Aihe: Country Music Television: Listening parties
1
Pertsa
19.07.2005 10:01:13
Kaikille country/roots -diggareille,

En nyt muista olenko minä tai kukaan muu koskaan maininnut täällä roots-palstalla tuota www.cmt.com -sivustolta löytyvää Listening Party -juttua. On tuo varmaan jo pari vuotta ollut olemassa. Eli tuohan tarkoittaa käytännössä sitä, että sivulla on aina mahdollisuus ilmaiseksi tutustua muutamiin uusiin country-levyihin ennen niiden julkaisua ja usein vähän julkaisun jälkeenkin. Välillä soitossa on myös bluegrassia ja vähän bluesimpaa materiaalia. Levyt tulevat 128kbit/s -laatuisena streaminä, joka on parempilaatuista kuin radiosoitto. Mielestäni todella hyvälaatuista streamiä.

Tällä hetkellä tuolla on soitossa esim. Willie Nelsonin elokuun alussa ilmestyvä levy Countryman, George Straitin uusin, Hootie and the Blowfish -uutuus (ei niinkään kantria) jne..

Eli jos käytössäsi on laajakaista ja diggaat kantrista, niin kannattaa ehdottomasti tutustua noihin Listening Partyihin! Erittäin hyvä keino tutustua uusiin levyihin. CMT:n pääsivulta mene Music --> Listening Parties.

Itse olen tuolta "nauhoittanutkin" muutamia levyjä stream ripperillä, jonka jälkeen olen polttanut cd:lle. Ei paljoa häpeä CD-laadulle. Varsinkin, jos kuuntelee levyä esim. autossa. Toki on tullut ostettuakin muutama levy kuuntelun perusteella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)