhan mulla sentään pitkät, tummat hiukset ja laulan melodista metallia soittavassa bändissä... Hmm... oletko harkinnut vetyperoksidia? 8) Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
LNA 21.07.2005 10:23:14 (muokattu 21.07.2005 10:24:38) | |
---|
Hmm... oletko harkinnut vetyperoksidia? 8) Sit mä oisin niiq Jessi Frey.. Ei onnaa. Ehkä punaiseksi? (Virve Rosti?) Naulaa mut seinään, jooko? Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
Jani The Rock 21.07.2005 10:30:41 | |
---|
Ehkä punaiseksi? Eei... liian alternative. Entäpä jos leikkaisit hiuksesi? Polkkatukka on oikein kiva. *suojautuu lentävältä mikkitelineeltä* Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Eei... liian alternative. Entäpä jos leikkaisit hiuksesi? Polkkatukka on oikein kiva. *suojautuu lentävältä mikkitelineeltä* Mä olisin ottanut taas jenkkisiilin tai sitten ihan lyhyen naisellisemman mallin, mutta yhtyeen pojjaat eivät huolineet.. "Kun ei hevibändissä saa naislaulajalla olla lyhyet hiukset!" Mulla on kyllä tosi hyvänmuotoinen pää lyhyttä kuontaloa ajatellen, ja skidimpänä olen pari vuotta jenkkiäkin pitänyt, mutta ehkä sekin on jo vähän out of question.. Täytyy käyttää hameita ja kasvattaa pitkät hiukset ja pitää ne aina auki. Sit on hyvä. *huokaus* Naulaa mut seinään, jooko? Sharon Kontula - Bella Italia #11 |
alphamale 21.07.2005 11:21:05 (muokattu 21.07.2005 11:21:38) | |
---|
Phil Lynottiin, mutta sanoja oli kännissä ja pilvessä, ja mä vaan kännissä ja akustisen kanssa... EDIT: lähin oikea vertauskohta olis varmaan jossain musikaalisen naakan tai variksen välimaastossa. Lahtelaista, totta kai |