Teijo K. 24.05.2005 22:59:49 | |
---|
Vanhemmissa elokuvissa lukee lopputekstien lopussa yleensä "Color by Technicolor" tai "Color by Deluxe". En sit tiiä mitä keivideoissa lukee, heitin sen päästä. "joo joo" |
julio 25.05.2005 00:01:28 | |
---|
minä en menisi soittojuottolaan, jossa esiintyjänä technicolor tms. koko kyseinen bändi on jo jollakin tasolla rockmusiikin raiskausta, oli biisit omia tai ei. se on hiinä ja hiinä. mutta pakko sitä ei o kuunnella tai katsella. toiset tykkää toiset ei. se on hyvä että on monenlaista tarjolla. pikkutytötkin tarvitsee omat idolinsa. emmätiä |
Hevimetallisti 27.05.2005 17:55:38 | |
---|
Ihan hirveetä (siis tommonen meininki) Ja Teknikoloori Hevi on paskimmillaankin parasta... Paitsi Teräsbetoni!!!! |
NHR 27.05.2005 21:22:52 | |
---|
Mä en taas ole oikein koskaan jaksanut ymmärtää bändejä, jotka pyrkivät vetämään covereita mahdollisimman yks-yhteen alkuperäisten levytysten kanssa. Ehkä sellaisillakin bändeillä jonkinlaista tilausta on, mutta itse en ainakaan välitä covereita soitella, jos minulla ei ole niihin mitään uutta annettavaa. Kaikki eivät tietenkään sitten voi tällaisista uusista sovituksista pitää, ja puhuvat raiskauksista, mutta eihän kaikkia voi koskaan miellyttää... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
julio 28.05.2005 16:03:06 | |
---|
minusta kyse on pitkälti siitä, että oikeasti hyvä biisi vaatii oikeasti hyvää versiointia. versioinnissa ei sikäli ole mitään pahaa jos sen osaa tehdä. on surullista kuulla oikeasti hyvästä biisistä jotain kieli poskessa vasemmalla kädellä vännettyä huumoriversiota. itsekään en tarkkaa kopiointia ymmärrä jos kyseessä on omia biisejä soittava bändi. mutta selkeästi coverbändiltä sen ymmärrän. itse en juuri covereita ole aiemmin soittanut. jotenkin ei luonto riitä. emmätiä |
Ritsie 19.07.2005 00:38:24 | |
---|
Höh höö Antti, mitäs olit siellä :D ! Ilkka Kanervan pallia jahtaa neljä vahvaa ehdokasta. |
moottorisaha 19.07.2005 00:42:49 | |
---|
Tuskin se alkuperäinen biisi siinä kokee henkisiä kärsimyksiä, joten ihan sama. Sikäli tuo "raiskaus" on täysin väärä termi tähän yhteyteen. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Parantava_Suru 19.07.2005 03:50:42 | |
---|
Techicolourin kitaristi on meidän naapurista Techincolorin kitaristi on miun pikkuserkku Hullulla on halvat huvit ,mutta idiootilla ilmaiset . |
t-termiitti 19.07.2005 14:04:11 | |
---|
koko kyseinen bändi on jo jollakin tasolla rockmusiikin raiskausta. Sehän voi olla sitten ihan kelpo musiikkia! ...sitäpaitsi se on sille rockmusiikille ihan oikein. Vaikka onhan tuollainen nekrofilia jokseenkin arveluttavaa... Itse pidän tuoreesta musiikista, vaikkei se "rockmusiikin absoluuttisella paremmuusasteikolla" saisikaan arvosanaa "legendaarinen". :) |
lethus1 20.07.2005 08:21:49 | |
---|
Offtopic... Biisit mitä olen Technicolorilta kuullut radiosta on pistänyt aika hiljaiseksi. Nykyään kun hinkataan joka helvetin mutka ja roso bändin soitosta ja varsinkin laulusta, kuulostaisi Jimi paremmalta. Ihme honottaja, perkele. En ole aikoihin kuullut yhtä huonoa (*) radiosoitossa pyörivän biisin laulajaa: yleensä musiikkiin ei kiinnitä huomiota eikä se näinollen ärsytä. * Ja välttääkseen vitunmoista kädenvääntöä... Huono on tässä suhteellinen käsitä enkä väitä Jimiä huonoksi kuten täysin laulutaidotonta ihmistä vaikkapa Pertsan Pubista tai paikalliselta ala-asteelta. Ainiin se biisien raiskaus. Toki ottaisi nuppiin jos itselleni "pyhä" biisi raiskattaisiin vieläpä ärsyttävän bändin toimesta. Tosin esimerkiksi lähes jokaikinen Slayer coverointi on saanut ns. puntin vipattamaan. Aina. Tosin nämä viisut vedetään aina melko orjallisesti ja onkin parhautta kaikilla mittareilla. Britneykö se oli joka teki tämän I Love Rocknrollin ? Bisi itsessään on jo melko hirviä mutta tässä tapauksessa coveri on vielä karmaisevampi, aivan aivokuolema -tasoa. Myös Madonnan American Pie on aivan helvetin hirviä pumpulissa uitettu versio originaalista. Aamukahvin aikana ulostettu kirjoitus vähän taisi taas venyä. Se miten paha raiskaus on kyseessä voidaan laskea tällä yksinkertaisella kaavalla. Toimii ainakin minulla... Loppuun pitää aina lisätä "omasta mielestä, henkilökohtaisista syistä". Orig. biisin parhaus * Coveroivan bändin kauheus = raiskauksen vakavuus |
lethus1 20.07.2005 08:39:12 | |
---|
|
Guitar Hero 20.07.2005 09:58:01 | |
---|
Techicolourin kitaristi on meidän naapurista Kuulostaa järkyttävältä Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
maelstrom 20.07.2005 22:55:59 | |
---|
Rockklassikon koveroinnista ja raiskaamisesta näköjään uskalletaan puhua ja jauhaa, mutta yksi ainoa ei täällä ole vielä uskaltanut sanoa pitävänsä Technicolorista. Näköjään jossain menee raja. Omasta mielestäni Technicolourissa ei ole mitään isompaa vikaa, eikä koverointi mitään pahaa sille alkuperäisbiisille tee, oli versio sitten kuinka kehno tahansa. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
FatSam 21.07.2005 06:02:20 (muokattu 21.07.2005 06:04:32) | |
---|
Rockklassikon koveroinnista ja raiskaamisesta näköjään uskalletaan puhua ja jauhaa, mutta yksi ainoa ei täällä ole vielä uskaltanut sanoa pitävänsä Technicolorista. Näköjään jossain menee raja. Voisiko olla mahdollista, että kukaan täällä ei ihan OIKEASTI tykkää siitä? Kyllä yritän olla avarakatseinen musiikin suhteen ja muutenkin, mutta tosiaan se raja menee jossain. E: perusteluja vähän: joissain biiseissä on ihan OK ideoita, mutta Jimi Pääkallon ääni on karmea minun korviini. Ja jätkä on ihan vitun ärsyttävä muutenkin mielestäni. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
No perhana jos sitä täältä haetaan niin siinä It´s My Lifessä tms se pianon pimputus on ihan "jees". Jimin ääntä kommentoin jo ylempänä, en tässä, niin tätähän voi pitää melkein kehuviestinä. |
kumpo 21.07.2005 07:56:41 | |
---|
No perhana jos sitä täältä haetaan niin siinä It´s My Lifessä tms se pianon pimputus on ihan "jees". Jimin ääntä kommentoin jo ylempänä, en tässä, niin tätähän voi pitää melkein kehuviestinä. No jos aletaan It´s My Lifeistä puhumaan niin ainoan ja oikean It´s My Lifen on tehnyt Haddaway :) Bon Jovikin jää kakkoseksi ja kyllä Technicolourille on pakon edessä annettava kolmas palkintosija... ellei joku ole tehnyt näiden lisäksi? kun rima on matala on helpompi päästä yli |
juhajuha 21.07.2005 08:20:27 | |
---|
Eikös It's my Life ollu Doctor Albanin kirkkaimpia hittejä? Mikä on kun ei ahrista? |
kumpo 21.07.2005 08:40:55 (muokattu 21.07.2005 08:43:44) | |
---|
Eikös It's my Life ollu Doctor Albanin kirkkaimpia hittejä? Joo! Pohja putos! Noloa.... e: mutta vaikka artisti unohtuu niin biitti ei. kun rima on matala on helpompi päästä yli |
aikavaikea 21.07.2005 08:43:50 | |
---|
...mutta yksi ainoa ei täällä ole vielä uskaltanut sanoa pitävänsä Technicolorista. Näköjään jossain menee raja. Olen jo aiemminkin jossain toisessa ketjussa maininnut, että tykkään tosta viimeisimmästä discobiisistä "Teach Me Love (I'm In Denial). Toimii mulle, videokin on varsin onnistunut. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
juhajuha 09.10.2005 00:51:35 | |
---|
Synkkää, niin synkkää on elämä kun tämän kuulin: Nightwish : High Hopes Tätä en anna anteeksi. Pian on taas maanantai |